Wymagane dokumenty: 1. Dokument stwierdzający tożsamość (dowód osobisty), 2. Książeczka wojskowa, 3. Wypełniony formularz zgłoszenia pobytu czasowego, 4. Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie (akt notarialny, umowa najmu, decyzja o przydziale kwatery stałej) ujawniający osobę uprawnioną do potwierdzenia zgody na zameldowanie (właściciel, najemca, wynajmujący).
Opłaty: Czynności związane z zameldowaniem na pobyt czasowy nie podlegają opłatom.
Miejsce złożenia dokumentów: Urząd Gminy Zbuczyn - Ewidencja Ludności pokój nr 9, I piętro, tel. (25) 641 65 35
Termin i sposób załatwiania sprawy: - w wypadku przedłożenia wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu formularza zgłoszenia pobytu czasowego czynność zameldowania dokonywana jest bezzwłocznie. - w wyniku dokonania czynności meldunkowej interesant otrzymuje komputerowy wydruk w postaci poświadczenia zameldowania na pobyt czasowy powyżej 2 miesięcy.
Tryb odwoławczy: Od decyzji wydanej przez Wójta Gminy Zbuczyn przysługuje odwołanie do Wojewody Mazowieckiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia stronie decyzji administracyjnej za pośrednictwem Wójta Gminy Zbuczyn.
Uwagi: - W przypadku upływu terminu zameldowania na pobyt czasowy powyżej 2 miesięcy meldunek automatycznie wygasa. - Ponowne zameldowanie na pobyt czasowy jest realizowane poprzez prawne dostarczenie wymaganych dokumentów i wypełnienie formularza meldunkowego.
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (.Dz.U. z 2001 r. Nr 87, poz. 960).
|