wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Miasto i Gmina Pilawa

Informacje systemowe o wybranej jednostce

Publiczna Szkoła Podstawowa w Puznówce

Pełna nazwa jednostki: Publiczna Szkoła Podstawowa w Puznówce
Nazwa skrócona: Szkoła Podstawowa w Puznówce
Grupa jednostek: Oświata i wychowanie, nauka i szkolnictwo wyższe
Podgrupa jednostek: Szkoły podstawowe
Adres jednostki: 08-440 Pilawa, Puznówka 136
Telefon: 025 685 61 02
Faks: 025 685 61 02
Liczba zatrudnionych: (brak danych)
Średnie wynagrodzenie: (brak danych)
Czy osoba prawna: TAK
Status prawny lub forma prawna: (brak danych)
Nazwa organu tworzącego: (brak danych)
Akt tworzący (numer, data, tytuł): (brak danych)
Plik aktu:
Regulamin jednostki:
Status jednostki:
Kod terytorialny GUS: (brak danych)
NIP: 826-18-71-560
REGON: 001135311
Numer rachunku bankowego: (brak danych)
Adres strony internetowej: (brak danych)
Data ostatniej aktualizacji: 2004-07-09

Kierownik jednostki

Imię i Nazwisko: Katarzyna Wyskwar
Od kiedy zatrudniony w urzędzie: 2008-09-01
Czy pracownik urzędu: TAK
Wiek: 49
Poziom wykształcenia: brak danych
Kierunek wykształcenia: (brak danych)
Adres e-mail: (brak danych)

Przedmiot działalności i kompetencje

Informacje dodatkowe o działaności

Misja klas I - III SP w Puznówce.

Cele wychowania.
1. Kształcenie umiejętności komunikowania się z ludźmi w języku ojczy-stym, matematycznym i pozawerbalnym.
2. Kształcenie umiejętności współdziałania i współżycia z ludźmi.
3. Przyzwyczajanie do poznawania różnych metod poznawania rzeczywi-stości.
4. Poznawanie piękna, różnorodności i współzależności składników przy-rody bez jej degradacji i bezmyślnego niszczenia.
5. Przygotowanie do odbioru dzieła literackiego, plastycznego i muzycznego i zachęcanie do twórczej ekspresji z uwzględnieniem in-dywidualnych uzdolnień.
6. Rozwijanie pozytywnych cech użytkownika wytworów techniki i przyszłego wynalazcy.

Obszar komunikacji. Język ojczysty
• kultura mówienia, dobieranie właściwych słów,
• logiczne myślenie przy komponowaniu sposobu i sensu wypowiedzi,
• kultura słuchania wypowiedzi innych osób,
• radość z samodzielnego czytania różnych tekstów,
• różnicowanie pozytywnych i negatywnych emocji oraz sposobu ich wy-rażania, panowanie nad emocjami negatywnymi,
• dostrzeganie uczuć i przeżyć innych ludzi, zwierząt, właściwe reagowa-nie na ich smutek i radość,
• wrażliwość na piękno przyrody,
• dostrzeganie i rozwiązywanie problemów,
Obszar społeczności szkolnej
• rozwijanie ciekawości poznawczej "chcę się uczyć, chcę wiedzieć"
• cierpliwość w dochodzeniu do wiedzy,
• prawidłowa reakcja na sukces bez zarozumialstwa,
• opiekuńczość wobec innych, chęć niesienia pomocy innym,
• koleżeńskość, dochowanie tajemnicy,
• umiejętność oceniania sytuacji umożliwiającej rozróżniania dobra i zła, w życiu codziennym dziecka,
• tolerancyjność wobec inności wyglądu, zachowania kolegów,
• prawdomówność w kontaktach koleżeńskich, szczerość wobec kolegów,
• szacunek do własności osobistej i społecznej,
• zgodność we wspólnym działaniu,
• uczynność,
• umiejętność rozwiązywania konfliktów i wyjaśniania nieporozumień bez stosowania przemocy i agresji,
• budowanie pozytywnego obrazu siebie w kontaktach z rówieśnikami,

Obszar społecznośMisja klas I - III SP w Puznówce.

