wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: BIP ARCHIWALNY: Gmina Jasieniec

Informacje dotyczące sposobu przyjmowania i załatwiania sprawy

Symbol procedury:
Nazwa procedury: zezwolenie na usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości
Prawna forma załatwiania: Decyzja administracyjna
Grupa procedur: Ochrona środowiska
Grupa zadań publicznych: Ochrona środowiska
Przynależność do działu administracji: Gospodarka przestrzenna i budownictwo, środowisko / środowisko / ochrony przyrody, w tym w parkach narodowych i krajobrazowych, rezerwatach przyr
Stanowisko pracy na którym realizowana jest procedura: Stanowisko ds. ochrony środowiska
Informacje dodatkowe:
Miejsce załatwienia sprawy:
Referat Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej,
I piętro, pok. 11A, tel. (048)6613570, wew.43
Osoba odpowiedzialna: Agnieszka Skarżyńska - Podinspektor

Sposób załatwienia sprawy:
Właściciel nieruchomości składa wniosek skierowany do Wójta Gminy Jasieniec, o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości, zawierający wszystkie niezbędne informacje.
Do wydania zezwolenia niezbędna jest wizja w terenie, podczas której obecny jest pracownik Urzędu Gminy oraz wnioskodawca. Podczas wizji spisywany jest protokół, w którym zawarte są ustalenia z przeprowadzonego postępowania.
Zezwolenie wydawane jest w formie decyzji administracyjnej.
Po odbiór decyzji należy zgłosić się wraz ze znakami opłaty skarbowej w wysokości 20 (osoby fizyczne) do pokoju 11 A.


Wymagane dokumenty:
Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości, zawierający:
Imię, nazwisko i adres albo nazwę i siedzibę posiadacza i właściciela nieruchomości;
Tytuł prawny władania nieruchomością - kserokopia aktu notarialnego, dołączona do wniosku (oryginał do wglądu przy składaniu wniosku, lub podczas wizji w terenie);
Nazwę gatunku drzewa lub krzewu;
Obwód pnia drzewa mierzony na wysokości 130 cm;
Przeznaczenie terenu, na którym rośnie drzewo lub krzew;
Przyczynę i termin zamierzonego usunięcia drzewa lub krzewu;
Wielkość powierzchni z której zostaną usunięte krzewy.
załatwienia sprawy:

Zgodnie z art. 35 kpa sprawy są załatwiane bez względnej zwłoki. Podanie we wniosku numeru telefonu kontaktowego pozwoli szybciej ustalić termin przeprowadzenia wizji lokalnej i przyśpieszy załatwienie wniosku. Na podstawie w/w art. w przypadku sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego jest ona załatwiana w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.
w formie znaków opłaty skarbowej:
Wniosek - 5 Każdy załącznik do wniosku- 0,50 Zezwolenie- 20 (dla osób fizycznych na cele niezwiązane Miejsce załatwienia sprawy:
Referat Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej,
I piętro, pok. 11A, tel. (048)6613570, wew.43
Osoba odpowiedzialna: Agnieszka Skarżyńska - Podinspektor

Sposób załatwienia sprawy:
Właściciel nieruchomości składa wniosek skierowany do Wójta Gminy Jasieniec, o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości, zawierający wszystkie niezbędne informacje.
Do wydania zezwolenia niezbędna jest wizja w terenie, podczas której obecny jest pracownik Urzędu Gminy oraz wnioskodawca. Podczas wizji spisywany jest protokół, w którym zawarte są ustalenia z przeprowadzonego postępowania.
Zezwolenie wydawane jest w formie decyzji administracyjnej.
Po odbiór decyzji należy zgłosić się wraz ze znakami opłaty skarbowej w wysokości 20 (osoby fizyczne) do pokoju 11 A.


Wymagane dokumenty:
Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości, zawierający:
Imię, nazwisko i adres albo nazwę i siedzibę posiadacza i właściciela nieruchomości;
Tytuł prawny władania nieruchomością - kserokopia aktu notarialnego, dołączona do wniosku (oryginał do wglądu przy składaniu wniosku, lub podczas wizji w terenie);
Nazwę gatunku drzewa lub krzewu;
Obwód pnia drzewa mierzony na wysokości 130 cm;
Przeznaczenie terenu, na którym rośnie drzewo lub krzew;
Przyczynę i termin zamierzonego usunięcia drzewa lub krzewu;
Wielkość powierzchni z której zostaną usunięte krzewy.
załatwienia sprawy:

Zgodnie z art. 35 kpa sprawy są załatwiane bez względnej zwłoki. Podanie we wniosku numeru telefonu kontaktowego pozwoli szybciej ustalić termin przeprowadzenia wizji lokalnej i przyśpieszy załatwienie wniosku. Na podstawie w/w art. w przypadku sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego jest ona załatwiana w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.
w formie znaków opłaty skarbowej:
Wniosek - 5 Każdy załącznik do wniosku- 0,50 Zezwolenie- 20 (dla osób fizycznych na cele niezwiązane Miejsce załatwienia sprawy:
Referat Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej,
I piętro, pok. 11A, tel. (048)6613570, wew.43
Osoba odpowiedzialna: Agnieszka Skarżyńska - Podinspektor

Sposób załatwienia sprawy:
Właściciel nieruchomości składa wniosek skierowany do Wójta Gminy Jasieniec, o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości, zawierający wszystkie niezbędne informacje.
Do wydania zezwolenia niezbędna jest wizja w terenie, podczas której obecny jest pracownik Urzędu Gminy oraz wnioskodawca. Podczas wizji spisywany jest protokół, w którym zawarte są ustalenia z przeprowadzonego postępowania.
Zezwolenie wydawane jest w formie decyzji administracyjnej.
Po odbiór decyzji należy zgłosić się wraz ze znakami opłaty skarbowej w wysokości 20 (osoby fizyczne) do pokoju 11 A.


Wymagane dokumenty:
Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości, zawierający:
Imię, nazwisko i adres albo nazwę i siedzibę posiadacza i właściciela nieruchomości;
Tytuł prawny władania nieruchomością - kserokopia aktu notarialnego, dołączona do wniosku (oryginał do wglądu przy składaniu wniosku, lub podczas wizji w terenie);
Nazwę gatunku drzewa lub krzewu;
Obwód pnia drzewa mierzony na wysokości 130 cm;
Przeznaczenie terenu, na którym rośnie drzewo lub krzew;
Przyczynę i termin zamierzonego usunięcia drzewa lub krzewu;
Wielkość powierzchni z której zostaną usunięte krzewy.
załatwienia sprawy:

Zgodnie z art. 35 kpa sprawy są załatwiane bez względnej zwłoki. Podanie we wniosku numeru telefonu kontaktowego pozwoli szybciej ustalić termin przeprowadzenia wizji lokalnej i przyśpieszy załatwienie wniosku. Na podstawie w/w art. w przypadku sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego jest ona załatwiana w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.
w formie znaków opłaty skarbowej:
Wniosek - 5 Każdy załącznik do wniosku- 0,50 Zezwolenie- 20 (dla osób fizycznych na cele niezwiązane
Karta procedury: Pokaż kartę sprawy , data ogłoszenia pliku: 2007-05-24
Załączniki

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Agnieszka Skarżyńska
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Agnieszka Skarżyńska
Data wytworzenia informacji 2004-03-11
Data udostępnienia informacji 2004-03-11