1) odpowiada za organizację pracy i właściwe wykonanie zadań w kierowanym zespole,
a w szczególności :
a) szczegółowego zaznajamiania pracowników z zadaniami zespołu, oraz obowiązującymi przepisami prawa ,
b) nadzoru, kontroli i koordynacji pracy zespołu/realizowane zadania, w zakresie merytorycznym i prawnym,
c) udzielania podległym pracownikom pomocy merytorycznej/wytycznych
w realizacji zadań, w granicach wynikających z zakresu działania zespołu,
d) podpisywania korespondencji wewnętrznej, a w przypadku pism wychodzących z PCPR podpisywanie pism pozostających w PCPR – podpis złożony przed oddaniem do podpisu dyrektorowi PCPR lub zastępcy,
e) ustalania projektów szczegółowych zakresów czynności pracowników,
f) dokonywania okresowych ocen pracy pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami,
g) opiniowania/doboru obsady osobowej zespołu, wnioskowania do Dyrektora
w sprawach wysokości wynagrodzeń, przeszeregowań, nagród, premii i kar dla podległych pracowników,
h) powierzenia, w uzasadnionych przypadkach, podległym pracownikom wykonywanie czynności i zadań dodatkowych nie objętych zakresem czynności, a należących do zadań PCPR, w tym wyznaczanie zastępstwa
w przypadkach nieobecności pracownika,
i) przestrzegania wykonania uregulowań zawartych w przepisach prawa,
a w szczególności dotyczących ochrony danych osobowych, zamówień publicznych, przepisów BHP i p-poż. , kodeksu pracy oraz w wydanych przez Dyrektora PCPR zarządzeniach /instrukcjach,
j) opiniowania zasadności udziału pracowników w szkoleniach, kursach i innych formach kształcenia/doskonalenia zawodowego.
2) administrowania mieniem oraz sprawowanie nadzoru i kontroli nad mieniem PCPR,
w tym prowadzenie ksiąg inwentarzowych, wykazów wyposażenia,
3) nadzoru nad zapewnieniem właściwego bezpieczeństwa danych osobowych przetwarzanych w PCPR, a w szczególności prowadzenia dokumentacji opisującej sposób przetwarzania danych oraz wnioskowania do Dyrektora o zapewnienie środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę przetwarzanych danych, odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną,
4) prowadzenia sekretariatu, a w szczególności:
a) przyjmowania i nadawania korespondencji, obsługi centrali telefonicznej,
b) protokołowania i obsługi narad, posiedzeń komisji i zespołów;
c) powielania, przepisywania pism i innych materiałów,
d) obsługi poczty elektronicznej,
5) prowadzenia spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo – technicznym oraz konserwacją wyposażenia PCPR, w tym sporządzania i prowadzenia dokumentacji
w ramach zamówień publicznych oraz dokonywania zaopatrzenia materiałowego PCPR,
6) prowadzenia składnicy akt PCPR oraz przegotowywania projektów zmian
do właściwych instrukcji,
7) prowadzenia spraw z zakresu kadr :
a) prowadzenia dokumentacji zatrudnionych pracowników, w szczególności akta osobowe, karty urlopowe, wynagrodzenia i ich zmiana, nagrody, opinie, świadectwa pracy, odprawy, ekwiwalenty, kary porządkowe, skierowań na badania,
b) prowadzenia spraw związanych z rejestrowaniem do ubezpieczenia społecznego
i zdrowotnego pracowników,
c) prowadzenia spraw związanych z podróżami służbowymi, w tym szkoleniami, dokształcaniem i doskonaleniem zawodowym pracowników,
d) prowadzenia spraw związanych z służbą przygotowawczą oraz stażami absolwenckimi,
e) nadzoru nad przestrzeganiem regulaminu pracy,
8) prowadzenia rejestrów, w szczególności :
a) zarządzeń dyrektora PCPR,
b) kontroli, w tym wystąpień pokontrolnych,
c) udziału w szkoleniach,
d) upoważnień,
e) wyjazdów samochodem służbowym,
f) przyjęć interesantów w ramach skarg i wniosków,
g) pieczęci,
h) wyjść służbowych
i) badań lekarskich
j) list obecności w pracy,
k) delegacji służbowych
9) koordynowania i nadzoru pracy sprzątaczki,
10) przygotowywania projektów umów i pism w zakresie prowadzonych spraw oraz zabezpieczenie PCPR w zakresie bhp, p-poż,
11) prowadzenia spraw związanych z naborem na wolne stanowisko pracy,
12) opracowywania danych statystycznych,
13) prowadzenia aktualizacji danych na stronach teleinformatycznych, w tym BIP PCPR.Ó;
14) terminowego i zgodnego z przepisami prawa prowadzenia i załatwiania spraw obywateli,
15) wykonywania zadań przypisanych w § 9 Regulaminu organizacyjnego PCPR, określającego zadania wspólne dla wszystkich zespołów.
2. Do zadań Pracownika należy również:
1. Zachowanie tajemnicy państwowej i służbowej w sposób określony w ustawie
z dnia 29 sierpnia 1999 r. o ochronie danych osobowych.
2. Przestrzeganie przepisów z zakresu ochrony danych osobowych, obronności kraju, ochrony p.poż bezpieczeństwa i higieny pracy – w zakresie ustalonym odrębnymi przepisami.
|