Do kompetencji i zadań Referatu Ogólno-Organizacyjnego w szczególności należy:
- obsługa sekretariatu, przyjmowanie interesantów i organizowanie ich kontaktów z wójtem, zastępcą wójta, sekretarzem bądź kierowanie ich do właściwych referatów, - prowadzenie centralnego rejestru zarządzeń wójta, skarg, wniosków i petycji, - wprowadzanie informacji do Biuletynu Informacji Publicznej, - nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych, - czuwanie nad sprawnym obiegiem dokumentów i korespondencji urzędu, - prowadzenie archiwum urzędu, - przygotowaniem pomieszczeń i obsługa spotkań organizowanych przez wójta, zastępcę wójta i sekretarza, - prenumerata czasopism i dzienników urzędowych, - prowadzenie i udostępnianie zbioru przepisów prawa, - zamawianiem artykułów biurowych i prowadzeniem ich magazynku, - prowadzenie spraw administracyjno-gospodarczych - prowadzenie ewidencji ludności, wydawanie decyzji o zameldowaniu i wymeldowaniu, - wydawanie dokumentów tożsamości, - prowadzenie spraw wynikających z ustawy referacie powszechnym obowiązku obrony, - zapewnienie przestrzegania zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w urzędzie - przygotowaniem oraz obsługują posiedzeń organów gminy tj. przygotowanie materiałów i dokumentacji z odbytych posiedzeń, zapewnienie właściwych warunków do przeprowadzania sesji, spotkań oraz zebrań itp., - prowadzeniem spraw osobowych pracowników urzędu,
|