Zapytanie ofertowe
Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty
Poddziałanie 9.1.2 „Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych”
Projekt pod nazwą:
Nawigacja ku przyszłości – zajęcia dla uczniów ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi w szkołach gmin Stara Błotnica i Jasieniec wspierane narzędziami teleinformatycznymi
I. NAZWA (FIRMA) ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Gmina Jasieniec
ulica Warecka 42
05-604 Jasieniec
http://e-bip.pl/Start/75
Fax. 48 6613581
Godziny urzędowania: 7:30 – 15:30
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług edukacyjnych dla zadań: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze i dodatkowe zajęcia (pozalekcyjne i pozaszkolne) dla uczniów ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych w ramach projektu pn.: „Nawigacja ku przyszłości – zajęcia dla uczniów ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi w szkołach gmin Stara Błotnica i Jasieniec wspierane narzędziami teleinformatycznymi” w klasach IV-VI Publicznej Szkoły podstawowej na terenie gminy Jasieniec
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5 Usługi szkolnictwa podstawowego, 80.00.00.00-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Zamówienie obejmuje 5 części:
1. Część nr 1 – Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze – matematyka”
Zadanie obejmuje:
- Przygotowanie programu zajęć, w oparciu o który będzie realizowane zamówienie. – Program wymaga zatwierdzenia przez zamawiającego.
- Przygotowanie i przeprowadzenie testów sprawdzających wiedzę uczestników zajęć: testu początkowego i testu końcowego
- Dostosowanie merytorycznej jakości materiałów oraz form i metod kształcenia do potrzeb uczestników zajęć
- Przeprowadzenie 48 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8 osobowej w okresie trwania projektu (średnio 2 godziny w tygodniu)
- Prowadzenie dokumentacji wykonywanego zadania tj. dzienników zajęć, list obecności i innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego
- Przekazanie dziewczętom i chłopcom wiedzy i umiejętności o tej samej jakości i w różnym stopniu, niezależnie od stereotypów płci
- Wspieranie dziewcząt i chłopców w dokonywaniu niezależnych decyzji
- Prowadzenie zajęć w sposób zapewniający utrzymanie frekwencji
- Zajęcia należy przeprowadzić w okresie od podpisania umowy do 20 lutego 2015 roku (z wyłączeniem przerwy wakacyjnej t.j. miesiąca lipca i sierpnia 2014 r.)
2. Część nr 2 – Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze – język angielski”
Zadanie obejmuje:
- Przygotowanie programu zajęć, w oparciu o który będzie realizowane zamówienie. – Program wymaga zatwierdzenia przez zamawiającego.
- Przygotowanie i przeprowadzenie testów sprawdzających wiedzę uczestników zajęć: testu początkowego i testu końcowego
- Dostosowanie merytorycznej jakości materiałów oraz form i metod kształcenia do potrzeb uczestników zajęć
- Przeprowadzenie 48 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8 osobowej w okresie trwania projektu (średnio 2 godziny w tygodniu)
- Prowadzenie dokumentacji wykonywanego zadania tj. dzienników zajęć, list obecności i innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego
- Przekazanie dziewczętom i chłopcom wiedzy i umiejętności o tej samej jakości i w różnym stopniu, niezależnie od stereotypów płci
- Wspieranie dziewcząt i chłopców w dokonywaniu niezależnych decyzji
- Prowadzenie zajęć w sposób zapewniający utrzymanie frekwencji
- Zajęcia należy przeprowadzić w okresie od podpisania umowy do 20 lutego 2015 roku (z wyłączeniem przerwy wakacyjnej t.j. miesiąca lipca i sierpnia 2014 r.)
3. Część nr 3 – Zajęcia dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej ukierunkowane na rozwój kompetencji porozumiewania się w języku ojczystym
Zadanie obejmuje:
- Przygotowanie programu zajęć, w oparciu o który będzie realizowane zamówienie. – Program wymaga zatwierdzenia przez zamawiającego.
- Dostosowanie merytorycznej jakości materiałów oraz form i metod kształcenia do potrzeb uczestników zajęć
- Przeprowadzenie 48 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8 osobowej w okresie trwania projektu (średnio 2 godziny w tygodniu)
- Prowadzenie dokumentacji wykonywanego zadania tj. dzienników zajęć, list obecności i innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego
- Przekazanie dziewczętom i chłopcom wiedzy i umiejętności o tej samej jakości i w różnym stopniu, niezależnie od stereotypów płci
- Wspieranie dziewcząt i chłopców w dokonywaniu niezależnych decyzji
- Prowadzenie zajęć w sposób zapewniający utrzymanie frekwencji
- Zajęcia należy przeprowadzić w okresie od podpisania umowy do 20 lutego 2015 roku (z wyłączeniem przerwy wakacyjnej t.j. miesiąca lipca i sierpnia 2014 r.)
