Wymagane dokumenty: 1. Dokument stwierdzający tożsamość (dowód osobisty), 2. Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie (akt notarialny, umowa najmu, decyzja o przydziale kwatery stałe) ujawniający osobę uprawnioną do potwierdzenia zgody na zameldowanie (właściciel, najemca, wynajmujący). Opłaty: Zaświadczenie o zameldowaniu na pobyt czasowy do 2 miesięcy wydawane jest na wniosek zainteresowanej osoby i podlega opłacie skarbowej (5 zł wniosek + 11 zł zaświadczenie)
Miejsce złożenia dokumentów: Urząd Gminy Zbuczyn - Ewidencja Ludności pokój nr 10, I piętro, tel. (25) 6416535
Termin i sposób załatwiania sprawy: - w wypadku przedłożenia dokumentów czynność zameldowania dokonywana jest ustnie w organie gminy w obecności właściciela lub najemcy lokalu zgłaszając następujące dane: a) nazwisko i imię b) imiona rodziców c) datę i miejsce urodzenia d) PESEL e) adres i data zameldowania na pobyt stały f) seria i numer dowodu osobistego, data jego wydania i data ważności oraz zaświadczenie organu, który go wydał g) adres pobytu czasowego oraz zamierzony czas jego przebywania
- czynności meldunkowa dokonywana jest przez wpisanie do książki zameldowań na pobyt czasowy do 2 miesięcy
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (.Dz.U. z 2001 r. Nr 87, poz. 960).
|