wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Gmina Olszanka

STANOWISKO PRACY - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Komórka organizacyjna: Urząd Stanu Cywilnego i ewidencja ludności
Symbol stanowiska: USC, SO, IN
Nazwa stanowiska: Urząd Stanu Cywilnego i ewidencja ludności

Zadania realizowane na stanowisku pracy:

Do zadań Pełnomocnika d/s ochrony informacji niejawnych należy w szczególności:
- zapewnienie ochrony informacji niejawnych, w tym ochrony fizycznej,
- zapewnienie ochrony systemów informatycznych i sieci teleinformatycznych, w których są wytwarzane, przetwarzane, przechowywane lub przekazywane informacje niejawne,
- przeprowadzanie kontroli w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji,
- okresowa kontrola ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów,
- opracowanie planu ochrony informacji niejawnych i nadzorowanie jego realizacji,
- szkolenie pracowników w zakresie ochrony informacji niejawnych,
- przeprowadzanie postępowania sprawdzającego w stosunku do osób mających
dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności,
- współpraca z właściwymi jednostkami organizacyjnymi służb ochrony państwa,
- nadzorowanie pracy kancelarii tajnej,
Wykonywanie zadań zleconych z zakresu administracji rządowej określonych w prawie o aktach stanu cywilnego oraz kodeksie rodzinnym i opiekuńczym, a szczególności:
1. rejestracja stanu cywilnego osób w formie aktów: urodzenia, małżeństwa i zgonu, sporządzanych w księgach stanu cywilnego i sporządzanie odpisów tych aktów oraz wydawanie tych odpisów,
2. przyjmowanie oświadczeń:
a. o wstąpieniu w związek małżeński,
b. od małżonka rozwiedzionego o powrocie do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa,
c. braku okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa,
d. o uznaniu dziecka przez ojca,
e. o nadaniu dziecku nazwiska męża matki,
f. o zmianie imienia dziecka wpisanego do aktu stanu cywilnego w chwili jego sporządzenia,
g. o pochodzeniu dziecka,
h. o nazwiskach noszonych po zawarciu małżeństwa przez kobietę, mężczyznę i dzieci.
3. sporządzenie protokołu zgłoszenia urodzenia,
4. wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu:
a. wpisywanie aktów zagranicznych do polskich ksiąg stanu cywilnego,
b. prostowanie , uzupełnianie, odtwarzanie treści , ustalenie treści aktu stanDo zadań Pełnomocnika d/s ochrony informacji niejawnych należy w szczególności:
- zapewnienie ochrony informacji niejawnych, w tym ochrony fizycznej,
- zapewnienie ochrony systemów informatycznych i sieci teleinformatycznych, w których są wytwarzane, przetwarzane, przechowywane lub przekazywane informacje niejawne,
- przeprowadzanie kontroli w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji,
- okresowa kontrola ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów,
- opracowanie planu ochrony informacji niejawnych i nadzorowanie jego realizacji,
- szkolenie pracowników w zakresie ochrony informacji niejawnych,
- przeprowadzanie postępowania sprawdzającego w stosunku do osób mających
dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności,
- współpraca z właściwymi jednostkami organizacyjnymi służb ochrony państwa,
- nadzorowanie pracy kancelarii tajnej,
Wykonywanie zadań zleconych z zakresu administracji rządowej określonych w prawie o aktach stanu cywilnego oraz kodeksie rodzinnym i opiekuńczym, a szczególności:
1. rejestracja stanu cywilnego osób w formie aktów: urodzenia, małżeństwa i zgonu, sporządzanych w księgach stanu cywilnego i sporządzanie odpisów tych aktów oraz wydawanie tych odpisów,
2. przyjmowanie oświadczeń:
a. o wstąpieniu w związek małżeński,
b. od małżonka rozwiedzionego o powrocie do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa,
c. braku okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa,
d. o uznaniu dziecka przez ojca,
e. o nadaniu dziecku nazwiska męża matki,
f. o zmianie imienia dziecka wpisanego do aktu stanu cywilnego w chwili jego sporządzenia,
g. o pochodzeniu dziecka,
h. o nazwiskach noszonych po zawarciu małżeństwa przez kobietę, mężczyznę i dzieci.
3. sporządzenie protokołu zgłoszenia urodzenia,
4. wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu:
a. wpisywanie aktów zagranicznych do polskich ksiąg stanu cywilnego,
b. prostowanie , uzupełnianie, odtwarzanie treści , ustalenie treści aktu stanDo zadań Pełnomocnika d/s ochrony informacji niejawnych należy w szczególności:
