wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Urząd Gminy w Cycowie

Szczegóły informacji:

 OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY - Podinspektor w Referacie Finansów i Planowania

Data: 2021-01-26
Autor:
Treść informacji / streszczenie:

    OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY

       

      Wójt Gminy Cyców

           ogłasza nabór                                              

         na wolne stanowisko pracy – Podinspektor

                ds. wymiaru podatków i opłat lokalnych

          w  Referacie Finansów   i   Planowania

1. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:

  1. posiadanie obywatelstwa polskiego
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  4. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. wykształcenie

– wyższe - ukończone jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe,

lub – średnie - o profilu ekonomicznym i co najmniej 3 letni staż pracy;

       f  nieposzlakowana opinia,

 

 2. Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku na które przeprowadzany jest nabór:

 

  1. znajomość regulacji prawnych z zakresu  :  administracji samorządowej, finansów publicznych, prawa podatkowego, sprawozdawczości podatkowej, kpa
  2. znajomość obsługi urządzeń biurowych i programów biurowych: Word, Excell, Open Office,
  3. komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  4. dyspozycyjność, odpowiedzialność, zachowanie uprzejmości i życzliwości w kontaktach ze zwierzchnikami, współpracownikami i klientami.

 

 3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku na które prowadzony jest nabór:

  1. Zbieranie, gromadzenie i wykorzystywanie wszelkiego rodzaju informacji podatkowych dla zapewnienia powszechności opodatkowania w zakresie wymiaru podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości a w razie potrzeb przekazywanie tych informacji do wykorzystanie innym organom podatkowym.
  2. Dokonywanie wymiaru zobowiązań pieniężnych .
  3. Kompletowanie dokumentacji do złożonych wniosków dotyczących ulg i zwolnień podatkowych, z uwzględnieniem przepisów o pomocy publicznej.
  4. Prowadzenie i aktualizowanie wszelkiej dokumentacji podatkowej związanej
    z wymiarem zobowiązań pieniężnych jak również dokonywanie stosownych zmian w tej dokumentacji.
  5. Wydawanie decyzji odpowiedzialności podatkowej dla osób trzecich .
  6. Wydawanie zaświadczeń oraz poświadczeń o stanie majątkowym osobom fizycznym oraz udzielanie pisemnej informacji instytucjom ubiegającym się zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  7. Sporządzanie kart ewidencyjnych ubezpieczonego dla byłych rolników, którzy przekazali gospodarstwo rolne przez 1992 r. w zamian za świadczenia rentowe.
  8. Sporządzanie sprawozdań z wymiaru oraz informacji w zakresie przypisów
    i odpisów.
  9. Sporządzanie sprawozdań w zakresie skutków obniżenia górnych stawek podatków, udzielonych przez gminę ulg, odroczeń, umorzeń, zwolnień oraz udzielonej pomocy publicznej – dotyczy osób fizycznych.
  10. Przygotowywanie materiałów związanych z odwołaniem podatków oraz przekazywanie och do II instancji .
  11. Wykonywanie we własnym zakresie kontroli prawidłowości i powszechności opodatkowanie podatkiem rolnym, leśnym, od nieruchomości od osób fizycznych.
  12. Wydawanie zaświadczeń o udzielonej pomocy „de minimis” i pomocy „de minimis” w rolnictwie dla podatników .
  13. Sporządzanie wykazu osób fizycznych, którym w zakresie podatków udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono spłatę na raty w kwocie przewyższającej łącznie

500 zł.

  1. Sporządzanie wykazu osób fizycznych, którym udzielono pomocy publicznej.
  2. Wykonywanie zadań obronnych określonych w obowiązujących aktach normatywnych   i dokumentach wewnętrznych urzędu, w tym regulaminie organizacyjnym  urzędu  w  warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie „W”;  
  3. Załatwianie interesantów w sprawach objętych zakresem czynności.
  4. Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.

4. Warunki pracy na stanowisku:

  1. zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu, praca biurowa oraz w terenie - wykonywana w systemie jednozmianowym,
  2. praca przy komputerze przez co najmniej 4 godziny dziennie, praca w zespole;
  3. przewidywany okres zawarcia umowy o pracę – w przypadku osoby po raz pierwszy podejmującej pracę na stanowisku urzędniczym - pierwsza umowa na czas określony do 6 m-cy; w pozostałych przypadkach umowa na czas określony lub na czas nieokreślony.

 5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Cyców w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.

 6. Wymagane dokumenty

  1. życiorys, CV
  2. list motywacyjny
  3. kwestionariusz osobowy
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  5.  kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy, doświadczenie,   umiejętności, ukończone kursy, szkolenia itd.
  6. oświadczenie  kandydata o niekaralności i o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  7. oświadczenie kandydata  o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
  8. Oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku.
  9. kandydat, zamierzający  skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U.2019 poz.1282) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
  10. Kserokopie dokumentów muszą być potwierdzone podpisem kandydata.

Dokumenty poświadczające wykształcenie należy składać w postaci kserokopii, w przypadku zatrudnienia kandydat będzie obowiązany dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu oraz złożyć oryginał zaświadczenia o niekaralności do akt. Inne dokumenty poza wskazanymi powyżej nie będą przyjmowane i nie mają wpływu na procedurę rekrutacyjną.

Kandydat zobowiązany jest do podania numeru telefonu i adresu e-mail, pod którym będzie możliwy z nim kontakt w celu przeprowadzenia procedury naboru.

7. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty należy złożyć  w zamkniętej kopercie w sekretariacie Urzędu Gminy w Cycowie  pok. Nr 19  lub przesłać pocztą na adres :

 

Urząd Gminy Cyców

ul. Chełmska 42

21 – 070 Cyców

 

Z dopiskiem  „Nabór na wolne stanowisko pracy – Podinspektor  w Referacie Finansów i Planowania w terminie do 9 lutego 2021 r. do godz. 12 00 .

 

Nadesłanych ofert nie odsyłamy. Oferty można odebrać w pok. 24 Urzędu Gminy przez okres trzech miesięcy od ukazania się wyniku naboru w BIP. Po tym okresie, oferty nie wykorzystane w naborze zostaną zniszczone zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 

Informacja o wynikach naboru  zostanie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Cyców oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Cyców przy ul. Chełmskiej 42.

     

  Wójt Gminy Cyców

 


 Załączniki

Załącznik nr: 1
Ogłoszenie [25,5 KB] , data ogłoszenia pliku: 2021-01-26
Załącznik nr: 2
Kwestionariusz osobowy [77,06 KB] , data ogłoszenia pliku: 2021-01-26
Załącznik nr: 3
Oswiadczenie karalność [32,5 KB] , data ogłoszenia pliku: 2021-01-26
Załącznik nr: 4
Oświadczenie przetwarzanie danych [19,67 KB] , data ogłoszenia pliku: 2021-01-26
Załącznik nr: 5
Klauzula informacyjna [7,52 KB] , data ogłoszenia pliku: 2021-01-26

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji
Data wytworzenia informacji 2021-01-26
Data udostępnienia informacji 2021-01-26