wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Gmina Buczek

STANOWISKO PRACY - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Komórka organizacyjna: Urząd Stanu Cywilnego
Symbol stanowiska: USC
Nazwa stanowiska: stanowisko ds. aktów stanu cywilnego

Zadania realizowane na stanowisku pracy:

1.Przyjmowanie oświadczeń woli o wstąpienie w związek małżeński .
2.Wydawanie zaświadczeń stwierdzających brak okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa.
3.Prowadzenie ksiąg stanu cywilnego w zakresie urodzeń, małżeństw i zgonów.
4.Przygotowywanie decyzji administracyjnych w zakresie :
-zezwolenia na zawarcie małżeństwa przed upływem miesięcznego okresu wyczekiwania , oraz na zawarcie małżeństwa przed kierownikiem innego USC
-sprostowania oczywistego błędu pisarskiego w aktach stanu cywilnego,
-uzupełniania treści aktu,
-wpisania, odtworzenia lub ustalenia treści aktu.
5.Przyjmowanie oświadczeń o uznaniu dziecka oraz nadaniu nazwiska męża matki.
6.Wydawanie zaświadczeń o zdolności prawnej do zawarcia małżeństwa obywatela polskiego za granicą.
7.Wydawanie odpisów akt stanu cywilnego.
8.Prowadzenie korespondencji w sprawach USC w kraju i z placówkami dyplomatycznymi za granicą.
9.Wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamości.
10.Prowadzenie archiwum zakładowego.
11.Prowadzenie spraw związanych z bhp w zakresie pracy.

Osoby zatrudnione na stanowisku:

Informacje o dniach i godzinach przyjmowania w sprawach skarg i wniosków:

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Zenona Romankiewicz
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Zenona Romankiewicz
Data wytworzenia informacji 2005-12-05
Data udostępnienia informacji 2005-12-05