wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Urząd Gminy w Cycowie

STANOWISKO PRACY - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Komórka organizacyjna: URZĄD STANU CYWILNEGO
Symbol stanowiska: Kier
Nazwa stanowiska: Z-ca KIEROWNIKA

Zadania realizowane na stanowisku pracy:

Do zadań Kierownika USC należy w szczególności:

1.Realizacja ustawy o aktach stanu cywilnego.
2.Przygotowanie zezwoleń na organizowanie i przeprowadzanie zbiórek publicznych
oraz sprawowanie nadzoru nad ich przeprowadzaniem.
3. Przyjmowanie zawiadomień przygotowywanie decyzji w sprawach odbywania
zgromadzeń i zabaw publicznych oraz nadzorowanie ich przebiegu.
4.Nadzór nad działalnością stowarzyszeń i organizacji społecznych z terenu gminy.
5.Współpraca z organami sprawiedliwości i ścigania w zakresie utrzymania bezpieczeństwa i porządku publicznego.
6.Koordynowanie zadań w zakresie profilaktyki i zjawisk patologii społecznej.
7.Prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej.
8.Realizowanie zadań wynikających z ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.
a) prowadzenie spraw związanych z realizacją Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywaniu Problemów Alkoholizmowi.

Osoby zatrudnione na stanowisku:

Informacje o dniach i godzinach przyjmowania w sprawach skarg i wniosków:

Poniedziałek, środa, czwartek, piątek w godz. od 7.00 do 15.00
we wtorek w godz. od 8,00 do 16,00

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Tomasz Cybulski
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Teresa Mróz
Data wytworzenia informacji 2004-02-19
Data udostępnienia informacji 2004-02-19