wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: BIP ARCHIWALNY: Gmina Jasieniec

Szczegóły informacji:

Informacja o wynikach naboru

Data: 2017-12-29
Autor: Wójt Gminy Jasieniec
Treść informacji / streszczenie:

INFORMACJA O WYNIKU NABORU
na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektora ds. obsługi kancelarii Urzędu Gminy w Referacie Organizacyjno-Administracyjnym, ul. Warecka 42, 05-604 Jasieniec.

Wójt Gminy Jasieniec informuje, że w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Jasieniec, ul. Warecka 42, 05-604 Jasieniec na stanowisku "podinspektora ds. obsługi kancelarii Urzędu Gminy " zostanie zatrudniona Pani Monika Łukasiak, zam. Jasieniec.

Uzasadnienie wyboru:

Wójt Gminy Jasieniec ogłosił nabór na stanowisko "
podinspektora ds. obsługi kancelarii Urzędu Gminy " Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej i wywieszone na tablicy ogłoszeń w dniu 15.12.2016r. Na wyżej wymienione stanowisko wpłynęło 5 ofert, w tym 1 spełniające wymagania niezbędne zawarte w ogłoszeniu.

Przeprowadzono rozmowę kwalifikacyjną, podczas której członkowie komisji oceniali kandydata pod kątem: przygotowania merytorycznego, doświadczenia zawodowego i rozmowy kwalifikacyjnej.          

Pani Monik Łukasiak uzyskała 30 punktów (na 30 możliwych do uzyskania). Komisja stwierdziła, iż Pani Monika Łukasiak posiada wymagane predyspozycje i umiejętności gwarantujące rzetelne wykonywanie obowiązków.

 

 

Wójt

/-/ Marek Pietrzak   

 

 


    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Ida Mroczek-Lep
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Tomasz Podhorecki
Data wytworzenia informacji 2017-12-29
Data udostępnienia informacji 2017-12-29