OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Wójt Gminy Cyców
ogłasza nabór
na wolne stanowisko pracy – Podinspektor
ds. wymiaru podatków i opłat lokalnych
w Referacie Finansów i Planowania
1. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie
– wyższe - ukończone jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe,
lub – średnie - o profilu ekonomicznym i co najmniej 3 letni staż pracy;
f nieposzlakowana opinia,
2. Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku na które przeprowadzany jest nabór:
- znajomość regulacji prawnych z zakresu : administracji samorządowej, finansów publicznych, prawa podatkowego, sprawozdawczości podatkowej, kpa
- znajomość obsługi urządzeń biurowych i programów biurowych: Word, Excell, Open Office,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- dyspozycyjność, odpowiedzialność, zachowanie uprzejmości i życzliwości w kontaktach ze zwierzchnikami, współpracownikami i klientami.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku na które prowadzony jest nabór:
- Zbieranie, gromadzenie i wykorzystywanie wszelkiego rodzaju informacji podatkowych dla zapewnienia powszechności opodatkowania w zakresie wymiaru podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości a w razie potrzeb przekazywanie tych informacji do wykorzystanie innym organom podatkowym.
- Dokonywanie wymiaru zobowiązań pieniężnych .
- Kompletowanie dokumentacji do złożonych wniosków dotyczących ulg i zwolnień podatkowych, z uwzględnieniem przepisów o pomocy publicznej.
- Prowadzenie i aktualizowanie wszelkiej dokumentacji podatkowej związanej
z wymiarem zobowiązań pieniężnych jak również dokonywanie stosownych zmian w tej dokumentacji. - Wydawanie decyzji odpowiedzialności podatkowej dla osób trzecich .
- Wydawanie zaświadczeń oraz poświadczeń o stanie majątkowym osobom fizycznym oraz udzielanie pisemnej informacji instytucjom ubiegającym się zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Sporządzanie kart ewidencyjnych ubezpieczonego dla byłych rolników, którzy przekazali gospodarstwo rolne przez 1992 r. w zamian za świadczenia rentowe.
- Sporządzanie sprawozdań z wymiaru oraz informacji w zakresie przypisów
i odpisów. - Sporządzanie sprawozdań w zakresie skutków obniżenia górnych stawek podatków, udzielonych przez gminę ulg, odroczeń, umorzeń, zwolnień oraz udzielonej pomocy publicznej – dotyczy osób fizycznych.
- Przygotowywanie materiałów związanych z odwołaniem podatków oraz przekazywanie och do II instancji .
- Wykonywanie we własnym zakresie kontroli prawidłowości i powszechności opodatkowanie podatkiem rolnym, leśnym, od nieruchomości od osób fizycznych.
- Wydawanie zaświadczeń o udzielonej pomocy „de minimis” i pomocy „de minimis” w rolnictwie dla podatników .
- Sporządzanie wykazu osób fizycznych, którym w zakresie podatków udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono spłatę na raty w kwocie przewyższającej łącznie
500 zł.
- Sporządzanie wykazu osób fizycznych, którym udzielono pomocy publicznej.
- Wykonywanie zadań obronnych określonych w obowiązujących aktach normatywnych i dokumentach wewnętrznych urzędu, w tym regulaminie organizacyjnym urzędu w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie „W”;
- Załatwianie interesantów w sprawach objętych zakresem czynności.
- Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.
4. Warunki pracy na stanowisku:
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu, praca biurowa oraz w terenie - wykonywana w systemie jednozmianowym,
- praca przy komputerze przez co najmniej 4 godziny dziennie, praca w zespole;
- przewidywany okres zawarcia umowy o pracę – w przypadku osoby po raz pierwszy podejmującej pracę na stanowisku urzędniczym - pierwsza umowa na czas określony do 6 m-cy; w pozostałych przypadkach umowa na czas określony lub na czas nieokreślony.
5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Cyców w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.
6. Wymagane dokumenty
- życiorys, CV
- list motywacyjny
- kwestionariusz osobowy
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy, doświadczenie, umiejętności, ukończone kursy, szkolenia itd.
- oświadczenie kandydata o niekaralności i o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
- Oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku.
- kandydat, zamierzający skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U.2019 poz.1282) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- Kserokopie dokumentów muszą być potwierdzone podpisem kandydata.
Dokumenty poświadczające wykształcenie należy składać w postaci kserokopii, w przypadku zatrudnienia kandydat będzie obowiązany dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu oraz złożyć oryginał zaświadczenia o niekaralności do akt. Inne dokumenty poza wskazanymi powyżej nie będą przyjmowane i nie mają wpływu na procedurę rekrutacyjną.
Kandydat zobowiązany jest do podania numeru telefonu i adresu e-mail, pod którym będzie możliwy z nim kontakt w celu przeprowadzenia procedury naboru.
7. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie w sekretariacie Urzędu Gminy w Cycowie pok. Nr 19 lub przesłać pocztą na adres :
Urząd Gminy Cyców
ul. Chełmska 42
21 – 070 Cyców
Z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko pracy – Podinspektor w Referacie Finansów i Planowania w terminie do 9 lutego 2021 r. do godz. 12 00 .
Nadesłanych ofert nie odsyłamy. Oferty można odebrać w pok. 24 Urzędu Gminy przez okres trzech miesięcy od ukazania się wyniku naboru w BIP. Po tym okresie, oferty nie wykorzystane w naborze zostaną zniszczone zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Cyców oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Cyców przy ul. Chełmskiej 42.
Wójt Gminy Cyców