OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Wójt Gminy Cyców
ogłasza nabór
na wolne stanowisko pracy – Podinspektor ds. płac
w Referacie Finansów i Planowania
1. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:
a. posiadanie obywatelstwa polskiego
b. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
d. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e. wykształcenie
– wyższe – ekonomiczne lub administracyjne
f. nieposzlakowana opinia,
2. Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku na które przeprowadzany jest nabór:
a. znajomość przepisów i ich zmian w zakresie : ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych , ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości , ustawa o samorządzie gminnym.
b. znajomość obsługi urządzeń biurowych i programów biurowych: Word, Excell,
c. znajomość programu płatnik,
d. komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
e. dyspozycyjność, odpowiedzialność, zachowanie uprzejmości i życzliwości w kontaktach ze zwierzchnikami, współpracownikami i klientami.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku na które prowadzony jest nabór:
1. Obliczanie, rozliczanie oraz odprowadzanie podatku dochodowego od osób fizycznych (umowy o pracę, umowy-zlecenia, umowy o dzieło) oraz składek na PFRON.
2. Prowadzanie spraw związanych z podatkiem dochodowym od osób fizycznych w zakresie dietoryczałtów i wynagrodzeń za inkaso.
3. Terminowe regulowanie zobowiązań wobec osób prawnych i osób fizycznych.
4. Wypisywanie czeków gotówkowych na podjęcie wynagrodzeń dla pracowników podległych UG.
5. Naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę oraz umów-zlecenie i o dzieło, dietoryczałtów dla sołtysów i radnych Rady Gminy oraz prowadzenie w tym zakresie dokumentacji, prowadzenie dokumentacji dotyczącej wypłaty świadczeń z ubezpieczenia społecznego, rozliczanie potrąceń od wynagrodzeń i składek ZUS, sporządzanie przelewów.
6. Wydawanie zaświadczeń o wysokości wynagrodzeń pracowników podległych UG.
7. Wypełnianie dokumentów związanych z kapitałem początkowym byłych i obecnych pracowników.
8. Sporządzanie sprawozdań do GUS.
9. Wykonywanie kontroli wstępnej i bieżącej celowości, legalności, rzetelności
i prawidłowości dokumentów zawierających dyspozycje o charakterze majątkowym i finansowym zgodnie z obowiązującymi przepisami i przedkładanie ich do zatwierdzenia przez Skarbnika i Wójta Gminy, bądź osobie upoważnionej – rozliczenia bezgotówkowe.
10. Przygotowywanie wniosków o refundację wynagrodzeń pracowników robót publicznych i interwencyjnych do Powiatowego Urzędu Pracy.
11. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania: czeki gotówkowe.
12. Wykonywanie zadań obronnych określonych w obowiązujących aktach normatywnych i dokumentach wewnętrznych urzędu, w tym regulaminie organizacyjnym urzędu w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie „W”;
13. Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.
4. Warunki pracy na stanowisku:
a. zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu, praca biurowa - wykonywana w systemie jednozmianowym,
b. praca przy komputerze przez co najmniej 4 godziny dziennie, praca w zespole;
c. przewidywany okres zawarcia umowy o pracę – w przypadku osoby po raz pierwszy podejmującej pracę na stanowisku urzędniczym - pierwsza umowa na czas określony do 6 m-cy; w pozostałych przypadkach umowa na czas określony lub na czas nieokreślony.
5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Cyców w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.
6. Wymagane dokumenty
a. życiorys, CV
b. list motywacyjny
c. kwestionariusz osobowy
d. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
e. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy, doświadczenie, umiejętności, ukończone kursy, szkolenia itd.
f. oświadczenie kandydata o niekaralności i o korzystaniu z pełni praw publicznych,
g. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
h. Oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku.
i. kandydat, zamierzający skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U.2019 poz.1282) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
i. Kserokopie dokumentów muszą być potwierdzone podpisem kandydata.
Dokumenty poświadczające wykształcenie należy składać w postaci kserokopii, w przypadku zatrudnienia kandydat będzie obowiązany dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu oraz złożyć oryginał zaświadczenia o niekaralności do akt. Inne dokumenty poza wskazanymi powyżej nie będą przyjmowane i nie mają wpływu na procedurę rekrutacyjną.
Kandydat zobowiązany jest do podania numeru telefonu i adresu e-mail, pod którym będzie możliwy z nim kontakt w celu przeprowadzenia procedury naboru.
7. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie w sekretariacie Urzędu Gminy w Cycowie pok. Nr 19 lub przesłać pocztą na adres :
Urząd Gminy Cyców
ul. Chełmska 42
21 – 070 Cyców
Z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko pracy – Podinspektor ds. płac w Referacie Finansów i Planowania w terminie do 6 kwietnia 2021 r. do godz. 10 00 .
Nadesłanych ofert nie odsyłamy. Oferty można odebrać w pok. 24 Urzędu Gminy przez okres trzech miesięcy od ukazania się wyniku naboru w BIP. Po tym okresie, oferty nie wykorzystane w naborze zostaną zniszczone zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Cyców oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Cyców przy ul. Chełmskiej 42.
Wójt Gminy Cyców