Do zadań Pełnomocnika d/s ochrony informacji niejawnych należy w szczególności: - zapewnienie ochrony informacji niejawnych, w tym ochrony fizycznej, - zapewnienie ochrony systemów informatycznych i sieci teleinformatycznych, w których są wytwarzane, przetwarzane, przechowywane lub przekazywane informacje niejawne, - przeprowadzanie kontroli w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji, - okresowa kontrola ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów, - opracowanie planu ochrony informacji niejawnych i nadzorowanie jego realizacji, - szkolenie pracowników w zakresie ochrony informacji niejawnych, - przeprowadzanie postępowania sprawdzającego w stosunku do osób mających dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności, - współpraca z właściwymi jednostkami organizacyjnymi służb ochrony państwa, - nadzorowanie pracy kancelarii tajnej, Wykonywanie zadań zleconych z zakresu administracji rządowej określonych w prawie o aktach stanu cywilnego oraz kodeksie rodzinnym i opiekuńczym, a szczególności: 1. rejestracja stanu cywilnego osób w formie aktów: urodzenia, małżeństwa i zgonu, sporządzanych w księgach stanu cywilnego i sporządzanie odpisów tych aktów oraz wydawanie tych odpisów, 2. przyjmowanie oświadczeń: a. o wstąpieniu w związek małżeński, b. od małżonka rozwiedzionego o powrocie do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa, c. braku okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa, d. o uznaniu dziecka przez ojca, e. o nadaniu dziecku nazwiska męża matki, f. o zmianie imienia dziecka wpisanego do aktu stanu cywilnego w chwili jego sporządzenia, g. o pochodzeniu dziecka, h. o nazwiskach noszonych po zawarciu małżeństwa przez kobietę, mężczyznę i dzieci. 3. sporządzenie protokołu zgłoszenia urodzenia, 4. wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu: a. wpisywanie aktów zagranicznych do polskich ksiąg stanu cywilnego, b. prostowanie , uzupełnianie, odtwarzanie treści , ustalenie treści aktu stanDo zadań Pełnomocnika d/s ochrony informacji niejawnych należy w szczególności: - zapewnienie ochrony informacji niejawnych, w tym ochrony fizycznej, - zapewnienie ochrony systemów informatycznych i sieci teleinformatycznych, w których są wytwarzane, przetwarzane, przechowywane lub przekazywane informacje niejawne, - przeprowadzanie kontroli w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji, - okresowa kontrola ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów, - opracowanie planu ochrony informacji niejawnych i nadzorowanie jego realizacji, - szkolenie pracowników w zakresie ochrony informacji niejawnych, - przeprowadzanie postępowania sprawdzającego w stosunku do osób mających dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności, - współpraca z właściwymi jednostkami organizacyjnymi służb ochrony państwa, - nadzorowanie pracy kancelarii tajnej, Wykonywanie zadań zleconych z zakresu administracji rządowej określonych w prawie o aktach stanu cywilnego oraz kodeksie rodzinnym i opiekuńczym, a szczególności: 1. rejestracja stanu cywilnego osób w formie aktów: urodzenia, małżeństwa i zgonu, sporządzanych w księgach stanu cywilnego i sporządzanie odpisów tych aktów oraz wydawanie tych odpisów, 2. przyjmowanie oświadczeń: a. o wstąpieniu w związek małżeński, b. od małżonka rozwiedzionego o powrocie do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa, c. braku okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa, d. o uznaniu dziecka przez ojca, e. o nadaniu dziecku nazwiska męża matki, f. o zmianie imienia dziecka wpisanego do aktu stanu cywilnego w chwili jego sporządzenia, g. o pochodzeniu dziecka, h. o nazwiskach noszonych po zawarciu małżeństwa przez kobietę, mężczyznę i dzieci. 