Cele wychowania.
1. Kształcenie umiejętności komunikowania się z ludźmi w języku ojczy-stym, matematycznym i pozawerbalnym.
2. Kształcenie umiejętności współdziałania i współżycia z ludźmi.
3. Przyzwyczajanie do poznawania różnych metod poznawania rzeczywi-stości.
4. Poznawanie piękna, różnorodności i współzależności składników przy-rody bez jej degradacji i bezmyślnego niszczenia.
5. Przygotowanie do odbioru dzieła literackiego, plastycznego i muzycznego i zachęcanie do twórczej ekspresji z uwzględnieniem in-dywidualnych uzdolnień.
6. Rozwijanie pozytywnych cech użytkownika wytworów techniki i przyszłego wynalazcy.

Obszar komunikacji. Język ojczysty
• kultura mówienia, dobieranie właściwych słów,
• logiczne myślenie przy komponowaniu sposobu i sensu wypowiedzi,
• kultura słuchania wypowiedzi innych osób,
• radość z samodzielnego czytania różnych tekstów,
• różnicowanie pozytywnych i negatywnych emocji oraz sposobu ich wy-rażania, panowanie nad emocjami negatywnymi,
• dostrzeganie uczuć i przeżyć innych ludzi, zwierząt, właściwe reagowa-nie na ich smutek i radość,
• wrażliwość na piękno przyrody,
• dostrzeganie i rozwiązywanie problemów,
Obszar społeczności szkolnej
• rozwijanie ciekawości poznawczej "chcę się uczyć, chcę wiedzieć"
• cierpliwość w dochodzeniu do wiedzy,
• prawidłowa reakcja na sukces bez zarozumialstwa,
• opiekuńczość wobec innych, chęć niesienia pomocy innym,
• koleżeńskość, dochowanie tajemnicy,
• umiejętność oceniania sytuacji umożliwiającej rozróżniania dobra i zła, w życiu codziennym dziecka,
• tolerancyjność wobec inności wyglądu, zachowania kolegów,
• prawdomówność w kontaktach koleżeńskich, szczerość wobec kolegów,
• szacunek do własności osobistej i społecznej,
• zgodność we wspólnym działaniu,
• uczynność,
• umiejętność rozwiązywania konfliktów i wyjaśniania nieporozumień bez stosowania przemocy i agresji,
• budowanie pozytywnego obrazu siebie w kontaktach z rówieśnikami,

Obszar społecznośMisja klas I - III SP w Puznówce.

Cele wychowania.
1. Kształcenie umiejętności komunikowania się z ludźmi w języku ojczy-stym, matematycznym i pozawerbalnym.
2. Kształcenie umiejętności współdziałania i współżycia z ludźmi.
3. Przyzwyczajanie do poznawania różnych metod poznawania rzeczywi-stości.
4. Poznawanie piękna, różnorodności i współzależności składników przy-rody bez jej degradacji i bezmyślnego niszczenia.
5. Przygotowanie do odbioru dzieła literackiego, plastycznego i muzycznego i zachęcanie do twórczej ekspresji z uwzględnieniem in-dywidualnych uzdolnień.
6. Rozwijanie pozytywnych cech użytkownika wytworów techniki i przyszłego wynalazcy.

