wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bełchatowie

STANOWISKO PRACY - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Komórka organizacyjna: Zespół ds Adnministrayjno - Gospodarczych
Symbol stanowiska: AG
Nazwa stanowiska: Kierownik

Zadania realizowane na stanowisku pracy:

1) odpowiada za organizację pracy i właściwe wykonanie zadań w kierowanym zespole,

a w szczególności :

a) szczegółowego zaznajamiania pracowników z zadaniami zespołu, oraz obowiązującymi przepisami prawa ,

b) nadzoru, kontroli i koordynacji pracy zespołu/realizowane zadania, w zakresie merytorycznym i prawnym,

c) udzielania podległym pracownikom pomocy merytorycznej/wytycznych

w realizacji zadań, w granicach wynikających z zakresu działania zespołu,

d) podpisywania korespondencji wewnętrznej, a w przypadku pism wychodzących z PCPR podpisywanie pism pozostających w PCPR – podpis złożony przed oddaniem do podpisu dyrektorowi PCPR lub zastępcy,

e) ustalania projektów szczegółowych zakresów czynności pracowników,

f) dokonywania okresowych ocen pracy pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami,

g) opiniowania/doboru obsady osobowej zespołu, wnioskowania do Dyrektora

w sprawach wysokości wynagrodzeń, przeszeregowań, nagród, premii i kar dla podległych pracowników,

h) powierzenia, w uzasadnionych przypadkach, podległym pracownikom wykonywanie czynności i zadań dodatkowych nie objętych zakresem czynności, a należących do zadań PCPR, w tym wyznaczanie zastępstwa

w przypadkach nieobecności pracownika,

i) przestrzegania wykonania uregulowań zawartych w przepisach prawa,

a w szczególności dotyczących ochrony danych osobowych, zamówień publicznych, przepisów BHP i p-poż. , kodeksu pracy oraz w wydanych przez Dyrektora PCPR zarządzeniach /instrukcjach,

j) opiniowania zasadności udziału pracowników w szkoleniach, kursach i innych formach kształcenia/doskonalenia zawodowego.

2) administrowania mieniem oraz sprawowanie nadzoru i kontroli nad mieniem PCPR,

w tym prowadzenie ksiąg inwentarzowych, wykazów wyposażenia,

3) nadzoru nad zapewnieniem właściwego bezpieczeństwa danych osobowych przetwarzanych w PCPR, a w szczególności prowadzenia dokumentacji opisującej sposób przetwarzania danych oraz wnioskowania do Dyrektora o zapewnienie środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę przetwarzanych danych, odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną,

4) prowadzenia sekretariatu, a w szczególności:

a) przyjmowania i nadawania korespondencji, obsługi centrali telefonicznej,

b) protokołowania i obsługi narad, posiedzeń komisji i zespołów;

c) powielania, przepisywania pism i innych materiałów,

d) obsługi poczty elektronicznej,

5) prowadzenia spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo – technicznym oraz konserwacją wyposażenia PCPR, w tym sporządzania i prowadzenia dokumentacji

w ramach zamówień publicznych oraz dokonywania zaopatrzenia materiałowego PCPR,

6) prowadzenia składnicy akt PCPR oraz przegotowywania projektów zmian

do właściwych instrukcji,

7) prowadzenia spraw z zakresu kadr :

a) prowadzenia dokumentacji zatrudnionych pracowników, w szczególności akta osobowe, karty urlopowe, wynagrodzenia i ich zmiana, nagrody, opinie, świadectwa pracy, odprawy, ekwiwalenty, kary porządkowe, skierowań na badania,

b) prowadzenia spraw związanych z rejestrowaniem do ubezpieczenia społecznego

i zdrowotnego pracowników,

c) prowadzenia spraw związanych z podróżami służbowymi, w tym szkoleniami, dokształcaniem i doskonaleniem zawodowym pracowników,

d) prowadzenia spraw związanych z służbą przygotowawczą oraz stażami absolwenckimi,

e) nadzoru nad przestrzeganiem regulaminu pracy,

8) prowadzenia rejestrów, w szczególności :

a) zarządzeń dyrektora PCPR,

b) kontroli, w tym wystąpień pokontrolnych,

c) udziału w szkoleniach,

d) upoważnień,

e) wyjazdów samochodem służbowym,

f) przyjęć interesantów w ramach skarg i wniosków,

g) pieczęci,

h) wyjść służbowych

i) badań lekarskich

j) list obecności w pracy,

k) delegacji służbowych

9) koordynowania i nadzoru pracy sprzątaczki,

10) przygotowywania projektów umów i pism w zakresie prowadzonych spraw oraz zabezpieczenie PCPR w zakresie bhp, p-poż,

11) prowadzenia spraw związanych z naborem na wolne stanowisko pracy,

12) opracowywania danych statystycznych,

13) prowadzenia aktualizacji danych na stronach teleinformatycznych, w tym BIP PCPR.Ó;

14) terminowego i zgodnego z przepisami prawa prowadzenia i załatwiania spraw obywateli,

15) wykonywania zadań przypisanych w § 9 Regulaminu organizacyjnego PCPR, określającego zadania wspólne dla wszystkich zespołów.



2. Do zadań Pracownika należy również:

1. Zachowanie tajemnicy państwowej i służbowej w sposób określony w ustawie

z dnia 29 sierpnia 1999 r. o ochronie danych osobowych.

2. Przestrzeganie przepisów z zakresu ochrony danych osobowych, obronności kraju, ochrony p.poż bezpieczeństwa i higieny pracy – w zakresie ustalonym odrębnymi przepisami.

Osoby zatrudnione na stanowisku:

Informacje o dniach i godzinach przyjmowania w sprawach skarg i wniosków:

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji
Data wytworzenia informacji 2004-02-09
Data udostępnienia informacji 2004-02-09