3. sporządzenie protokołu zgłoszenia urodzenia, 4. wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu: a. wpisywanie aktów zagranicznych do polskich ksiąg stanu cywilnego, b. prostowanie , uzupełnianie, odtwarzanie treści , ustalenie treści aktu stanDo zadań Pełnomocnika d/s ochrony informacji niejawnych należy w szczególności: - zapewnienie ochrony informacji niejawnych, w tym ochrony fizycznej, - zapewnienie ochrony systemów informatycznych i sieci teleinformatycznych, w których są wytwarzane, przetwarzane, przechowywane lub przekazywane informacje niejawne, - przeprowadzanie kontroli w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji, - okresowa kontrola ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów, - opracowanie planu ochrony informacji niejawnych i nadzorowanie jego realizacji, - szkolenie pracowników w zakresie ochrony informacji niejawnych, - przeprowadzanie postępowania sprawdzającego w stosunku do osób mających dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności, - współpraca z właściwymi jednostkami organizacyjnymi służb ochrony państwa, - nadzorowanie pracy kancelarii tajnej, Wykonywanie zadań zleconych z zakresu administracji rządowej określonych w prawie o aktach stanu cywilnego oraz kodeksie rodzinnym i opiekuńczym, a szczególności: 1. rejestracja stanu cywilnego osób w formie aktów: urodzenia, małżeństwa i zgonu, sporządzanych w księgach stanu cywilnego i sporządzanie odpisów tych aktów oraz wydawanie tych odpisów, 2. przyjmowanie oświadczeń: a. o wstąpieniu w związek małżeński, b. od małżonka rozwiedzionego o powrocie do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa, c. braku okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa, d. o uznaniu dziecka przez ojca, e. o nadaniu dziecku nazwiska męża matki, f. o zmianie imienia dziecka wpisanego do aktu stanu cywilnego w chwili jego sporządzenia, g. o pochodzeniu dziecka, h. o nazwiskach noszonych po zawarciu małżeństwa przez kobietę, mężczyznę i dzieci. 3. sporządzenie protokołu zgłoszenia urodzenia, 4. wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu: a. wpisywanie aktów zagranicznych do polskich ksiąg stanu cywilnego, b. prostowanie , uzupełnianie, odtwarzanie treści , ustalenie treści aktu stanDo zadań Pełnomocnika d/s ochrony informacji niejawnych należy w szczególności: - zapewnienie ochrony informacji niejawnych, w tym ochrony fizycznej, - zapewnienie ochrony systemów informatycznych i sieci teleinformatycznych, w których są wytwarzane, przetwarzane, przechowywane lub przekazywane informacje niejawne, - przeprowadzanie kontroli w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji, - okresowa kontrola ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów, - opracowanie planu ochrony informacji niejawnych i nadzorowanie jego realizacji, - szkolenie pracowników w zakresie ochrony informacji niejawnych, - przeprowadzanie postępowania sprawdzającego w stosunku do osób mających dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności, - współpraca z właściwymi jednostkami organizacyjnymi służb ochrony państwa, - nadzorowanie pracy kancelarii tajnej, Wykonywanie zadań zleconych z zakresu administracji rządowej określonych w prawie o aktach stanu cywilnego oraz kodeksie rodzinnym i opiekuńczym, a szczególności: 1. rejestracja stanu cywilnego osób w formie aktów: urodzenia, małżeństwa i zgonu, sporządzanych w księgach stanu cywilnego i sporządzanie odpisów tych aktów oraz wydawanie tych odpisów, 2. przyjmowanie oświadczeń: a. o wstąpieniu w związek małżeński, b. od małżonka rozwiedzionego o powrocie do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa, c. braku okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa, d. o uznaniu dziecka przez ojca, e. o nadaniu dziecku nazwiska męża matki, f. o zmianie imienia dziecka wpisanego do aktu stanu cywilnego w chwili jego sporządzenia, g. o pochodzeniu dziecka, h. o nazwiskach noszonych po zawarciu małżeństwa przez kobietę, mężczyznę i dzieci. 3. sporządzenie protokołu zgłoszenia urodzenia, 4. wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu: a. wpisywanie aktów zagranicznych do polskich ksiąg stanu cywilnego, b. prostowanie , uzupełnianie, odtwarzanie treści , ustalenie treści aktu stan |