4. Część nr 4 – Zajęcia dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej ukierunkowane na rozwój kompetencji porozumiewania się w języku obcym – język angielski
Zadanie obejmuje:
- Przygotowanie programu zajęć, w oparciu o który będzie realizowane zamówienie. – Program wymaga zatwierdzenia przez zamawiającego.
- Dostosowanie merytorycznej jakości materiałów oraz form i metod kształcenia do potrzeb uczestników zajęć
- Przeprowadzenie 48 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8 osobowej w okresie trwania projektu (średnio 2 godziny w tygodniu)
- Prowadzenie dokumentacji wykonywanego zadania tj. dzienników zajęć, list obecności i innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego
- Przekazanie dziewczętom i chłopcom wiedzy i umiejętności o tej samej jakości i w różnym stopniu, niezależnie od stereotypów płci
- Wspieranie dziewcząt i chłopców w dokonywaniu niezależnych decyzji
- Prowadzenie zajęć w sposób zapewniający utrzymanie frekwencji
- Zajęcia należy przeprowadzić w okresie od podpisania umowy do 20 lutego 2015 roku (z wyłączeniem przerwy wakacyjnej t.j. miesiąca lipca i sierpnia 2014 r.)
5. Część nr 5 – Zajęcia dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej ukierunkowane na rozwój kompetencji matematycznych
Zadanie obejmuje:
- Przygotowanie programu zajęć, w oparciu o który będzie realizowane zamówienie. – Program wymaga zatwierdzenia przez zamawiającego.
- Dostosowanie merytorycznej jakości materiałów oraz form i metod kształcenia do potrzeb uczestników zajęć
- Przeprowadzenie 48 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8 osobowej w okresie trwania projektu (średnio 2 godziny w tygodniu)
- Prowadzenie dokumentacji wykonywanego zadania tj. dzienników zajęć, list obecności i innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego
- Przekazanie dziewczętom i chłopcom wiedzy i umiejętności o tej samej jakości i w różnym stopniu, niezależnie od stereotypów płci
- Wspieranie dziewcząt i chłopców w dokonywaniu niezależnych decyzji
- Prowadzenie zajęć w sposób zapewniający utrzymanie frekwencji
- Zajęcia należy przeprowadzić w okresie od podpisania umowy do 20 lutego 2015 roku (z wyłączeniem przerwy wakacyjnej t.j. miesiąca lipca i sierpnia 2014 r.)
Informacje dotyczące wszystkich części zamówienia:
- Zajęcia należy przeprowadzić we wskazanych Szkołach w okresie od podpisania umowy do 20 lutego 2015 roku (z wyłączeniem przerwy wakacyjnej t.j. miesiąca lipca i sierpnia 2014 r.)
- Zajęcia Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić średnio 2 godz. tygodniowo.
- Terminy świadczenia usług objętych niniejszym zamówieniem będą dostosowane do sugestii uczestników zajęć oraz ich planów zajęć, a Wykonawca będzie gotowy do pracy we wskazanym czasie. Wskazane terminy nie mogą kolidować z obowiązkami, nadobowiązkowymi i dodatkowymi zajęciami szkolnymi uczniów uczęszczających w zajęciach.
- Wykonawca dostarczy uzgodniony z dyrektorem szkoły harmonogram realizacji zajęć w przeciągu 5 dni od dnia podpisania umowy na okres do dnia 30 czerwca 2014 r., zgodnie z którym będzie prowadził poszczególne zajęcia. Harmonogram może być modyfikowany przez zamawiającego w następujących przypadkach: zmiana planu zajęć w danej Szkole skutkująca koniecznością opracowania nowego harmonogramu, działania siły wyższej, zmiany terminu realizacji projektu. Zamawiający wymaga dyspozycyjności w miejscu wykonywania zamówienia według ustalonego harmonogramu dopasowanego do harmonogramu zajęć szkolnych uczniów Szkół Podstawowych przez cały okres realizacji zamówienia. Kolejny harmonogram zajęć zostanie opracowany w terminie do 5 września 2014 r.
- Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie: 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie: 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
- Współfinansowanie: Środki Europejskiego Funduszu Społecznego stanowią 85% ogólnych środków przeznaczonych na realizację zamówienia.
- Celem zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz specjalistycznych jest wyrównywanie braków edukacyjnych wynikających z podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej uczniów z klas IV-VI,
- Celem zajęć ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych jest pobudzanie i rozbudzanie zainteresowań edukacyjnych i poznawczych; nabycie przez ich uczestników podstawowych kompetencji kluczowych takich jak; matematyczne, językowe, umiejętności uczenia się, organizowania czasu i informacji, kompetencji społecznych i obywatelskich. Przygotowanie uczestników zajęć do uczestnictwa w życiu społecznym i zawodowym również w późniejszych etapach nauki i życia.
