wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Gmina Olszanka

STANOWISKO PRACY - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Komórka organizacyjna: Inwestycje, zagospodarowanie przestrzenne i zamówienia publiczne
Symbol stanowiska: P, ZP, OŚ, B, GP
Nazwa stanowiska: Inwestycje, zagospodarowanie przestrzenne i zamówienia publiczne

Zadania realizowane na stanowisku pracy:

1. planowanie, nadzór i rozliczanie rzeczowo-finansowe inwestycji gminnych,
2. planowanie i prowadzenie spraw związanych z remontami obiektów stanowiących mienie komunalne gminy, a w szczególności:
a. sprawuje nadzór nad prowadzonymi remontami,
b. zapewnia zaopatrzenie materiałowe prowadzonych robót i ich rozliczanie,
3. planowanie remontów, utrzymania i ochrony dróg gminnych, mostów,
4. prowadzenie spraw związanych z udzieleniem zamówień publicznych przez Urząd, w szczególności;
a) prowadzenie rejestru zgłoszonych zamówień publicznych, uczestnictwo w pracach komisji przetargowej, czuwanie nad jej prawidłowym przebiegiem,
b) dokonywania wyboru trybu zamówienia publicznego,
c) przygotowywanie umów z wykonawcami (dostawcami) wyłonionych w trybie postępowań z zamówienia publicznego,
d) prowadzenie rejestru umów wyłonionych w trybie postępowania o zamówienia publiczne w Urzędzie,
e) przygotowanie projektów zarządzeń wójta regulujących sprawy organizacyjne w postępowaniu o zamówienia publiczne w Urzędzie,
f) prowadzenie tablicy ogłoszeń zamówień publicznych i informacji o wynikach przetargów prowadzonych przez Urząd podawanie informacji na stronie internetowej,
5. przekazywanie drogą elektroniczną Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych rocznego
sprawozdania o udzielonych zamówieniach.
6. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz lokalizacji inwestycji celu publicznego,
7. wydawanie informacji o zagospodarowaniu terenu,
8. prowadzenie rejestru decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz decyzji o lokalizacji inwestycji,
9. udostępnianie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego do wglądu oraz wydawanie wypisów i wyrysów z planu zagospodarowania przestrzennego,
10. prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania Gminy,
11. prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem planów zagospodarowania przestrzennego,
12. prowadzenie postępowań związanych z przygotowan1. planowanie, nadzór i rozliczanie rzeczowo-finansowe inwestycji gminnych,
2. planowanie i prowadzenie spraw związanych z remontami obiektów stanowiących mienie komunalne gminy, a w szczególności:
a. sprawuje nadzór nad prowadzonymi remontami,
b. zapewnia zaopatrzenie materiałowe prowadzonych robót i ich rozliczanie,
3. planowanie remontów, utrzymania i ochrony dróg gminnych, mostów,
4. prowadzenie spraw związanych z udzieleniem zamówień publicznych przez Urząd, w szczególności;
a) prowadzenie rejestru zgłoszonych zamówień publicznych, uczestnictwo w pracach komisji przetargowej, czuwanie nad jej prawidłowym przebiegiem,
b) dokonywania wyboru trybu zamówienia publicznego,
c) przygotowywanie umów z wykonawcami (dostawcami) wyłonionych w trybie postępowań z zamówienia publicznego,
d) prowadzenie rejestru umów wyłonionych w trybie postępowania o zamówienia publiczne w Urzędzie,
e) przygotowanie projektów zarządzeń wójta regulujących sprawy organizacyjne w postępowaniu o zamówienia publiczne w Urzędzie,
f) prowadzenie tablicy ogłoszeń zamówień publicznych i informacji o wynikach przetargów prowadzonych przez Urząd podawanie informacji na stronie internetowej,
5. przekazywanie drogą elektroniczną Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych rocznego
sprawozdania o udzielonych zamówieniach.
6. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz lokalizacji inwestycji celu publicznego,
7. wydawanie informacji o zagospodarowaniu terenu,
8. prowadzenie rejestru decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz decyzji o lokalizacji inwestycji,
9. udostępnianie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego do wglądu oraz wydawanie wypisów i wyrysów z planu zagospodarowania przestrzennego,
10. prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania Gminy,
11. prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem planów zagospodarowania przestrzennego,
12. prowadzenie postępowań związanych z przygotowan1. planowanie, nadzór i rozliczanie rzeczowo-finansowe inwestycji gminnych,
2. planowanie i prowadzenie spraw związanych z remontami obiektów stanowiących mienie komunalne gminy, a w szczególności:
a. sprawuje nadzór nad prowadzonymi remontami,
b. zapewnia zaopatrzenie materiałowe prowadzonych robót i ich rozliczanie,
3. planowanie remontów, utrzymania i ochrony dróg gminnych, mostów,
4. prowadzenie spraw związanych z udzieleniem zamówień publicznych przez Urząd, w szczególności;
a) prowadzenie rejestru zgłoszonych zamówień publicznych, uczestnictwo w pracach komisji przetargowej, czuwanie nad jej prawidłowym przebiegiem,
b) dokonywania wyboru trybu zamówienia publicznego,
c) przygotowywanie umów z wykonawcami (dostawcami) wyłonionych w trybie postępowań z zamówienia publicznego,
d) prowadzenie rejestru umów wyłonionych w trybie postępowania o zamówienia publiczne w Urzędzie,
e) przygotowanie projektów zarządzeń wójta regulujących sprawy organizacyjne w postępowaniu o zamówienia publiczne w Urzędzie,
f) prowadzenie tablicy ogłoszeń zamówień publicznych i informacji o wynikach przetargów prowadzonych przez Urząd podawanie informacji na stronie internetowej,
5. przekazywanie drogą elektroniczną Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych rocznego
sprawozdania o udzielonych zamówieniach.
6. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz lokalizacji inwestycji celu publicznego,
7. wydawanie informacji o zagospodarowaniu terenu,
8. prowadzenie rejestru decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz decyzji o lokalizacji inwestycji,
9. udostępnianie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego do wglądu oraz wydawanie wypisów i wyrysów z planu zagospodarowania przestrzennego,
10. prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania Gminy,
11. prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem planów zagospodarowania przestrzennego,
12. prowadzenie postępowań związanych z przygotowan

Osoby zatrudnione na stanowisku:

Informacje o dniach i godzinach przyjmowania w sprawach skarg i wniosków:

poniedziałek - wtorek 7.30 - 15.30

środa 7.30 - 17.00

czwartek 7.30 - 15.30

piątek 7.30 - 14.00

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji
Data wytworzenia informacji 2009-07-27
Data udostępnienia informacji 2009-07-27