wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: BIP ARCHIWALNY: Gmina Jasieniec

Szczegóły informacji:

Zamówienie usług edukacyjnych dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Zbroszy Dużej

Data:
Autor: Marcin Górski
Treść informacji / streszczenie:

 

Zapytanie ofertowe

Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty

Poddziałanie 9.1.2 „Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych”

                                                                                                            

Projekt pod nazwą:

 

Nawigacja ku przyszłości zajęcia dla uczniów ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi w szkołach gmin  Stara Błotnica i Jasieniec wspierane narzędziami teleinformatycznymi

 

 

I. NAZWA (FIRMA) ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Gmina Jasieniec

ulica Warecka 42

05-604 Jasieniec

http://e-bip.pl/Start/75

Fax. 48 6613581

Godziny urzędowania: 7:30 15:30

 

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest zakup usług edukacyjnych dla zadań: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze i dodatkowe zajęcia (pozalekcyjne i pozaszkolne) dla uczniów ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych w ramach projektu pn.: Nawigacja ku przyszłości zajęcia dla uczniów ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi w szkołach gmin Stara Błotnica i Jasieniec wspierane narzędziami teleinformatycznymi w klasach IV-VI Publicznej Szkoły podstawowej na terenie gminy Jasieniec

 

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5 Usługi szkolnictwa podstawowego, 80.00.00.00-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe

 

Zamówienie obejmuje 5 części:

 

1. Część nr 1 Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze matematyka

 

Zadanie obejmuje:

  1. Przygotowanie programu zajęć, w oparciu o który będzie realizowane zamówienie. Program wymaga zatwierdzenia przez zamawiającego.
  2. Przygotowanie i przeprowadzenie testów sprawdzających wiedzę uczestników zajęć: testu początkowego i testu końcowego
  3. Dostosowanie merytorycznej jakości materiałów oraz form i metod kształcenia do potrzeb uczestników zajęć
  4. Przeprowadzenie 48 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8 osobowej w okresie trwania projektu (średnio 2 godziny w tygodniu)
  5. Prowadzenie dokumentacji wykonywanego zadania tj. dzienników zajęć, list obecności i innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego
  6. Przekazanie dziewczętom i chłopcom wiedzy i umiejętności o tej samej jakości i w różnym stopniu, niezależnie od stereotypów płci
  7. Wspieranie dziewcząt i chłopców w dokonywaniu niezależnych decyzji
  8. Prowadzenie zajęć w sposób zapewniający utrzymanie frekwencji
  9. Zajęcia należy przeprowadzić w okresie od podpisania umowy do 20 lutego 2015 roku (z wyłączeniem przerwy wakacyjnej t.j. miesiąca lipca i sierpnia 2014 r.)

 

 

2. Część nr 2 Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze język angielski

 

Zadanie obejmuje:

  1. Przygotowanie programu zajęć, w oparciu o który będzie realizowane zamówienie. Program wymaga zatwierdzenia przez zamawiającego.
  2. Przygotowanie i przeprowadzenie testów sprawdzających wiedzę uczestników zajęć: testu początkowego i testu końcowego
  3. Dostosowanie merytorycznej jakości materiałów oraz form i metod kształcenia do potrzeb uczestników zajęć
  4. Przeprowadzenie 48 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8 osobowej w okresie trwania projektu (średnio 2 godziny w tygodniu)
  5. Prowadzenie dokumentacji wykonywanego zadania tj. dzienników zajęć, list obecności i innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego
  6. Przekazanie dziewczętom i chłopcom wiedzy i umiejętności o tej samej jakości i w różnym stopniu, niezależnie od stereotypów płci
  7. Wspieranie dziewcząt i chłopców w dokonywaniu niezależnych decyzji
  8. Prowadzenie zajęć w sposób zapewniający utrzymanie frekwencji
  9. Zajęcia należy przeprowadzić w okresie od podpisania umowy do 20 lutego 2015 roku (z wyłączeniem przerwy wakacyjnej t.j. miesiąca lipca i sierpnia 2014 r.)