- zapewnienie ochrony informacji niejawnych, w tym ochrony fizycznej,
- zapewnienie ochrony systemów informatycznych i sieci teleinformatycznych, w których są wytwarzane, przetwarzane, przechowywane lub przekazywane informacje niejawne,
- przeprowadzanie kontroli w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji,
- okresowa kontrola ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów,
- opracowanie planu ochrony informacji niejawnych i nadzorowanie jego realizacji,
- szkolenie pracowników w zakresie ochrony informacji niejawnych,
- przeprowadzanie postępowania sprawdzającego w stosunku do osób mających
dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności,
- współpraca z właściwymi jednostkami organizacyjnymi służb ochrony państwa,
- nadzorowanie pracy kancelarii tajnej,
Wykonywanie zadań zleconych z zakresu administracji rządowej określonych w prawie o aktach stanu cywilnego oraz kodeksie rodzinnym i opiekuńczym, a szczególności:
1. rejestracja stanu cywilnego osób w formie aktów: urodzenia, małżeństwa i zgonu, sporządzanych w księgach stanu cywilnego i sporządzanie odpisów tych aktów oraz wydawanie tych odpisów,
2. przyjmowanie oświadczeń:
a. o wstąpieniu w związek małżeński,
b. od małżonka rozwiedzionego o powrocie do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa,
c. braku okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa,
d. o uznaniu dziecka przez ojca,
e. o nadaniu dziecku nazwiska męża matki,
f. o zmianie imienia dziecka wpisanego do aktu stanu cywilnego w chwili jego sporządzenia,
g. o pochodzeniu dziecka,
h. o nazwiskach noszonych po zawarciu małżeństwa przez kobietę, mężczyznę i dzieci.
3. sporządzenie protokołu zgłoszenia urodzenia,
4. wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu:
a. wpisywanie aktów zagranicznych do polskich ksiąg stanu cywilnego,
b. prostowanie , uzupełnianie, odtwarzanie treści , ustalenie treści aktu stanDo zadań Pełnomocnika d/s ochrony informacji niejawnych należy w szczególności:
- zapewnienie ochrony informacji niejawnych, w tym ochrony fizycznej,
- zapewnienie ochrony systemów informatycznych i sieci teleinformatycznych, w których są wytwarzane, przetwarzane, przechowywane lub przekazywane informacje niejawne,
- przeprowadzanie kontroli w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji,
- okresowa kontrola ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów,
- opracowanie planu ochrony informacji niejawnych i nadzorowanie jego realizacji,
- szkolenie pracowników w zakresie ochrony informacji niejawnych,
- przeprowadzanie postępowania sprawdzającego w stosunku do osób mających
dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności,
- współpraca z właściwymi jednostkami organizacyjnymi służb ochrony państwa,
- nadzorowanie pracy kancelarii tajnej,
Wykonywanie zadań zleconych z zakresu administracji rządowej określonych w prawie o aktach stanu cywilnego oraz kodeksie rodzinnym i opiekuńczym, a szczególności:
1. rejestracja stanu cywilnego osób w formie aktów: urodzenia, małżeństwa i zgonu, sporządzanych w księgach stanu cywilnego i sporządzanie odpisów tych aktów oraz wydawanie tych odpisów,
2. przyjmowanie oświadczeń:
a. o wstąpieniu w związek małżeński,
b. od małżonka rozwiedzionego o powrocie do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa,
c. braku okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa,
d. o uznaniu dziecka przez ojca,
e. o nadaniu dziecku nazwiska męża matki,
f. o zmianie imienia dziecka wpisanego do aktu stanu cywilnego w chwili jego sporządzenia,
g. o pochodzeniu dziecka,
h. o nazwiskach noszonych po zawarciu małżeństwa przez kobietę, mężczyznę i dzieci.
3. sporządzenie protokołu zgłoszenia urodzenia,
4. wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu:
a. wpisywanie aktów zagranicznych do polskich ksiąg stanu cywilnego,
b. prostowanie , uzupełnianie, odtwarzanie treści , ustalenie treści aktu stan

Osoby zatrudnione na stanowisku:

Informacje o dniach i godzinach przyjmowania w sprawach skarg i wniosków:

poniedziałek - wtorek 7.30 - 15.30

środa 7.30 - 17.00

czwartek 7.30 - 15.30

piątek 7.30 - 14.00

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji
Data wytworzenia informacji 2009-07-27
Data udostępnienia informacji 2009-07-27