Obszar komunikacji. Język ojczysty
• kultura mówienia, dobieranie właściwych słów,
• logiczne myślenie przy komponowaniu sposobu i sensu wypowiedzi,
• kultura słuchania wypowiedzi innych osób,
• radość z samodzielnego czytania różnych tekstów,
• różnicowanie pozytywnych i negatywnych emocji oraz sposobu ich wy-rażania, panowanie nad emocjami negatywnymi,
• dostrzeganie uczuć i przeżyć innych ludzi, zwierząt, właściwe reagowa-nie na ich smutek i radość,
• wrażliwość na piękno przyrody,
• dostrzeganie i rozwiązywanie problemów,
Obszar społeczności szkolnej
• rozwijanie ciekawości poznawczej "chcę się uczyć, chcę wiedzieć"
• cierpliwość w dochodzeniu do wiedzy,
• prawidłowa reakcja na sukces bez zarozumialstwa,
• opiekuńczość wobec innych, chęć niesienia pomocy innym,
• koleżeńskość, dochowanie tajemnicy,
• umiejętność oceniania sytuacji umożliwiającej rozróżniania dobra i zła, w życiu codziennym dziecka,
• tolerancyjność wobec inności wyglądu, zachowania kolegów,
• prawdomówność w kontaktach koleżeńskich, szczerość wobec kolegów,
• szacunek do własności osobistej i społecznej,
• zgodność we wspólnym działaniu,
• uczynność,
• umiejętność rozwiązywania konfliktów i wyjaśniania nieporozumień bez stosowania przemocy i agresji,
• budowanie pozytywnego obrazu siebie w kontaktach z rówieśnikami,

Obszar społecznośMisja klas I - III SP w Puznówce.

Cele wychowania.
1. Kształcenie umiejętności komunikowania się z ludźmi w języku ojczy-stym, matematycznym i pozawerbalnym.
2. Kształcenie umiejętności współdziałania i współżycia z ludźmi.
3. Przyzwyczajanie do poznawania różnych metod poznawania rzeczywi-stości.
4. Poznawanie piękna, różnorodności i współzależności składników przy-rody bez jej degradacji i bezmyślnego niszczenia.
5. Przygotowanie do odbioru dzieła literackiego, plastycznego i muzycznego i zachęcanie do twórczej ekspresji z uwzględnieniem in-dywidualnych uzdolnień.
6. Rozwijanie pozytywnych cech użytkownika wytworów techniki i przyszłego wynalazcy.

Obszar komunikacji. Język ojczysty
• kultura mówienia, dobieranie właściwych słów,
• logiczne myślenie przy komponowaniu sposobu i sensu wypowiedzi,
• kultura słuchania wypowiedzi innych osób,
• radość z samodzielnego czytania różnych tekstów,
• różnicowanie pozytywnych i negatywnych emocji oraz sposobu ich wy-rażania, panowanie nad emocjami negatywnymi,
• dostrzeganie uczuć i przeżyć innych ludzi, zwierząt, właściwe reagowa-nie na ich smutek i radość,
• wrażliwość na piękno przyrody,
• dostrzeganie i rozwiązywanie problemów,
Obszar społeczności szkolnej
• rozwijanie ciekawości poznawczej "chcę się uczyć, chcę wiedzieć"
• cierpliwość w dochodzeniu do wiedzy,
• prawidłowa reakcja na sukces bez zarozumialstwa,
• opiekuńczość wobec innych, chęć niesienia pomocy innym,
• koleżeńskość, dochowanie tajemnicy,
• umiejętność oceniania sytuacji umożliwiającej rozróżniania dobra i zła, w życiu codziennym dziecka,
• tolerancyjność wobec inności wyglądu, zachowania kolegów,
• prawdomówność w kontaktach koleżeńskich, szczerość wobec kolegów,
• szacunek do własności osobistej i społecznej,
• zgodność we wspólnym działaniu,
• uczynność,
• umiejętność rozwiązywania konfliktów i wyjaśniania nieporozumień bez stosowania przemocy i agresji,
• budowanie pozytywnego obrazu siebie w kontaktach z rówieśnikami,

Obszar społecznoś

Tryb działania w zakresie gospodarki budżetowej i pozabudżetowej

Majątek którym dysponuje jednostka

Informacje o użytkownikach

Struktura własnościowa

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Beata Całka
Data wytworzenia informacji 2004-07-09
Data udostępnienia informacji 2004-07-09