wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Urząd Gminy w Cycowie

Szczegóły informacji:

 OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY – Podinspektor w Referacie Finansów i Planowania

Data: 2021-02-19
Autor:
Treść informacji / streszczenie:

 OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY

       

                                         Wójt Gminy Cyców

                                           ogłasza nabór                                              

                                        na wolne stanowisko pracy – Podinspektor

                                          w  Referacie Finansów   i   Planowania

1. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku:

a) posiadanie obywatelstwa polskiego

b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

c) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,

d) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

e) wykształcenie

– wyższe - ukończone studia magisterskie ekonomiczne , uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie , ekonomiczne studia podyplomowe,

lub – średnie ekonomicznym i co najmniej 3 letni staż pracy w obszarze księgowości

       f)  nieposzlakowana opinia,

 

 2. Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku na które przeprowadzany jest nabór:

 

a) znajomość regulacji prawnych z zakresu  :  administracji samorządowej, finansów publicznych, ustawy o rachunkowości  , znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o podatku dochodowym od osób fizycznych oraz ustawy od osób prawnych,

b) znajomość obsługi urządzeń biurowych i programów biurowych: Word, Excell, Open Office,

c) komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,

d) dyspozycyjność, odpowiedzialność, zachowanie uprzejmości i życzliwości w kontaktach ze zwierzchnikami, współpracownikami i klientami.

 

 3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku na które prowadzony jest nabór:

1. Prowadzenie księgowości budżetowej w oparciu o obowiązujące przepisy oraz w porozumieniu ze Skarbnikiem Gminy – Jednostka budżetowa /dekretowanie dokumentów księgowych/.

2. Comiesięczne uzgadnianie zapisów księgowych księgowości syntetycznej ze stanem rachunków bankowych.

3. Wykonywanie kontroli wstępnej i bieżącej, celowości, legalności, rzetelności i prawidłowości dokumentów zawierających dyspozycje o charakterze majątkowym i finansowym  zgodnie z obowiązującymi przepisami i przedkładanie ich do zatwierdzania przez Skarbnika i Wójta Gminy bądź osobie  upoważnionej – rozliczenia gotówkowe.

4. Bieżący nadzór nad wykonywaniem wydatków budżetowych, czuwanie nad nie przekraczaniem  ustalonych planów oraz nanoszenie wszelkich zmian w budżecie gminy.

5. Opracowywanie sprawozdań i informacji z realizacji: wydatków budżetowych, inwestycji oraz sprawozdania pisemnego jednostki budżetowej UG.

6. Przyjmowanie, kontrola i nadzór nad prawidłowością raportów kasowych, uzupełnianie pogotowia kasowego.

7. Prowadzenie innych kontroli i ewidencji w uzgodnieniu ze Skarbnikiem oraz analityki do kont syntetycznych.

8. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania w zakresie: arkusze spisu z natury.

9. Dekretowanie wydatków budżetowych funduszy specjalnych, sum depozytowych.

10. Obsługa programu do sprawozdawczości Besti@.

11. Wykonywanie zadań obronnych określonych w obowiązujących aktach normatywnych   i dokumentach wewnętrznych urzędu, w tym regulaminie organizacyjnym  urzędu  w  warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie „W”;  

12. Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.

4. Warunki pracy na stanowisku:

a) zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu, praca biurowa oraz w terenie - wykonywana w systemie jednozmianowym,

b) praca przy komputerze przez co najmniej 4 godziny dziennie, praca w zespole;

c) przewidywany okres zawarcia umowy o pracę – w przypadku osoby po raz pierwszy podejmującej pracę na stanowisku urzędniczym - pierwsza umowa na czas określony do 6 m-cy; w pozostałych przypadkach umowa na czas określony lub na czas nieokreślony.

 5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Cyców w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.

 6. Wymagane dokumenty

a) życiorys, CV

b) list motywacyjny

c) kwestionariusz osobowy

d) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

e) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy, doświadczenie,   umiejętności, ukończone kursy, szkolenia itd.

f) oświadczenie  kandydata o niekaralności i o korzystaniu z pełni praw publicznych,

g) oświadczenie kandydata  o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

h) Oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku.

i) kandydat, zamierzający  skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U.2019 poz.1282) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

j) Kserokopie dokumentów muszą być potwierdzone podpisem kandydata.

Dokumenty poświadczające wykształcenie należy składać w postaci kserokopii, w przypadku zatrudnienia kandydat będzie obowiązany dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu oraz złożyć oryginał zaświadczenia o niekaralności do akt. Inne dokumenty poza wskazanymi powyżej nie będą przyjmowane i nie mają wpływu na procedurę rekrutacyjną.

Kandydat zobowiązany jest do podania numeru telefonu i adresu e-mail, pod którym będzie możliwy z nim kontakt w celu przeprowadzenia procedury naboru.

7. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty należy złożyć  w zamkniętej kopercie w sekretariacie Urzędu Gminy w Cycowie  pok. Nr 19  lub przesłać pocztą na adres :

 

Urząd Gminy Cyców

ul. Chełmska 42

21 – 070 Cyców

 

Z dopiskiem  „Nabór na wolne stanowisko pracy – Podinspektor  w Referacie Finansów i Planowania w terminie do 5 marca 2021 r. do godz. 12 00 .

 

Nadesłanych ofert nie odsyłamy. Oferty można odebrać w pok. 24 Urzędu Gminy przez okres trzech miesięcy od ukazania się wyniku naboru w BIP. Po tym okresie, oferty nie wykorzystane w naborze zostaną zniszczone zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 

Informacja o wynikach naboru  zostanie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Cyców oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Cyców przy ul. Chełmskiej 42.

 


 Załączniki

Załącznik nr: 1
OGŁOSZENIE [25,1 KB] , data ogłoszenia pliku: 2021-02-19
Załącznik nr: 2
kwestionariusz osobowy [77,06 KB] , data ogłoszenia pliku: 2021-02-19
Załącznik nr: 3
Oswiadczenie o karalność [32,5 KB] , data ogłoszenia pliku: 2021-02-19
Załącznik nr: 4
Oswiadczenie o stanie zdrowia [107,19 KB] , data ogłoszenia pliku: 2021-02-19
Załącznik nr: 5
Klauzula informacyjna [7,52 KB] , data ogłoszenia pliku: 2021-02-19
Załącznik nr: 6
Oswiadczenie o przetwarzaniu danych [19,67 KB] , data ogłoszenia pliku: 2021-02-19

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji
Data wytworzenia informacji 2021-02-19
Data udostępnienia informacji 2021-02-19