Zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych z przeznaczeniem do spożycia w miejscu i poza miejscem sprzedaży Wymagane dokumenty: 1. Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych zawierający: a) oznaczenie rodzaju zezwolenia, b) oznaczenie przedsiębiorcy, jego siedzibę i adres, w przypadku ustanowienia pełnomocników ich imiona, nazwiska i adres zamieszkania c) numer w rejestrze przedsiębiorców lub ewidencji działalności gospodarczej d) przedmiot działalności gospodarczej e) adres punktu sprzedaży, f) adres punktu składowania napojów alkoholowych (magazynu dystrybucyjnego). 2. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z rejestru przedsiębiorców. 3. Dokument potwierdzający tytuł prawny wnioskodawcy do lokalu stanowiącego punkt sprzedaży napojów alkoholowych. 4. Pisemną zgodę właściciela, użytkownika, zarządcy lub administratora budynku, jeżeli punkt sprzedaży będzie zlokalizowany w budynku mieszkalnym wielorodzinnym. 5. Decyzję właściwego państwowego powiatowego inspektora sanitarnego, potwierdzającą spełnianie warunków sanitarnych przez punkt sprzedaży. 6. Oświadczenie o wartości sprzedaży napojów alkoholowych w roku poprzednim - w przypadku kontynuacji sprzedaży. W zależności od potrzeb następujące druki: - Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych w gastronomii lub detalu - Wniosek o wydanie zezwolenia na wyprzedaż napojów alkoholowych - Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych podczas organizowanych przyjęć
Opłaty: Opłata skarbowa za wniosek 5 zł: (na podst. art. 1 ust.1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000 o opłacie skarbowej, Dz. U. nr 86 poz.960 z późn. zm.)
Opłata skarbowa za załącznik - 0,50 zł (na podst. art. 1 ust.1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000 o opłacie skarbowej, Dz. U. nr 86 poz.960 z późn. zm.)
Znaki opłaty skarbowej do nabycia w Urzędzie Gminy Zbuczyn
Opłaty roczne za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych pobiera się w wysokości: 1) 525 zł nZezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych z przeznaczeniem do spożycia w miejscu i poza miejscem sprzedaży Wymagane dokumenty: 1. Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych zawierający: a) oznaczenie rodzaju zezwolenia, b) oznaczenie przedsiębiorcy, jego siedzibę i adres, w przypadku ustanowienia pełnomocników ich imiona, nazwiska i adres zamieszkania c) numer w rejestrze przedsiębiorców lub ewidencji działalności gospodarczej d) przedmiot działalności gospodarczej e) adres punktu sprzedaży, f) adres punktu składowania napojów alkoholowych (magazynu dystrybucyjnego). 2. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z rejestru przedsiębiorców. 3. Dokument potwierdzający tytuł prawny wnioskodawcy do lokalu stanowiącego punkt sprzedaży napojów alkoholowych. 4. Pisemną zgodę właściciela, użytkownika, zarządcy lub administratora budynku, jeżeli punkt sprzedaży będzie zlokalizowany w budynku mieszkalnym wielorodzinnym. 5. Decyzję właściwego państwowego powiatowego inspektora sanitarnego, potwierdzającą spełnianie warunków sanitarnych przez punkt sprzedaży. 6. Oświadczenie o wartości sprzedaży napojów alkoholowych w roku poprzednim - w przypadku kontynuacji sprzedaży. W zależności od potrzeb następujące druki: - Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych w gastronomii lub detalu - Wniosek o wydanie zezwolenia na wyprzedaż napojów alkoholowych - Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych podczas organizowanych przyjęć
Opłaty: Opłata skarbowa za wniosek 5 zł: (na podst. art. 1 ust.1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000 o opłacie skarbowej, Dz. U. nr 86 poz.960 z późn. zm.)
Opłata skarbowa za załącznik - 0,50 zł (na podst. art. 1 ust.1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000 o opłacie skarbowej, Dz. U. nr 86 poz.960 z późn. zm.)
