1. Księgowanie wpływów i wydatków budżetowych. 2. Numerowanie wyciągów budżetowych 3. Wystawianie pk na dowody księgowe przekazane do innej księgowości. 4. Uzgadnianie co miesiąc wpływów z księgowości podatkowej. 5. Uzgadnianie co miesiąc wpływów za czynsze. 6. Prowadzenie kartotek magazynowych magazynu żywnościowego przedszkola i rozliczanie żywienia wg raportów między przedszkole a stołówkę szkolną. 7. Uzgadnianie obrotów i sald kont rozrachunkowych. 8. Nanoszenie planu budżetu wg uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta. 9. Bieżące załatwianie korespondencji dotyczącej zakresu prowadzonych spraw. 10. Inne sprawy zlecone doraźnie przez Kierownika jednostki lub Referatu. 11. Prowadzenie dokumentacji Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej. 12. Przygotowywanie informacji z zakresu budżetu gminy do zamieszczania w BIP. |