Na podstawie Ustawy z dnia 07 września 1991r. o systemie oświaty (Dz.U. z 1966r. Nr67, poz.329 z późniejszymi zmianami) oraz ß5 pkt.3 Statutu Szkoły dla kierownika świetlicy ustalono następujący zakres czynności:
I. Zadania:
1.Przygotowanie projektów następujących dokumentów programowo - organizacyjnych szkoły:
a/ rocznego planu pracy szkoły, b/ rocznego planu pracy świetlicy , c/ szkolnej dokumentacji pracy świetlicy , d/ kalendarza koncertów muzycznych, e/ planu zajęć pozalekcyjnych świetlicy szkolnej , f/ informacji o stanie pracy szkoły w zakresie : -działalności opiekuńczo - wychowawczej i kulturalnej, -współpracy z rodzicami.
2.Prowadzenie czynności związanych z nadzorem pedagogicznym w świetlicy szkolnej: -hospitowanie zajęć prowadzonych przez wychowawców świetlicy, -okresowe przedstawienie radzie pedagogicznej sprawozdania z nadzoru, -inspirowanie i wspieranie podejmowanych przez nauczycieli inicjatyw środowiskowych, -nadzorowanie prawidłowego prowadzenia dokumentacji świetlicy przez wychowawców, -egzekwowanie przestrzegania przez uczniów i wychowawców świetlicy ustalonego w szkole porządku, -nadzorowanie pracy świetlicy w ramach akcji "Pomocna dłoń".
3.Współpraca z placówkami opiekuńczo-wychowawczymi i kulturalnymi miasta oraz regionu.
4.Wykonywanie innych zadań zleconych przez dyrektora szkoły.
|