Znaki opłaty skarbowej do nabycia w Urzędzie Gminy Zbuczyn
Opłaty roczne za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych pobiera się w wysokości: 1) 525 zł nZezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych z przeznaczeniem do spożycia w miejscu i poza miejscem sprzedaży Wymagane dokumenty: 1. Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych zawierający: a) oznaczenie rodzaju zezwolenia, b) oznaczenie przedsiębiorcy, jego siedzibę i adres, w przypadku ustanowienia pełnomocników ich imiona, nazwiska i adres zamieszkania c) numer w rejestrze przedsiębiorców lub ewidencji działalności gospodarczej d) przedmiot działalności gospodarczej e) adres punktu sprzedaży, f) adres punktu składowania napojów alkoholowych (magazynu dystrybucyjnego). 2. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z rejestru przedsiębiorców. 3. Dokument potwierdzający tytuł prawny wnioskodawcy do lokalu stanowiącego punkt sprzedaży napojów alkoholowych. 4. Pisemną zgodę właściciela, użytkownika, zarządcy lub administratora budynku, jeżeli punkt sprzedaży będzie zlokalizowany w budynku mieszkalnym wielorodzinnym. 5. Decyzję właściwego państwowego powiatowego inspektora sanitarnego, potwierdzającą spełnianie warunków sanitarnych przez punkt sprzedaży. 6. Oświadczenie o wartości sprzedaży napojów alkoholowych w roku poprzednim - w przypadku kontynuacji sprzedaży. W zależności od potrzeb następujące druki: - Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych w gastronomii lub detalu - Wniosek o wydanie zezwolenia na wyprzedaż napojów alkoholowych - Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych podczas organizowanych przyjęć
Opłaty: Opłata skarbowa za wniosek 5 zł: (na podst. art. 1 ust.1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000 o opłacie skarbowej, Dz. U. nr 86 poz.960 z późn. zm.)
Opłata skarbowa za załącznik - 0,50 zł (na podst. art. 1 ust.1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000 o opłacie skarbowej, Dz. U. nr 86 poz.960 z późn. zm.)
Znaki opłaty skarbowej do nabycia w Urzędzie Gminy Zbuczyn
Opłaty roczne za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych pobiera się w wysokości: 1) 525 zł nZezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych z przeznaczeniem do spożycia w miejscu i poza miejscem sprzedaży Wymagane dokumenty: 1. Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych zawierający: a) oznaczenie rodzaju zezwolenia, b) oznaczenie przedsiębiorcy, jego siedzibę i adres, w przypadku ustanowienia pełnomocników ich imiona, nazwiska i adres zamieszkania c) numer w rejestrze przedsiębiorców lub ewidencji działalności gospodarczej d) przedmiot działalności gospodarczej e) adres punktu sprzedaży, f) adres punktu składowania napojów alkoholowych (magazynu dystrybucyjnego). 2. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z rejestru przedsiębiorców. 3. Dokument potwierdzający tytuł prawny wnioskodawcy do lokalu stanowiącego punkt sprzedaży napojów alkoholowych. 4. Pisemną zgodę właściciela, użytkownika, zarządcy lub administratora budynku, jeżeli punkt sprzedaży będzie zlokalizowany w budynku mieszkalnym wielorodzinnym. 5. Decyzję właściwego państwowego powiatowego inspektora sanitarnego, potwierdzającą spełnianie warunków sanitarnych przez punkt sprzedaży. 6. Oświadczenie o wartości sprzedaży napojów alkoholowych w roku poprzednim - w przypadku kontynuacji sprzedaży. W zależności od potrzeb następujące druki: - Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych w gastronomii lub detalu - Wniosek o wydanie zezwolenia na wyprzedaż napojów alkoholowych - Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych podczas organizowanych przyjęć
Opłaty: Opłata skarbowa za wniosek 5 zł: (na podst. art. 1 ust.1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000 o opłacie skarbowej, Dz. U. nr 86 poz.960 z późn. zm.)
Opłata skarbowa za załącznik - 0,50 zł (na podst. art. 1 ust.1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000 o opłacie skarbowej, Dz. U. nr 86 poz.960 z późn. zm.)
Znaki opłaty skarbowej do nabycia w Urzędzie Gminy Zbuczyn
Opłaty roczne za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych pobiera się w wysokości: 1) 525 zł nZezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych z przeznaczeniem do spożycia w miejscu i poza miejscem sprzedaży Wymagane dokumenty: 1. Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych zawierający: a) oznaczenie rodzaju zezwolenia, b) oznaczenie przedsiębiorcy, jego siedzibę i adres, w przypadku ustanowienia pełnomocników ich imiona, nazwiska i adres zamieszkania c) numer w rejestrze przedsiębiorców lub ewidencji działalności gospodarczej d) przedmiot działalności gospodarczej e) adres punktu sprzedaży, f) adres punktu składowania napojów alkoholowych (magazynu dystrybucyjnego). 2. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z rejestru przedsiębiorców. 3. Dokument potwierdzający tytuł prawny wnioskodawcy do lokalu stanowiącego punkt sprzedaży napojów alkoholowych. 4. Pisemną zgodę właściciela, użytkownika, zarządcy lub administratora budynku, jeżeli punkt sprzedaży będzie zlokalizowany w budynku mieszkalnym wielorodzinnym. 5. Decyzję właściwego państwowego powiatowego inspektora sanitarnego, potwierdzającą spełnianie warunków sanitarnych przez punkt sprzedaży. 6. Oświadczenie o wartości sprzedaży napojów alkoholowych w roku poprzednim - w przypadku kontynuacji sprzedaży. W zależności od potrzeb następujące druki: - Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych w gastronomii lub detalu - Wniosek o wydanie zezwolenia na wyprzedaż napojów alkoholowych - Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych podczas organizowanych przyjęć
Opłaty: Opłata skarbowa za wniosek 5 zł: (na podst. art. 1 ust.1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000 o opłacie skarbowej, Dz. U. nr 86 poz.960 z późn. zm.)
