wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Gmina Buczek

STANOWISKO PRACY - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Komórka organizacyjna: Sekretarz Gminy
Symbol stanowiska: SG
Nazwa stanowiska: Sekretarz Gminy

Zadania realizowane na stanowisku pracy:

1)opracowywanie projektów regulaminu organizacyjnego w tym podziału zadań na stanowiska pracy
2)opracowywanie projektów zakresów czynności na poszczególne stanowiska pracy
3)nadzór nad organizacją pracy w urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadry
4)przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy urzędu i gminnych jednostek organizacyjnych
5)pełnienie stałego nadzoru nad:
a)prawidłowym i terminowym załatwieniem spraw obywateli w urzędzie
b)właściwym przygotowywaniem pism , decyzji, umów i aktów prawnych ( uchwał , zarządzeń)
c)przestrzeganie tajemnicy państwowej i służbowej
d)przestrzeganiem przepisów ustawy o zamówieniach publicznych
6)prowadzenie spraw wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych właściwych dla administratora bezpieczeństwa informacji
7)koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w urzędzie i zakupem środków trwałych
8)koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i spisami
9)współpraca z sołtysami
10)wykonywanie innych zadań z poleceń i upoważnienia Wójta.

Osoby zatrudnione na stanowisku:

Informacje o dniach i godzinach przyjmowania w sprawach skarg i wniosków:

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Zenona Romankiewicz
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Zenona Romankiewicz
Data wytworzenia informacji 2005-12-05
Data udostępnienia informacji 2005-12-05