Miejsce załatwienia sprawy: Referat Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej, I piętro, pok. 11A, tel. (048)6613570, wew.43 Osoba odpowiedzialna: Agnieszka Skarżyńska - Podinspektor
Sposób załatwienia sprawy: Właściciel nieruchomości składa wniosek skierowany do Wójta Gminy Jasieniec, o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości, zawierający wszystkie niezbędne informacje. Do wydania zezwolenia niezbędna jest wizja w terenie, podczas której obecny jest pracownik Urzędu Gminy oraz wnioskodawca. Podczas wizji spisywany jest protokół, w którym zawarte są ustalenia z przeprowadzonego postępowania. Zezwolenie wydawane jest w formie decyzji administracyjnej. Po odbiór decyzji należy zgłosić się wraz ze znakami opłaty skarbowej w wysokości 20 (osoby fizyczne) do pokoju 11 A.
Wymagane dokumenty: Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości, zawierający: Imię, nazwisko i adres albo nazwę i siedzibę posiadacza i właściciela nieruchomości; Tytuł prawny władania nieruchomością - kserokopia aktu notarialnego, dołączona do wniosku (oryginał do wglądu przy składaniu wniosku, lub podczas wizji w terenie); Nazwę gatunku drzewa lub krzewu; Obwód pnia drzewa mierzony na wysokości 130 cm; Przeznaczenie terenu, na którym rośnie drzewo lub krzew; Przyczynę i termin zamierzonego usunięcia drzewa lub krzewu; Wielkość powierzchni z której zostaną usunięte krzewy. załatwienia sprawy:
Zgodnie z art. 35 kpa sprawy są załatwiane bez względnej zwłoki. Podanie we wniosku numeru telefonu kontaktowego pozwoli szybciej ustalić termin przeprowadzenia wizji lokalnej i przyśpieszy załatwienie wniosku. Na podstawie w/w art. w przypadku sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego jest ona załatwiana w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania. w formie znaków opłaty skarbowej: Wniosek - 5 Każdy załącznik do wniosku- 0,50 Zezwolenie- 20 (dla osób fizycznych na cele niezwiązane Miejsce załatwienia sprawy: Referat Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej, I piętro, pok. 11A, tel. (048)6613570, wew.43 Osoba odpowiedzialna: Agnieszka Skarżyńska - Podinspektor
Sposób załatwienia sprawy: Właściciel nieruchomości składa wniosek skierowany do Wójta Gminy Jasieniec, o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości, zawierający wszystkie niezbędne informacje. Do wydania zezwolenia niezbędna jest wizja w terenie, podczas której obecny jest pracownik Urzędu Gminy oraz wnioskodawca. Podczas wizji spisywany jest protokół, w którym zawarte są ustalenia z przeprowadzonego postępowania. Zezwolenie wydawane jest w formie decyzji administracyjnej. Po odbiór decyzji należy zgłosić się wraz ze znakami opłaty skarbowej w wysokości 20 (osoby fizyczne) do pokoju 11 A.
Wymagane dokumenty: Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości, zawierający: Imię, nazwisko i adres albo nazwę i siedzibę posiadacza i właściciela nieruchomości; Tytuł prawny władania nieruchomością - kserokopia aktu notarialnego, dołączona do wniosku (oryginał do wglądu przy składaniu wniosku, lub podczas wizji w terenie); Nazwę gatunku drzewa lub krzewu; Obwód pnia drzewa mierzony na wysokości 130 cm; Przeznaczenie terenu, na którym rośnie drzewo lub krzew; Przyczynę i termin zamierzonego usunięcia drzewa lub krzewu; Wielkość powierzchni z której zostaną usunięte krzewy. załatwienia sprawy:
Zgodnie z art. 35 kpa sprawy są załatwiane bez względnej zwłoki. Podanie we wniosku numeru telefonu kontaktowego pozwoli szybciej ustalić termin przeprowadzenia wizji lokalnej i przyśpieszy załatwienie wniosku. Na podstawie w/w art. w przypadku sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego jest ona załatwiana w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania. w formie znaków opłaty skarbowej: Wniosek - 5 Każdy załącznik do wniosku- 0,50 Zezwolenie- 20 (dla osób fizycznych na cele niezwiązane Miejsce załatwienia sprawy: Referat Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej, I piętro, pok. 11A, tel. (048)6613570, wew.43 Osoba odpowiedzialna: Agnieszka Skarżyńska - Podinspektor
Sposób załatwienia sprawy: Właściciel nieruchomości składa wniosek skierowany do Wójta Gminy Jasieniec, o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości, zawierający wszystkie niezbędne informacje. Do wydania zezwolenia niezbędna jest wizja w terenie, podczas której obecny jest pracownik Urzędu Gminy oraz wnioskodawca. Podczas wizji spisywany jest protokół, w którym zawarte są ustalenia z przeprowadzonego postępowania. Zezwolenie wydawane jest w formie decyzji administracyjnej. Po odbiór decyzji należy zgłosić się wraz ze znakami opłaty skarbowej w wysokości 20 (osoby fizyczne) do pokoju 11 A.
Wymagane dokumenty: Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości, zawierający: Imię, nazwisko i adres albo nazwę i siedzibę posiadacza i właściciela nieruchomości; Tytuł prawny władania nieruchomością - kserokopia aktu notarialnego, dołączona do wniosku (oryginał do wglądu przy składaniu wniosku, lub podczas wizji w terenie); Nazwę gatunku drzewa lub krzewu; Obwód pnia drzewa mierzony na wysokości 130 cm; Przeznaczenie terenu, na którym rośnie drzewo lub krzew; Przyczynę i termin zamierzonego usunięcia drzewa lub krzewu; Wielkość powierzchni z której zostaną usunięte krzewy. załatwienia sprawy:
Zgodnie z art. 35 kpa sprawy są załatwiane bez względnej zwłoki. Podanie we wniosku numeru telefonu kontaktowego pozwoli szybciej ustalić termin przeprowadzenia wizji lokalnej i przyśpieszy załatwienie wniosku. Na podstawie w/w art. w przypadku sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego jest ona załatwiana w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania. w formie znaków opłaty skarbowej: Wniosek - 5 Każdy załącznik do wniosku- 0,50 Zezwolenie- 20 (dla osób fizycznych na cele niezwiązane
|