wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: BIP ARCHIWALNY: Gmina Jasieniec

STANOWISKO PRACY - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Komórka organizacyjna: Referat Rozwoju i Polityki Informacyjnej
Symbol stanowiska: ds. budownictwa, drogownictwa i inwestycji gminnych
Nazwa stanowiska: Stanowisko ds. budownictwa, drogownictwa i inwestycji gminnych

Zadania realizowane na stanowisku pracy:

1. Z zakresu inwestycji własnych i przetargów:
- przygotowywanie i prowadzenie inwestycji, których inwestorem jest Gmina, a w tym:
a) współpraca z projektantem przy sporządzaniu dokumentacji,
b) przygotowywanie dokumentów w celu ogłoszenia i przeprowadzenia
przetargu na roboty budowlane, usługi, dostawy.
- specyfikacja istotnych warunków zamówienia,
- ogłoszenie przetargu,
- zbieranie ofert,
- przygotowanie dokumentów do wyboru ofert,
- protokół z przetargu, przygotowanie umowy,

c) gromadzenie dokumentów dotyczących inwestycji:
- dokumentacja techniczna,
- porozumienia z komitetami,
- dokumenty dotyczące wyboru wykonawcy,
- umowa na realizację inwestycji,
- faktury /kserokopie/,
- protokoły odbioru,
- rozliczenia z komitetami,
- rozliczenie inwestycji i przyjęcie ich na stan mienia komunalnego.
d) wnioskowanie do Wójta Gminy o zabezpieczenie środków na inwestycje
gminne,
e) dokumentowanie przetargów zgodnie z obowiązującymi przepisami
2. Z zakresu budowy, remontów, utrzymania dróg oraz prowadzenia dokumentacji dot. dróg:
a) wnioskowanie do Wójta Gminy o zabezpieczenie niezbędnych środków na
inwestycje, remonty i utrzymanie dróg,
b) udział w przeglądach dróg i klasyfikacji dróg do remontu,
c) prowadzenie i nadzorowanie prac związanych z bieżącymi remontami dróg,
żwirowaniem i równaniem dróg gruntowych oraz o nawierzchni ulepszonej,
d) prowadzenie dokumentacji w w/w zakresie,
e) prowadzenie ewidencji: dróg gminnych, obiektów mostowych, przepustów
oraz udostępnianie ich na żądanie uprawnionym organom,
f) sporządzanie informacji o drogach publicznych oraz przekazywanie ich
GDDKi A,
g) przygotowywanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego,
h) przygotowanie decyzji administracyjnych w sprawie opłat za zajęcie pasa drogowego oraz przygotowywanie decyzji wymierzających kary za zajęcie pasa d1. Z zakresu inwestycji własnych i przetargów:
- przygotowywanie i prowadzenie inwestycji, których inwestorem jest Gmina, a w tym:
a) współpraca z projektantem przy sporządzaniu dokumentacji,
b) przygotowywanie dokumentów w celu ogłoszenia i przeprowadzenia
przetargu na roboty budowlane, usługi, dostawy.
- specyfikacja istotnych warunków zamówienia,
- ogłoszenie przetargu,
- zbieranie ofert,
- przygotowanie dokumentów do wyboru ofert,
- protokół z przetargu, przygotowanie umowy,

c) gromadzenie dokumentów dotyczących inwestycji:
- dokumentacja techniczna,
- porozumienia z komitetami,
- dokumenty dotyczące wyboru wykonawcy,
- umowa na realizację inwestycji,
- faktury /kserokopie/,
- protokoły odbioru,
- rozliczenia z komitetami,
- rozliczenie inwestycji i przyjęcie ich na stan mienia komunalnego.
d) wnioskowanie do Wójta Gminy o zabezpieczenie środków na inwestycje
gminne,
e) dokumentowanie przetargów zgodnie z obowiązującymi przepisami
2. Z zakresu budowy, remontów, utrzymania dróg oraz prowadzenia dokumentacji dot. dróg:
a) wnioskowanie do Wójta Gminy o zabezpieczenie niezbędnych środków na
inwestycje, remonty i utrzymanie dróg,
b) udział w przeglądach dróg i klasyfikacji dróg do remontu,
c) prowadzenie i nadzorowanie prac związanych z bieżącymi remontami dróg,
żwirowaniem i równaniem dróg gruntowych oraz o nawierzchni ulepszonej,
d) prowadzenie dokumentacji w w/w zakresie,
e) prowadzenie ewidencji: dróg gminnych, obiektów mostowych, przepustów
oraz udostępnianie ich na żądanie uprawnionym organom,
f) sporządzanie informacji o drogach publicznych oraz przekazywanie ich
GDDKi A,
g) przygotowywanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego,
h) przygotowanie decyzji administracyjnych w sprawie opłat za zajęcie pasa drogowego oraz przygotowywanie decyzji wymierzających kary za zajęcie pasa d1. Z zakresu inwestycji własnych i przetargów:
- przygotowywanie i prowadzenie inwestycji, których inwestorem jest Gmina, a w tym:
a) współpraca z projektantem przy sporządzaniu dokumentacji,
b) przygotowywanie dokumentów w celu ogłoszenia i przeprowadzenia
przetargu na roboty budowlane, usługi, dostawy.
- specyfikacja istotnych warunków zamówienia,
- ogłoszenie przetargu,
- zbieranie ofert,
- przygotowanie dokumentów do wyboru ofert,
- protokół z przetargu, przygotowanie umowy,

c) gromadzenie dokumentów dotyczących inwestycji:
- dokumentacja techniczna,
- porozumienia z komitetami,
- dokumenty dotyczące wyboru wykonawcy,
- umowa na realizację inwestycji,
- faktury /kserokopie/,
- protokoły odbioru,
- rozliczenia z komitetami,
- rozliczenie inwestycji i przyjęcie ich na stan mienia komunalnego.
d) wnioskowanie do Wójta Gminy o zabezpieczenie środków na inwestycje
gminne,
e) dokumentowanie przetargów zgodnie z obowiązującymi przepisami
2. Z zakresu budowy, remontów, utrzymania dróg oraz prowadzenia dokumentacji dot. dróg:
a) wnioskowanie do Wójta Gminy o zabezpieczenie niezbędnych środków na
inwestycje, remonty i utrzymanie dróg,
b) udział w przeglądach dróg i klasyfikacji dróg do remontu,
c) prowadzenie i nadzorowanie prac związanych z bieżącymi remontami dróg,
żwirowaniem i równaniem dróg gruntowych oraz o nawierzchni ulepszonej,
d) prowadzenie dokumentacji w w/w zakresie,
e) prowadzenie ewidencji: dróg gminnych, obiektów mostowych, przepustów
oraz udostępnianie ich na żądanie uprawnionym organom,
f) sporządzanie informacji o drogach publicznych oraz przekazywanie ich
GDDKi A,
g) przygotowywanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego,
h) przygotowanie decyzji administracyjnych w sprawie opłat za zajęcie pasa drogowego oraz przygotowywanie decyzji wymierzających kary za zajęcie pasa d

Osoby zatrudnione na stanowisku:

Informacje o dniach i godzinach przyjmowania w sprawach skarg i wniosków:

W godzinach pracy urzędu tj.:
poniedziałek - piątek w godzinach 7.30 - 15.30

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Ida Mroczek-Lep
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Ida Mroczek-Lep
Data wytworzenia informacji 2015-03-31
Data udostępnienia informacji 2015-03-31