- Zakres zajęć dostosowany do wyjściowej wiedzy uczestników tych zajęć.
- Jednostka „1 godzina” używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut.
- Wykonawca będzie zobowiązany również do brania udziału w rekrutacji uczniów, tj. będzie wchodził w skład komisji rekrutacyjnej.
UWAGA
Osoby realizujące przedmiot zamówienia muszą posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych oraz muszą być dyspozycyjne w okresie realizacji projektu.
Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie dostarczyć do dnia podpisania umowy (niedostarczenie nw. dokumentów traktowane będzie jako odmowa podpisania umowy przez Wykonawcę):
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe /wykształcenie wyższe magisterskie/ do przedmiotu którego będzie nauczał,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie przygotowywania pedagogicznego;
- dokumenty potwierdzające min. 3 letni staż pracy w zawodzie nauczyciela (świadectwo pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu),
- oświadczenie osoby realizującej przedmiot zamówienia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
IV. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
V. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Wykonawca może złożyć jedną ofertę na każdą z wybranych 5 części zamówienia. Zamawiający dokona oceny i wyboru ofert dla każdej z części z osobna, przy czym jedna osoba może prowadzić maksymalnie zajęcia w czterech grupach osobowych
VI. Termin realizacji zamówienia; od daty podpisania umowy do 20 lutego 2015 roku.
VII. Warunki udziału w postępowaniu
Wykonawca będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań.
W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobą, posiadającą kwalifikacje dla odpowiedniej części zamówienia, która:
- posiada wykształcenie wyższe magisterskie kierunkowe uprawniające do prowadzenia jednego lub kilku rodzaju zajęć odpowiadające do danej części zamówienia,
- posiada minimum 3 letni staż pracy jako nauczyciel,
- posiada przygotowanie pedagogiczne.
Oceny spełniania w/w warunku, zamawiający dokona metodą SPEŁNIA – NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego Wykazu osób.
VIII. Termin związania ofertą
- Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
IX. Opis sposobu przygotowania ofert
- Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na daną część zamówienia.
- Oferta wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną część musi być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej, pismem czytelnym.
- W ofercie należy podać cenę zawierającą wszystkie koszty do poniesienia przez Zamawiającego za realizację danej części będącą iloczynem przewidzianej ilości godzin w zapytaniu i ceny jednostkowej za jedną godzinę zajęć.
- Oferta oraz wszystkie dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez Wykonawcę lub osobę (osoby jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są dwie lub więcej osoby) upełnomocnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań, zgodnie z treścią dokumentu określającego status prawny wykonawcy lub treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa, w sposób umożliwiający identyfikację podpisującego.
- Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy oraz zaciągania w jego imieniu zobowiązań musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru) to do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa lub kopię pełnomocnictwa poświadczona notarialnie.
- We wszystkich przypadkach, gdzie jest mowa o pieczątkach, zamawiający dopuszcza złożenie czytelnego zapisu o treści pieczęci zawierającego co najmniej oznaczenie nazwy i adresu Wykonawcy.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Wymagane dokumenty stanowiące załączniki do oferty – składane w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub w celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego – Wykonawca przedkłada w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez upoważnioną osobę (osoby) z użyciem zwrotu „ za zgodność z oryginałem”. Zgodność z oryginałem wszystkich zapisanych stron kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez osobę (lub osoby) jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są dwie lub więcej osób) podpisują (podpisujące) ofertę zgodnie z treścią dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub treścią załączonego do oferty i pełnomocnictwa. W przypadku, gdy dokument przedstawiony w formie kserokopii jest dla Zamawiającego nieczytelny lub budzi wątpliwości co do jego prawdziwości zamawiający wezwie wykonawcę do przedłożenia jego oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii.
X. Miejsce i termin składania ofert
- Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Gminy Jasieniec, 05-604 Jasieniec, pokój nr 14, do dnia 30 kwietnia 2014 r. w godzinach pracy Urzędu Gminy.
- Ofertę należy złożyć z oznaczeniem:
„Oferta na zakup usług edukacyjnych w ramach projektu „Nawigacja ku przyszłości – zajęcia dla uczniów ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi w szkołach gmin Stara Błotnica i Jasieniec wspierane narzędziami teleinformatycznymi” – część nr ... /wybrać odpowiednio/
- Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
- Wykonawca może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
XI. Kryteria oceny ofert oraz sposób oceny ofert
- Oferty spełniające formalne wymagania, określone w niniejszym zapytaniu, będą oceniane według jednego kryterium najniższej ceny (100% - maksymalnie 100 punktów).
- Ocena w zakresie kryterium będzie dokonywana na podstawie ilości punków otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru:
-
Cena minimalna Ilość punktów = ------------------------- x 100 pkt
Cena badanej oferty
- Obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów w przyjętym w niniejszym postępowaniu kryterium.
- Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.