wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: BIP ARCHIWALNY: Gmina Jasieniec

STANOWISKO PRACY - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Komórka organizacyjna: Sekretarz Gminy
Symbol stanowiska: Sekretarz Gminy
Nazwa stanowiska: Sekretarz Gminy

Zadania realizowane na stanowisku pracy:

1. Sekretarz Gminy zapewnia warunki sprawnego funkcjonowania Urzędu.
2. Do zadań Sekretarza należy w szczególności:
1) zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działanie biura
z obowiązującymi przepisami prawa,
2) organizacja pracy biura i koordynowanie zadań podejmowanych przez poszczególne komórki organizacyjne,
3) nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej,
4) organizowanie współdziałania z sołectwami oraz jednostkami organizacyjnymi gminy,
5) nadzorowanie przestrzegania zasady rzetelnego i terminowego załatwiania spraw obywateli,
6) zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego, obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym na terenie gminy,
7) inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych,
8) zapewnienie obsługi prawnej Urzędu,
9) nadzór nad sprawami osobowymi Urzędu,
10) wydawanie wszelkich wymaganych zaświadczeń i poświadczeń urzędowych,
11) wykonywanie wszelkich innych prac zleconych przez Wójta,
12) zapewnienie warunków sprawnej pracy Rady.

Osoby zatrudnione na stanowisku:

Informacje o dniach i godzinach przyjmowania w sprawach skarg i wniosków:

W godzinach pracy Urzędu

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji
Data wytworzenia informacji 0001-01-01
Data udostępnienia informacji 0001-01-01