1. Czuwanie nad tokiem i terminowością zadań wykonywanych w Starostwie. 2. Koordynowanie prac związanych z opracowaniem projektów aktów regulujących struktury i zasady działania Starostwa i jego komórek wewnętrznych. 3. Nadzorowanie toku przygotowywania projektów uchwał Zarządu oraz prac związanych z organizacją posiedzeń Zarządu. 4. Koordynowanie prac dotyczących przygotowywania i wnoszenia pod obrady Rady projektów uchwał i innych materiałów przedstawionych przez Zarząd. 5. Zapewnienie warunków materialno-techniczncych dla działalności Starostwa. 6. Nadzorowanie procesu komputeryzacji, zakupów środków trwałych, remontów oraz gospodarki powierzchnią użytkową budynków wchodzących w skłąd siedziby Starostwa. 7. Bezpośrednie nadzorowanie pracy Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego. 8. Wspołdziałanie z mediami. 9. Rozpatrywanie sporów kompetencyjnych między wydziałami. 10. wykonywanie innych zadań powierzonych przez Starostę.
|