wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Gmina Buczek

STANOWISKO PRACY - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Komórka organizacyjna: Organizacja, kadry oraz obsługa biura Rady Gminy
Symbol stanowiska: OK
Nazwa stanowiska: stanowisko ds. organizacji i kadr, obsługi biura Rady Gminy

Zadania realizowane na stanowisku pracy:

1.Prowadzenie spraw osobowych pracowników i kierowników jednostek organizacyjnych gminy.
2.Zamawianie pieczęci i tablic urzędowych.
3.Wydawanie zezwoleń na organizowanie imprez masowych i zbiórek publicznych.
4.Prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem do pracy oraz rozwiązywaniem umów o pracę.
5.Zaopatrzenie w materiały biurowe i sprzęt dla Urzędu Gminy.
6.Zaopatrzenie w środki bhp pracowników.
7.Prowadzenie racjonalnej polityki kadrowej.
8.Obsługa narad z pracownikami i kierownikami jednostek organizacyjnych.
9.Organizacyjne przygotowanie i obsługa sesji Rady Gminy i komisji Rady Gminy.
10.Prowadzenie rejestrów uchwał Rady Gminy , czuwanie nad ich realizacją.
11.Udzielanie odpowiedzi na wnioski i interpelacje radnych.
12.Współdziałanie z samorządami mieszkańców wsi, organizowanie zebrań wiejskich i narad z sołtysami.
13.Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i przeprowadzaniem zarządzonych wyborów na obszarze gminy.
14.Prowadzenie spraw związanych z ochroną zdrowia na terenie gminy.

Osoby zatrudnione na stanowisku:

Informacje o dniach i godzinach przyjmowania w sprawach skarg i wniosków:

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Zenona Romankiewicz
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Zenona Romankiewicz
Data wytworzenia informacji 2005-12-05
Data udostępnienia informacji 2005-12-05