wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Miasto i Gmina Pilawa

STANOWISKO PRACY - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Komórka organizacyjna: Sekretarz Miasta i Gminy Pilawa
Symbol stanowiska: Sekretarz
Nazwa stanowiska: Sekretarz Miasta i Gminy Pilawa

Zadania realizowane na stanowisku pracy:

1. Sekretarz zapewnia sprawne funkcjonowanie Urzędu, organizuje pracę w Urzędzie, w tym zakresie nadzoruje dzialalność referatów i samodzielnych stanowisk pracy
2. Prowadzi sprawy Gminy powierzone przez Burmistrza
3 Wykonuje funkcje kierownika administracyjnego Urzędu, a w szczególności:
a) opracowuje propozycje zakresu czynnosci dla poszczególnych stanowisk,
b) kontroluje przestrzeganie dyscypliny pracy przez pracowników Urzędu i kierowników jednostek podporządkowanych Gminie
c) nadzoruje czas pracy pracowników (urlopy, wyjscia służbowe, wyjazdy służbowe, prowadzi kontrole wyjść)
d) planuje zakupy materiałów i wyposażenia pomieszczeń biurowych
e) dba o czystość i estetykę wnętrza budynku i jego otoczenia.
4. Nadzoruje pracę sekretariatu Urzędu
5. Odpowiada za przeprowadzanie kontroli w Urzędzie
6. Przyjmuje oświadczenia woli spadkobiercy-testament
7. Zapewnia właściwe stosowanie instrukcji kancelaryjnej przez pracowników

Osoby zatrudnione na stanowisku:

Informacje o dniach i godzinach przyjmowania w sprawach skarg i wniosków:

poniedzialek od 9.00 do 17.00
wtorek-piatek od 8.00 do 16.00

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji
Data wytworzenia informacji 0001-01-01
Data udostępnienia informacji 0001-01-01