Opłata skarbowa za załącznik - 0,50 zł (na podst. art. 1 ust.1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000 o opłacie skarbowej, Dz. U. nr 86 poz.960 z późn. zm.)
Znaki opłaty skarbowej do nabycia w Urzędzie Gminy Zbuczyn
Opłaty roczne za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych pobiera się w wysokości: 1) 525 zł nZezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych z przeznaczeniem do spożycia w miejscu i poza miejscem sprzedaży Wymagane dokumenty: 1. Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych zawierający: a) oznaczenie rodzaju zezwolenia, b) oznaczenie przedsiębiorcy, jego siedzibę i adres, w przypadku ustanowienia pełnomocników ich imiona, nazwiska i adres zamieszkania c) numer w rejestrze przedsiębiorców lub ewidencji działalności gospodarczej d) przedmiot działalności gospodarczej e) adres punktu sprzedaży, f) adres punktu składowania napojów alkoholowych (magazynu dystrybucyjnego). 2. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z rejestru przedsiębiorców. 3. Dokument potwierdzający tytuł prawny wnioskodawcy do lokalu stanowiącego punkt sprzedaży napojów alkoholowych. 4. Pisemną zgodę właściciela, użytkownika, zarządcy lub administratora budynku, jeżeli punkt sprzedaży będzie zlokalizowany w budynku mieszkalnym wielorodzinnym. 5. Decyzję właściwego państwowego powiatowego inspektora sanitarnego, potwierdzającą spełnianie warunków sanitarnych przez punkt sprzedaży. 6. Oświadczenie o wartości sprzedaży napojów alkoholowych w roku poprzednim - w przypadku kontynuacji sprzedaży. W zależności od potrzeb następujące druki: - Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych w gastronomii lub detalu - Wniosek o wydanie zezwolenia na wyprzedaż napojów alkoholowych - Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych podczas organizowanych przyjęć
Opłaty: Opłata skarbowa za wniosek 5 zł: (na podst. art. 1 ust.1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000 o opłacie skarbowej, Dz. U. nr 86 poz.960 z późn. zm.)
Opłata skarbowa za załącznik - 0,50 zł (na podst. art. 1 ust.1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000 o opłacie skarbowej, Dz. U. nr 86 poz.960 z późn. zm.)
Znaki opłaty skarbowej do nabycia w Urzędzie Gminy Zbuczyn
Opłaty roczne za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych pobiera się w wysokości: 1) 525 zł nZezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych z przeznaczeniem do spożycia w miejscu i poza miejscem sprzedaży Wymagane dokumenty: 1. Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych zawierający: a) oznaczenie rodzaju zezwolenia, b) oznaczenie przedsiębiorcy, jego siedzibę i adres, w przypadku ustanowienia pełnomocników ich imiona, nazwiska i adres zamieszkania c) numer w rejestrze przedsiębiorców lub ewidencji działalności gospodarczej d) przedmiot działalności gospodarczej e) adres punktu sprzedaży, f) adres punktu składowania napojów alkoholowych (magazynu dystrybucyjnego). 2. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z rejestru przedsiębiorców. 3. Dokument potwierdzający tytuł prawny wnioskodawcy do lokalu stanowiącego punkt sprzedaży napojów alkoholowych. 4. Pisemną zgodę właściciela, użytkownika, zarządcy lub administratora budynku, jeżeli punkt sprzedaży będzie zlokalizowany w budynku mieszkalnym wielorodzinnym. 5. Decyzję właściwego państwowego powiatowego inspektora sanitarnego, potwierdzającą spełnianie warunków sanitarnych przez punkt sprzedaży. 6. Oświadczenie o wartości sprzedaży napojów alkoholowych w roku poprzednim - w przypadku kontynuacji sprzedaży. W zależności od potrzeb następujące druki: - Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych w gastronomii lub detalu - Wniosek o wydanie zezwolenia na wyprzedaż napojów alkoholowych - Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych podczas organizowanych przyjęć
Opłaty: Opłata skarbowa za wniosek 5 zł: (na podst. art. 1 ust.1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000 o opłacie skarbowej, Dz. U. nr 86 poz.960 z późn. zm.)
Opłata skarbowa za załącznik - 0,50 zł (na podst. art. 1 ust.1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 9 września 2000 o opłacie skarbowej, Dz. U. nr 86 poz.960 z późn. zm.)
Znaki opłaty skarbowej do nabycia w Urzędzie Gminy Zbuczyn
Opłaty roczne za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych pobiera się w wysokości: 1) 525 zł n
|