 

 

3. Część nr 3 Zajęcia dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej ukierunkowane na rozwój kompetencji porozumiewania się w języku ojczystym

 

Zadanie obejmuje:

  1. Przygotowanie programu zajęć, w oparciu o który będzie realizowane zamówienie. Program wymaga zatwierdzenia przez zamawiającego.
  2. Dostosowanie merytorycznej jakości materiałów oraz form i metod kształcenia do potrzeb uczestników zajęć
  3. Przeprowadzenie 48 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8 osobowej w okresie trwania projektu (średnio 2 godziny w tygodniu)
  4. Prowadzenie dokumentacji wykonywanego zadania tj. dzienników zajęć, list obecności i innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego
  5. Przekazanie dziewczętom i chłopcom wiedzy i umiejętności o tej samej jakości i w różnym stopniu, niezależnie od stereotypów płci
  6. Wspieranie dziewcząt i chłopców w dokonywaniu niezależnych decyzji
  7. Prowadzenie zajęć w sposób zapewniający utrzymanie frekwencji
  8. Zajęcia należy przeprowadzić w okresie od podpisania umowy do 20 lutego 2015 roku (z wyłączeniem przerwy wakacyjnej t.j. miesiąca lipca i sierpnia 2014 r.)

 

 

4. Część nr 4 Zajęcia dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej ukierunkowane na rozwój kompetencji porozumiewania się w języku obcym język angielski

 

Zadanie obejmuje:

  1. Przygotowanie programu zajęć, w oparciu o który będzie realizowane zamówienie. Program wymaga zatwierdzenia przez zamawiającego.
  2. Dostosowanie merytorycznej jakości materiałów oraz form i metod kształcenia do potrzeb uczestników zajęć
  3. Przeprowadzenie 48 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8 osobowej w okresie trwania projektu (średnio 2 godziny w tygodniu)
  4. Prowadzenie dokumentacji wykonywanego zadania tj. dzienników zajęć, list obecności i innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego
  5. Przekazanie dziewczętom i chłopcom wiedzy i umiejętności o tej samej jakości i w różnym stopniu, niezależnie od stereotypów płci
  6. Wspieranie dziewcząt i chłopców w dokonywaniu niezależnych decyzji
  7. Prowadzenie zajęć w sposób zapewniający utrzymanie frekwencji
  8. Zajęcia należy przeprowadzić w okresie od podpisania umowy do 20 lutego 2015 roku (z wyłączeniem przerwy wakacyjnej t.j. miesiąca lipca i sierpnia 2014 r.)

 

 

5. Część nr 5 Zajęcia dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej ukierunkowane na rozwój kompetencji matematycznych

 

Zadanie obejmuje:

  1. Przygotowanie programu zajęć, w oparciu o który będzie realizowane zamówienie. Program wymaga zatwierdzenia przez zamawiającego.
  2. Dostosowanie merytorycznej jakości materiałów oraz form i metod kształcenia do potrzeb uczestników zajęć
  3. Przeprowadzenie 48 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8 osobowej w okresie trwania projektu (średnio 2 godziny w tygodniu)
  4. Prowadzenie dokumentacji wykonywanego zadania tj. dzienników zajęć, list obecności i innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego
  5. Przekazanie dziewczętom i chłopcom wiedzy i umiejętności o tej samej jakości i w różnym stopniu, niezależnie od stereotypów płci
  6. Wspieranie dziewcząt i chłopców w dokonywaniu niezależnych decyzji
  7. Prowadzenie zajęć w sposób zapewniający utrzymanie frekwencji
  8. Zajęcia należy przeprowadzić w okresie od podpisania umowy do 20 lutego 2015 roku (z wyłączeniem przerwy wakacyjnej t.j. miesiąca lipca i sierpnia 2014 r.)

