1)opracowywanie projektów regulaminu organizacyjnego w tym podziału zadań na stanowiska pracy 2)opracowywanie projektów zakresów czynności na poszczególne stanowiska pracy 3)nadzór nad organizacją pracy w urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadry 4)przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy urzędu i gminnych jednostek organizacyjnych 5)pełnienie stałego nadzoru nad: a)prawidłowym i terminowym załatwieniem spraw obywateli w urzędzie b)właściwym przygotowywaniem pism , decyzji, umów i aktów prawnych ( uchwał , zarządzeń) c)przestrzeganie tajemnicy państwowej i służbowej d)przestrzeganiem przepisów ustawy o zamówieniach publicznych 6)prowadzenie spraw wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych właściwych dla administratora bezpieczeństwa informacji 7)koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w urzędzie i zakupem środków trwałych 8)koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i spisami 9)współpraca z sołtysami 10)wykonywanie innych zadań z poleceń i upoważnienia Wójta.
|