wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: BIP ARCHIWALNY: Gmina Jasieniec

Informacje dotyczące sposobu przyjmowania i załatwiania sprawy

Symbol procedury:
Nazwa procedury: Dodatki mieszkaniowe
Prawna forma załatwiania: Decyzja administracyjna
Grupa procedur: Dodatki mieszkaniowe
Grupa zadań publicznych: Gospodarka komunalna, przestrzenna i budownictwo nieruchomosci
Przynależność do działu administracji: Gospodarka przestrzenna i budownictwo, środowisko / gospodarka przestrzenna i mieszkaniowa / wspierania mieszkalnictwa
Stanowisko pracy na którym realizowana jest procedura: Stanowisko ds. działalności gospodarczej i gospodarki komunalnej
Informacje dodatkowe:
Dodatki mieszkaniowe
gdzie załatwiać?
Urząd Gminy Jasieniec - Referat Ochrony Środowiska i Gospodarki
Komunalnej
parter pok. 7 tel (048) 6613570 w 42
wymagane dokumenty:
- wypełnia się:
1. wniosek (druk) o przyznanie dodatku mieszkaniowego oraz
2. deklarację (druk) o dochodach osiągniętych w trzech ostatnich
miesiącach poprzedzających datę złożenia wniosku.
Do wniosku należy dołączyć tytuł prawny do zajmowanego lokalu oraz
zaświadczenia o dochodach osiągniętych w/w okresie.
opłaty:
- nie pobiera się opłat
podstawa prawna:
Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 o dodatkach mieszkaniowych
(Dz.U. Nr 71 póz. 734 z późn.zm.)
Karta procedury: Pokaż kartę sprawy , data ogłoszenia pliku: 2004-06-08
Załączniki

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Mariusz Bednarski
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Konrad Tkaczyk
Data wytworzenia informacji 2004-06-08
Data udostępnienia informacji 2004-06-08