 

Informacje dotyczące wszystkich części zamówienia:

 

  1. Zajęcia należy przeprowadzić we wskazanych Szkołach w okresie od podpisania umowy do 20 lutego 2015 roku (z wyłączeniem przerwy wakacyjnej t.j. miesiąca lipca i sierpnia 2014 r.)
  2. Zajęcia Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić średnio 2 godz. tygodniowo.
  3. Terminy świadczenia usług objętych niniejszym zamówieniem będą dostosowane do sugestii uczestników zajęć oraz ich planów zajęć, a Wykonawca będzie gotowy do pracy we wskazanym czasie. Wskazane terminy nie mogą kolidować z obowiązkami, nadobowiązkowymi i dodatkowymi zajęciami szkolnymi uczniów uczęszczających w zajęciach.
  4. Wykonawca dostarczy uzgodniony z dyrektorem szkoły harmonogram realizacji zajęć w przeciągu 5 dni od dnia podpisania umowy na okres do dnia 30 czerwca 2014 r., zgodnie z którym będzie prowadził poszczególne zajęcia. Harmonogram może być modyfikowany przez zamawiającego w następujących przypadkach: zmiana planu zajęć w danej Szkole skutkująca koniecznością opracowania nowego harmonogramu, działania siły wyższej, zmiany terminu realizacji projektu. Zamawiający wymaga dyspozycyjności w miejscu wykonywania zamówienia według ustalonego harmonogramu dopasowanego do harmonogramu zajęć szkolnych uczniów Szkół Podstawowych przez cały okres realizacji zamówienia. Kolejny harmonogram zajęć zostanie opracowany w terminie do 5 września 2014 r.
  5. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie: 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie: 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
  6. Współfinansowanie: Środki Europejskiego Funduszu Społecznego stanowią 85% ogólnych środków przeznaczonych na realizację zamówienia.
  7. Celem zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz specjalistycznych jest wyrównywanie braków edukacyjnych wynikających z podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej uczniów z klas IV-VI,
  8. Celem zajęć ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych jest pobudzanie i rozbudzanie zainteresowań edukacyjnych i poznawczych; nabycie przez ich uczestników podstawowych kompetencji kluczowych takich jak; matematyczne, językowe, umiejętności  uczenia się, organizowania czasu i informacji, kompetencji społecznych i obywatelskich. Przygotowanie uczestników zajęć do uczestnictwa w życiu społecznym i zawodowym również w późniejszych etapach nauki i życia.
  9. Zakres zajęć dostosowany do wyjściowej wiedzy uczestników tych zajęć.
  10. Jednostka 1 godzina używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut.
  11. Wykonawca będzie zobowiązany również do brania udziału w rekrutacji uczniów, tj. będzie wchodził w skład komisji rekrutacyjnej.

 

UWAGA

Osoby realizujące przedmiot zamówienia muszą posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych oraz muszą być dyspozycyjne w okresie realizacji projektu.

Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie dostarczyć do dnia podpisania umowy (niedostarczenie nw. dokumentów traktowane będzie jako odmowa podpisania umowy przez Wykonawcę):

  1. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe /wykształcenie wyższe magisterskie/  do przedmiotu którego będzie nauczał,
  2. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie przygotowywania pedagogicznego;
  3. dokumenty potwierdzające min. 3 letni staż pracy w zawodzie nauczyciela (świadectwo pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu),
  4. oświadczenie osoby realizującej przedmiot zamówienia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.

 

IV. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

V. Zamawiający  dopuszcza składanie ofert częściowych.

Wykonawca może złożyć jedną ofertę na każdą z wybranych 5 części zamówienia. Zamawiający dokona oceny i wyboru ofert dla każdej z części z osobna, przy czym jedna osoba może prowadzić maksymalnie zajęcia w czterech grupach osobowych

 

VI. Termin realizacji zamówienia; od daty podpisania umowy do 20 lutego 2015 roku.

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu

 

Wykonawca będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań.

