wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Gmina Buczek

Szczegóły informacji:

Rejestr instytucji kultury

Data: 2020-09-25
Autor: Katarzyna Bordowicz
Treść informacji / streszczenie:

Rejestr instytucji kultury

Rejestr instytucji kultury, dla których organizatorem jest Gmina Buczek prowadzony jest na podstawie art. 14 ust.1 ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U. z 2020 r. poz. 194), zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury (Dz. U. z 2012 r. poz. 189).


I. Rejestr instytucji kultury, dla których organizatorem jest Gmina Buczek  prowadzony jest przez pracownika zatrudnionego na stanowisku podinspektora ds. ewidencji ludności, kultury i sportu w Urzędzie Gminy w Buczku, ul. Główna 20, 98-113 Buczek, tel.(43) 677-44-98.

 

II. Zgodnie z § 10 - 13 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury:

1. Rejestr, informację o rejestrze oraz sposobie udostępniania danych w nim zawartych zamieszcza się w Biuletynie informacji Publicznej na stronie organizatora.

2. Dane zawarte w rejestrze udostępnia się przez:

1) otwarty dostęp do zawartości rejestru;

2) wydanie odpisu z rejestru albo księgi rejestrowej.

3. Udostępnianie danych zawartych w rejestrze w formie, o której mowa w ust.2 pkt1, jest bezpłatne i odbywa się przez stronę Biuletynu Informacji Publicznej organizatora.

4. Każdy ma prawo przeglądać w godzinach urzędowych akta rejestrowe oraz księgi rejestrowe instytucji kultury.

5. Organizator prowadzący rejestr instytucji kultury wydaje urzędowo poświadczony odpis każdemu, kto zwróci się z wnioskiem o jego wydanie.

6. Odpis z rejestru instytucji kultury może być pełny lub skrócony.

7. Odpis pełny zawiera treść wszystkich wpisów dokonanych w księdze rejestrowej.

8. Odpis skrócony zawiera treść aktualnych wpisów dokonanych w rejestrze.

9. Odpis przesyła się wnioskodawcy w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku, na adres wskazany we wniosku, przesyłką poleconą lub przekazuje się osobiście wnioskodawcy albo osobie przez niego upoważnionej, za pisemnym potwierdzeniem odbioru.

 

III. Zgodnie z art. 4 ustawy o opłacie skarbowej z dnia 16 listopada 2006r. (Dz. U.
z 2020 r., poz. 1546) wydanie poświadczonego odpisu podlega opłacie skarbowej na podstawie załącznika do ustawy w wysokości 5 zł od każdej pełnej lub zaczętej strony.

Opłatę skarbową należy uiścić na konto Gminy Buczek:

Bank Spółdzielczy Warta/ o w Buczku Nr 45 9533 1056 2006 0000 4646 0001 lub w kasie Urzędu.

 

 

 


 Załączniki

Załącznik nr: 1
KSIĘGA REJESTROWA GBP w Buczku [246,72 KB] , data ogłoszenia pliku: 2020-09-25
Załącznik nr: 2
KSIĘGA REJESTROWA GOKiS w Buczku [246 KB] , data ogłoszenia pliku: 2020-09-25
Załącznik nr: 3

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Andrzej Anczykowski
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Andrzej Anczykowski
Data wytworzenia informacji 2020-09-25
Data udostępnienia informacji 2020-09-25