1. Sekretarz zapewnia sprawne funkcjonowanie Urzędu, organizuje pracę w Urzędzie, w tym zakresie nadzoruje dzialalność referatów i samodzielnych stanowisk pracy 2. Prowadzi sprawy Gminy powierzone przez Burmistrza 3 Wykonuje funkcje kierownika administracyjnego Urzędu, a w szczególności: a) opracowuje propozycje zakresu czynnosci dla poszczególnych stanowisk, b) kontroluje przestrzeganie dyscypliny pracy przez pracowników Urzędu i kierowników jednostek podporządkowanych Gminie c) nadzoruje czas pracy pracowników (urlopy, wyjscia służbowe, wyjazdy służbowe, prowadzi kontrole wyjść) d) planuje zakupy materiałów i wyposażenia pomieszczeń biurowych e) dba o czystość i estetykę wnętrza budynku i jego otoczenia. 4. Nadzoruje pracę sekretariatu Urzędu 5. Odpowiada za przeprowadzanie kontroli w Urzędzie 6. Przyjmuje oświadczenia woli spadkobiercy-testament 7. Zapewnia właściwe stosowanie instrukcji kancelaryjnej przez pracowników
|