W zakresie dysponowania  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,  Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek  jeżeli wykaże, że dysponuje osobą, posiadającą kwalifikacje dla odpowiedniej części zamówienia, która:

- posiada wykształcenie wyższe magisterskie kierunkowe uprawniające do prowadzenia jednego lub kilku rodzaju zajęć odpowiadające do danej części zamówienia,

- posiada minimum 3 letni staż pracy jako nauczyciel,

- posiada przygotowanie pedagogiczne.

Oceny spełniania w/w warunku, zamawiający dokona metodą SPEŁNIA NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego Wykazu osób.

 

 

VIII. Termin związania ofertą

  1. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

 

IX. Opis sposobu przygotowania ofert

  1. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na daną część zamówienia.
  2. Oferta wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną część musi być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej, pismem czytelnym.
  3. W ofercie należy podać cenę zawierającą wszystkie koszty do poniesienia przez Zamawiającego za realizację danej części będącą iloczynem przewidzianej ilości godzin w zapytaniu i ceny jednostkowej za jedną godzinę zajęć.
  4. Oferta oraz wszystkie dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez Wykonawcę lub osobę (osoby jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są dwie lub więcej osoby) upełnomocnione do reprezentowania Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań, zgodnie z treścią dokumentu określającego status prawny wykonawcy lub treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa, w sposób umożliwiający identyfikację podpisującego.
  5. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy oraz zaciągania w jego imieniu zobowiązań musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru) to do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa lub kopię pełnomocnictwa poświadczona notarialnie.
  6. We wszystkich przypadkach, gdzie jest mowa o pieczątkach, zamawiający dopuszcza złożenie czytelnego zapisu o treści pieczęci zawierającego co najmniej oznaczenie nazwy i adresu Wykonawcy.
  7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  8. Wymagane dokumenty stanowiące załączniki do oferty składane w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub w celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego Wykonawca przedkłada w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez upoważnioną osobę (osoby) z użyciem zwrotu za zgodność z oryginałem. Zgodność z oryginałem wszystkich zapisanych stron kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez osobę (lub osoby) jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są dwie lub więcej osób) podpisują (podpisujące) ofertę zgodnie z treścią dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub treścią załączonego do oferty i pełnomocnictwa. W przypadku, gdy dokument przedstawiony w formie kserokopii jest dla Zamawiającego nieczytelny lub budzi wątpliwości co do jego prawdziwości zamawiający wezwie wykonawcę do przedłożenia jego oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii.

 

 

X. Miejsce i termin składania ofert

  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Gminy Jasieniec, 05-604 Jasieniec, pokój nr 14, do dnia  30 kwietnia 2014 r. w godzinach pracy Urzędu Gminy.
  2. Ofertę należy złożyć z oznaczeniem:    

 Oferta na zakup usług edukacyjnych w ramach projektu Nawigacja ku przyszłości zajęcia dla uczniów ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi w szkołach gmin Stara Błotnica i Jasieniec wspierane narzędziami teleinformatycznymi część nr ...   /wybrać odpowiednio/

  1. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
  2. Wykonawca może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.

 

XI. Kryteria oceny ofert oraz sposób oceny ofert

  1. Oferty spełniające formalne wymagania, określone w niniejszym zapytaniu, będą oceniane według jednego kryterium najniższej ceny (100% - maksymalnie 100 punktów).
  2. Ocena w zakresie kryterium będzie dokonywana na podstawie ilości punków otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru:      
  3.                                                                                

                               Cena minimalna                                                                                                                                           Ilość punktów =    -------------------------   x 100 pkt                                                      

                               Cena badanej oferty

 

  1. Obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  2. Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów w przyjętym w niniejszym postępowaniu kryterium.
  3. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  4. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

 


    Informacje systemowe

Tożsamość osoby, która odpowiada za treść informacji Marcin Górski
Tożsamość osoby, która wytworzyła informację Marcin Górski
Tożsamość osoby, która udostępniła informację Marcin Górski
Data wytworzenia informacji 2014-04-24
Data udostępnienia informacji 2014-04-24