wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: BIP ARCHIWALNY: Gmina Jasieniec

Szczegóły informacji:

Ogłoszenie o naborze na stanowisko referenta ds. ksiegowosci

Data: 2016-12-06
Autor: Tomasz Podhorecki
Treść informacji / streszczenie:

Wójt Gminy Jasieniec
ogłasza konkurs na stanowisko: Referent ds. księgowości

w Referacie Finansowym Urzędu Gminy Jasieniec

 

 I. Niezbędne wymagania jakie winien spełniać kandydat:

  1. posiadać obywatelstwo polskie,
  2. posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku referenta ds. księgowości,
  4. posiadać kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na tym stanowisku; wykształcenie wyższe (preferowane rachunkowość lub finanse),
  5. kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. posiadać umiejętność obsługi komputera.

 

II. Wymagania merytoryczne:

  1. znajomość problematyki  z zakresu ustawy o finansach publicznych, ustawie o rachunkowości,
  2. znajomość regulacji prawnych związanych z funkcjonowaniem samorządu terytorialnego,
  3. doświadczenie zawodowe w zakresie księgowości,
  4. umiejętność obsługi programów komputerowych finansowo-księgowch,
  5. posiadanie cech osobowości takich jak: umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach stresowych, samodzielność, odpowiedzialność, dokładność, terminowość, umiejętność korzystania z przepisów prawa, sumienność i rzetelność.

 

III. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys (CV) z opisem dotychczasowej działalności zawodowej,
  3. wypełniony kwestionariusz osobowy,
  4. kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe,
  5. kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu,
  6. pisemne oświadczenie o stanie zdrowia,
  7. pisemne oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  8. pisemne oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
  9. pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,
  10. dane adresowe do kontaktu z komisja konkursową.

 

IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku Referenta ds. księgowości:

  1. Prowadzenie pełnej obsługi księgowej jednostek podległych w zakresie:
    1. dokumentów księgowych,
    2. wydatków strukturalnych,
    3. zaangażowania wydatków,
    4. rozliczania VAT od podstaw do momentu sporządzania deklaracji VAT cząstkowej  każdej jednostki,
    5. planów finansowych,
    6. realizacji zamówień publicznych do 30.000 Euro,
    7. prowadzenia rejestru.
  • Sporządzanie sprawozdawczości budżetowej, finansowej i statystycznej w zakresie obsługiwanej jednostki podległej,
    1. Uzgadnianie obrotów i sald kont rozrachunkowych w zakresie księgowości jednostek podległych,
    2. Aktualizacja planu finansowego jednostek podległych według uchwał Rady Gminy Jasieniec i Zarządzeń Wójta Gminy,
    3. Bieżące załatwianie korespondencji dotyczącej zakresu prowadzonych spraw w jednostkach podległych,
    4. Prowadzenie analityki do kont Środki Trwałe w formie ewidencji komputerowej i rozliczanie inwentaryzacji w jednostkach podległych.

     

    V. Informacja o warunkach  pracy na stanowisku :

    • forma nawiązania stosunku pracy - umowa o pracę,

    • wymiar czasu pracy - pełny etat,

    • stanowisko związane z pracą w siedzibie Urzędu i poza Urzędem,

    • praca przy monitorze ekranowym,

    • naturalne i sztuczne oświetlenie,

    • budynek jest wyposażony w podjazd dla niepełnosprawnych,

    • parking publiczny przy Urzędzie,

    • toaleta przystosowana dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

     

    VI. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

    Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

     

    Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą:

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r. poz. 922 j.t.) oraz Ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r. poz. 902 j.t.).  

     

    Wymagane  dokumenty należy składać w:

    Sekretariacie Urzędu Gminy Jasieniec, ul. Warecka 42, 05-604 Jasieniec w godzinach urzędowania lub za pośrednictwem poczty, w terminie do dnia 19 grudnia 2016r.

    Zgłoszenie należy złożyć w zamkniętej kopercie z adnotacją „Dotyczy naboru na stanowisko Referent ds. księgowości w Referacie Finansowym Urzędu Gminy Jasieniec”.

    Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

    Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Jasieniec.

     


     Załączniki

    Załącznik nr: 1
    Kwestionariusz osobowy [146,42 KB] , data ogłoszenia pliku: 2016-12-07
    Załącznik nr: 2
    Oświadczenia [108,64 KB] , data ogłoszenia pliku: 2016-12-07

        Informacje systemowe

    Tożsamość osoby, która odpowiada za treść informacji Tomasz Podhorecki
    Tożsamość osoby, która wytworzyła informację Tomasz Podhorecki
    Tożsamość osoby, która udostępniła informację Ida Meoczek-Lep
    Data wytworzenia informacji 2016-12-06
    Data udostępnienia informacji 2016-12-06