Wpis do ewidencji działalności gospodarczej Wymagane dokumenty: 1. Zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Dowód wpłaty
Opłaty: 1. Opłata stała za dokonanie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej - 100 zł. (na podst. art. 7e ust.3 ustawy z dnia 19 listopada 1999r. prawo działalności gospodarczej, Dz. U. Nr 101, poz. 1178 z późn. zm.). Opłatę wnosi się na konto Urzędu Gminy Zbuczyn.
Termin załatwienia sprawy: Do 14 dni
Jednostka odpowiedzialna: Ewidencja działalności gospodarczej, pok. 9 tel. (025) 641 63 98
Tryb odwoławczy: W przypadku odmowy dokonania wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wydana zostaje decyzja administracyjna, od której stronie przysługuje prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Siedlcach za pośrednictwem Wójta Gminy Zbuczyn w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.
Ulgi Nie przewiduje się.
Dodatkowe informacje: 1. Ewidencja działalności gospodarczej jest jawna 2. Zgłoszenie o dokonanie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej powinno zawierać: 1. oznaczenie przedsiębiorcy,oraz numer ewidencyjny pesel 2. oznaczenie miejsca zamieszkania i adresu przedsiębiorcy, a jeżeli stale wykonuje działalność poza miejscem zamieszkania - również wskazanie siedziby i adresu zakładu głównego, oddziału lub innego miejsca, 3. określenie przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej,zgodnie z PKD 4. wskazanie daty rozpoczęcia działalności. 3. Organ ewidencyjny doręcza z urzędu przedsiębiorcy zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, nie później niż w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia. 4. Organ ewidencyjny wydaje decyzje o odmowie wpisu, gdy: 1. zgłoszenie dotyczy działalności gospodarczej nie objętej przepisami ustawy, 2. zgłoszenie zawiera braki formalne, które mimo wezwania nie zostały usunięte w wyznaczonym terminie, 3. prawomocnie orzeczono zakaz wykonania określonej w zgłoszeniu działalności gospodarczej przez przedsiębiorcę. 5. Przedsiębiorca jest obowiązany Wpis do ewidencji działalności gospodarczej Wymagane dokumenty: 1. Zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Dowód wpłaty
Opłaty: 1. Opłata stała za dokonanie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej - 100 zł. (na podst. art. 7e ust.3 ustawy z dnia 19 listopada 1999r. prawo działalności gospodarczej, Dz. U. Nr 101, poz. 1178 z późn. zm.). Opłatę wnosi się na konto Urzędu Gminy Zbuczyn.
Termin załatwienia sprawy: Do 14 dni
Jednostka odpowiedzialna: Ewidencja działalności gospodarczej, pok. 9 tel. (025) 641 63 98
Tryb odwoławczy: W przypadku odmowy dokonania wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wydana zostaje decyzja administracyjna, od której stronie przysługuje prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Siedlcach za pośrednictwem Wójta Gminy Zbuczyn w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.
Ulgi Nie przewiduje się.
Dodatkowe informacje: 1. Ewidencja działalności gospodarczej jest jawna 2. Zgłoszenie o dokonanie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej powinno zawierać: 1. oznaczenie przedsiębiorcy,oraz numer ewidencyjny pesel 2. oznaczenie miejsca zamieszkania i adresu przedsiębiorcy, a jeżeli stale wykonuje działalność poza miejscem zamieszkania - również wskazanie siedziby i adresu zakładu głównego, oddziału lub innego miejsca, 3. określenie przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej,zgodnie z PKD 4. wskazanie daty rozpoczęcia działalności. 3. Organ ewidencyjny doręcza z urzędu przedsiębiorcy zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, nie później niż w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia. 4. Organ ewidencyjny wydaje decyzje o odmowie wpisu, gdy: 1. zgłoszenie dotyczy działalności gospodarczej nie objętej przepisami ustawy, 2. zgłoszenie zawiera braki formalne, które mimo wezwania nie zostały usunięte w wyznaczonym terminie, 3. prawomocnie orzeczono zakaz wykonania określonej w zgłoszeniu działalności gospodarczej przez przedsiębiorcę. 5. Przedsiębiorca jest obowiązany Wpis do ewidencji działalności gospodarczej Wymagane dokumenty: 1. Zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Dowód wpłaty
Opłaty: 1. Opłata stała za dokonanie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej - 100 zł. (na podst. art. 7e ust.3 ustawy z dnia 19 listopada 1999r. prawo działalności gospodarczej, Dz. U. Nr 101, poz. 1178 z późn. zm.). Opłatę wnosi się na konto Urzędu Gminy Zbuczyn.
Termin załatwienia sprawy: Do 14 dni
Jednostka odpowiedzialna: Ewidencja działalności gospodarczej, pok. 9 tel. (025) 641 63 98
Tryb odwoławczy: W przypadku odmowy dokonania wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wydana zostaje decyzja administracyjna, od której stronie przysługuje prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Siedlcach za pośrednictwem Wójta Gminy Zbuczyn w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.
Ulgi Nie przewiduje się.
Dodatkowe informacje: 1. Ewidencja działalności gospodarczej jest jawna 2. Zgłoszenie o dokonanie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej powinno zawierać: 1. oznaczenie przedsiębiorcy,oraz numer ewidencyjny pesel 2. oznaczenie miejsca zamieszkania i adresu przedsiębiorcy, a jeżeli stale wykonuje działalność poza miejscem zamieszkania - również wskazanie siedziby i adresu zakładu głównego, oddziału lub innego miejsca, 3. określenie przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej,zgodnie z PKD 4. wskazanie daty rozpoczęcia działalności. 3. Organ ewidencyjny doręcza z urzędu przedsiębiorcy zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, nie później niż w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia. 4. Organ ewidencyjny wydaje decyzje o odmowie wpisu, gdy: 1. zgłoszenie dotyczy działalności gospodarczej nie objętej przepisami ustawy, 2. zgłoszenie zawiera braki formalne, które mimo wezwania nie zostały usunięte w wyznaczonym terminie, 3. prawomocnie orzeczono zakaz wykonania określonej w zgłoszeniu działalności gospodarczej przez przedsiębiorcę. 5. Przedsiębiorca jest obowiązany
|