1.Wymiar podatków i opłat lokalnych zgodnie z ustawami i Uchwałami Rady Gminy dla osób fizycznych, podmiotów gospodarczych i jednostek gospodarki uspołecznionej. 2.Zbieranie materiałów i informacji w sprawach o umarzanie , udzielanie ulg i odroczeń w podatkach i opłatach lokalnych. 3.Przygotowanie dokumentów i decyzji w sprawach o umorzenie i udzielanie ulg i odroczeń w podatkach i opłatach lokalnych. 4.Planowanie rocznych wpływów budżetowych z tytułu podatków i opłat lokalnych. 5.Prowadzenie rejestrów przypisów i odpisów oraz kwartalne uzgadnianie sald ze stanowiskiem ds. księgowości podatkowej. 6.Prowadzenie indywidualnych kart gospodarstw, kart nieruchomości osób fizycznych i jednostek gospodarki uspołecznionej w systemie informatycznym. 7.Wprowadzanie zmian w kartach gospodarstw i nieruchomości na podstawie posiadanych dokumentów. 8.Wydawanie zaświadczeń z zakresu prowadzonych spraw. 9.Prowadzenie kontroli wiarygodności danych zawartych w informacjach do wymiaru podatków i opłat. 10.Prowadzenie księgi druków ścisłego zarachowania, wydawanie i rozliczanie druków.
|