Wójt Gminy Jasieniec
ogłasza konkurs na stanowisko: Referent ds. księgowości
w Referacie Finansowym Urzędu Gminy Jasieniec
I. Niezbędne wymagania jakie winien spełniać kandydat:
- posiadać obywatelstwo polskie,
- posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku referenta ds. księgowości,
- posiadać kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na tym stanowisku; wykształcenie wyższe (preferowane rachunkowość lub finanse),
- kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadać umiejętność obsługi komputera.
II. Wymagania merytoryczne:
- znajomość problematyki z zakresu ustawy o finansach publicznych, ustawie o rachunkowości,
- znajomość regulacji prawnych związanych z funkcjonowaniem samorządu terytorialnego,
- doświadczenie zawodowe w zakresie księgowości,
- umiejętność obsługi programów komputerowych finansowo-księgowch,
- posiadanie cech osobowości takich jak: umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach stresowych, samodzielność, odpowiedzialność, dokładność, terminowość, umiejętność korzystania z przepisów prawa, sumienność i rzetelność.
III. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV) z opisem dotychczasowej działalności zawodowej,
- wypełniony kwestionariusz osobowy,
- kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe,
- kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu,
- pisemne oświadczenie o stanie zdrowia,
- pisemne oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- pisemne oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,
- dane adresowe do kontaktu z komisja konkursową.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku Referenta ds. księgowości:
- Prowadzenie pełnej obsługi księgowej jednostek podległych w zakresie:
- dokumentów księgowych,
- wydatków strukturalnych,
- zaangażowania wydatków,
- rozliczania VAT od podstaw do momentu sporządzania deklaracji VAT cząstkowej każdej jednostki,
- planów finansowych,
- realizacji zamówień publicznych do 30.000 Euro,
- prowadzenia rejestru.
Sporządzanie sprawozdawczości budżetowej, finansowej i statystycznej w zakresie obsługiwanej jednostki podległej,
- Uzgadnianie obrotów i sald kont rozrachunkowych w zakresie księgowości jednostek podległych,
- Aktualizacja planu finansowego jednostek podległych według uchwał Rady Gminy Jasieniec i Zarządzeń Wójta Gminy,
- Bieżące załatwianie korespondencji dotyczącej zakresu prowadzonych spraw w jednostkach podległych,
- Prowadzenie analityki do kont Środki Trwałe w formie ewidencji komputerowej i rozliczanie inwentaryzacji w jednostkach podległych.
V. Informacja o warunkach pracy na stanowisku :
• forma nawiązania stosunku pracy - umowa o pracę,
• wymiar czasu pracy - pełny etat,
• stanowisko związane z pracą w siedzibie Urzędu i poza Urzędem,
• praca przy monitorze ekranowym,
• naturalne i sztuczne oświetlenie,
• budynek jest wyposażony w podjazd dla niepełnosprawnych,
• parking publiczny przy Urzędzie,
• toaleta przystosowana dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
VI. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r. poz. 922 j.t.) oraz Ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r. poz. 902 j.t.).
Wymagane dokumenty należy składać w:
Sekretariacie Urzędu Gminy Jasieniec, ul. Warecka 42, 05-604 Jasieniec w godzinach urzędowania lub za pośrednictwem poczty, w terminie do dnia 19 grudnia 2016r.
Zgłoszenie należy złożyć w zamkniętej kopercie z adnotacją „Dotyczy naboru na stanowisko Referent ds. księgowości w Referacie Finansowym Urzędu Gminy Jasieniec”.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Jasieniec.