1. Z zakresu inwestycji własnych i przetargów: - przygotowywanie i prowadzenie inwestycji, których inwestorem jest Gmina, a w tym: a) współpraca z projektantem przy sporządzaniu dokumentacji, b) przygotowywanie dokumentów w celu ogłoszenia i przeprowadzenia przetargu na roboty budowlane, usługi, dostawy. - specyfikacja istotnych warunków zamówienia, - ogłoszenie przetargu, - zbieranie ofert, - przygotowanie dokumentów do wyboru ofert, - protokół z przetargu, przygotowanie umowy, c) gromadzenie dokumentów dotyczących inwestycji: - dokumentacja techniczna, - porozumienia z komitetami, - dokumenty dotyczące wyboru wykonawcy, - umowa na realizację inwestycji, - faktury /kserokopie/, - protokoły odbioru, - rozliczenia z komitetami, - rozliczenie inwestycji i przyjęcie ich na stan mienia komunalnego. d) wnioskowanie do Wójta Gminy o zabezpieczenie środków na inwestycje gminne, e) dokumentowanie przetargów zgodnie z obowiązującymi przepisami 2. Z zakresu budowy, remontów, utrzymania dróg oraz prowadzenia dokumentacji dot. dróg: a) wnioskowanie do Wójta Gminy o zabezpieczenie niezbędnych środków na inwestycje, remonty i utrzymanie dróg, b) udział w przeglądach dróg i klasyfikacji dróg do remontu, c) prowadzenie i nadzorowanie prac związanych z bieżącymi remontami dróg, żwirowaniem i równaniem dróg gruntowych oraz o nawierzchni ulepszonej, d) prowadzenie dokumentacji w w/w zakresie, e) prowadzenie ewidencji: dróg gminnych, obiektów mostowych, przepustów oraz udostępnianie ich na żądanie uprawnionym organom, f) sporządzanie informacji o drogach publicznych oraz przekazywanie ich GDDKi A, g) przygotowywanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, h) przygotowanie decyzji administracyjnych w sprawie opłat za zajęcie pasa drogowego oraz przygotowywanie decyzji wymierzających kary za zajęcie pasa d1. Z zakresu inwestycji własnych i przetargów: - przygotowywanie i prowadzenie inwestycji, których inwestorem jest Gmina, a w tym: a) współpraca z projektantem przy sporządzaniu dokumentacji, b) przygotowywanie dokumentów w celu ogłoszenia i przeprowadzenia przetargu na roboty budowlane, usługi, dostawy. - specyfikacja istotnych warunków zamówienia, - ogłoszenie przetargu, - zbieranie ofert, - przygotowanie dokumentów do wyboru ofert, - protokół z przetargu, przygotowanie umowy, c) gromadzenie dokumentów dotyczących inwestycji: - dokumentacja techniczna, - porozumienia z komitetami, - dokumenty dotyczące wyboru wykonawcy, - umowa na realizację inwestycji, - faktury /kserokopie/, - protokoły odbioru, - rozliczenia z komitetami, - rozliczenie inwestycji i przyjęcie ich na stan mienia komunalnego. d) wnioskowanie do Wójta Gminy o zabezpieczenie środków na inwestycje gminne, e) dokumentowanie przetargów zgodnie z obowiązującymi przepisami 2. Z zakresu budowy, remontów, utrzymania dróg oraz prowadzenia dokumentacji dot. dróg: a) wnioskowanie do Wójta Gminy o zabezpieczenie niezbędnych środków na inwestycje, remonty i utrzymanie dróg, b) udział w przeglądach dróg i klasyfikacji dróg do remontu, c) prowadzenie i nadzorowanie prac związanych z bieżącymi remontami dróg, żwirowaniem i równaniem dróg gruntowych oraz o nawierzchni ulepszonej, d) prowadzenie dokumentacji w w/w zakresie, e) prowadzenie ewidencji: dróg gminnych, obiektów mostowych, przepustów oraz udostępnianie ich na żądanie uprawnionym organom, f) sporządzanie informacji o drogach publicznych oraz przekazywanie ich GDDKi A, g) przygotowywanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, h) przygotowanie decyzji administracyjnych w sprawie opłat za zajęcie pasa drogowego oraz przygotowywanie decyzji wymierzających kary za zajęcie pasa d1. Z zakresu inwestycji własnych i przetargów: - przygotowywanie i prowadzenie inwestycji, których inwestorem jest Gmina, a w tym: a) współpraca z projektantem przy sporządzaniu dokumentacji, b) przygotowywanie dokumentów w celu ogłoszenia i przeprowadzenia przetargu na roboty budowlane, usługi, dostawy. - specyfikacja istotnych warunków zamówienia, - ogłoszenie przetargu, - zbieranie ofert, - przygotowanie dokumentów do wyboru ofert, - protokół z przetargu, przygotowanie umowy, c) gromadzenie dokumentów dotyczących inwestycji: - dokumentacja techniczna, - porozumienia z komitetami, - dokumenty dotyczące wyboru wykonawcy, - umowa na realizację inwestycji, - faktury /kserokopie/, - protokoły odbioru, - rozliczenia z komitetami, - rozliczenie inwestycji i przyjęcie ich na stan mienia komunalnego. d) wnioskowanie do Wójta Gminy o zabezpieczenie środków na inwestycje gminne, e) dokumentowanie przetargów zgodnie z obowiązującymi przepisami 2. Z zakresu budowy, remontów, utrzymania dróg oraz prowadzenia dokumentacji dot. dróg: a) wnioskowanie do Wójta Gminy o zabezpieczenie niezbędnych środków na inwestycje, remonty i utrzymanie dróg, b) udział w przeglądach dróg i klasyfikacji dróg do remontu, c) prowadzenie i nadzorowanie prac związanych z bieżącymi remontami dróg, żwirowaniem i równaniem dróg gruntowych oraz o nawierzchni ulepszonej, d) prowadzenie dokumentacji w w/w zakresie, e) prowadzenie ewidencji: dróg gminnych, obiektów mostowych, przepustów oraz udostępnianie ich na żądanie uprawnionym organom, f) sporządzanie informacji o drogach publicznych oraz przekazywanie ich GDDKi A, g) przygotowywanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego, h) przygotowanie decyzji administracyjnych w sprawie opłat za zajęcie pasa drogowego oraz przygotowywanie decyzji wymierzających kary za zajęcie pasa d |