Misja klas I - III SP w Puznówce.
Cele wychowania. 1. Kształcenie umiejętności komunikowania się z ludźmi w języku ojczy-stym, matematycznym i pozawerbalnym. 2. Kształcenie umiejętności współdziałania i współżycia z ludźmi. 3. Przyzwyczajanie do poznawania różnych metod poznawania rzeczywi-stości. 4. Poznawanie piękna, różnorodności i współzależności składników przy-rody bez jej degradacji i bezmyślnego niszczenia. 5. Przygotowanie do odbioru dzieła literackiego, plastycznego i muzycznego i zachęcanie do twórczej ekspresji z uwzględnieniem in-dywidualnych uzdolnień. 6. Rozwijanie pozytywnych cech użytkownika wytworów techniki i przyszłego wynalazcy.
Obszar komunikacji. Język ojczysty • kultura mówienia, dobieranie właściwych słów, • logiczne myślenie przy komponowaniu sposobu i sensu wypowiedzi, • kultura słuchania wypowiedzi innych osób, • radość z samodzielnego czytania różnych tekstów, • różnicowanie pozytywnych i negatywnych emocji oraz sposobu ich wy-rażania, panowanie nad emocjami negatywnymi, • dostrzeganie uczuć i przeżyć innych ludzi, zwierząt, właściwe reagowa-nie na ich smutek i radość, • wrażliwość na piękno przyrody, • dostrzeganie i rozwiązywanie problemów, Obszar społeczności szkolnej • rozwijanie ciekawości poznawczej "chcę się uczyć, chcę wiedzieć" • cierpliwość w dochodzeniu do wiedzy, • prawidłowa reakcja na sukces bez zarozumialstwa, • opiekuńczość wobec innych, chęć niesienia pomocy innym, • koleżeńskość, dochowanie tajemnicy, • umiejętność oceniania sytuacji umożliwiającej rozróżniania dobra i zła, w życiu codziennym dziecka, • tolerancyjność wobec inności wyglądu, zachowania kolegów, • prawdomówność w kontaktach koleżeńskich, szczerość wobec kolegów, • szacunek do własności osobistej i społecznej, • zgodność we wspólnym działaniu, • uczynność, • umiejętność rozwiązywania konfliktów i wyjaśniania nieporozumień bez stosowania przemocy i agresji, • budowanie pozytywnego obrazu siebie w kontaktach z rówieśnikami, Obszar społecznośMisja klas I - III SP w Puznówce.
Cele wychowania. 1. Kształcenie umiejętności komunikowania się z ludźmi w języku ojczy-stym, matematycznym i pozawerbalnym. 2. Kształcenie umiejętności współdziałania i współżycia z ludźmi. 3. Przyzwyczajanie do poznawania różnych metod poznawania rzeczywi-stości. 4. Poznawanie piękna, różnorodności i współzależności składników przy-rody bez jej degradacji i bezmyślnego niszczenia. 5. Przygotowanie do odbioru dzieła literackiego, plastycznego i muzycznego i zachęcanie do twórczej ekspresji z uwzględnieniem in-dywidualnych uzdolnień. 6. Rozwijanie pozytywnych cech użytkownika wytworów techniki i przyszłego wynalazcy.
Obszar komunikacji. Język ojczysty • kultura mówienia, dobieranie właściwych słów, • logiczne myślenie przy komponowaniu sposobu i sensu wypowiedzi, • kultura słuchania wypowiedzi innych osób, • radość z samodzielnego czytania różnych tekstów, • różnicowanie pozytywnych i negatywnych emocji oraz sposobu ich wy-rażania, panowanie nad emocjami negatywnymi, • dostrzeganie uczuć i przeżyć innych ludzi, zwierząt, właściwe reagowa-nie na ich smutek i radość, • wrażliwość na piękno przyrody, • dostrzeganie i rozwiązywanie problemów, Obszar społeczności szkolnej • rozwijanie ciekawości poznawczej "chcę się uczyć, chcę wiedzieć" • cierpliwość w dochodzeniu do wiedzy, • prawidłowa reakcja na sukces bez zarozumialstwa, • opiekuńczość wobec innych, chęć niesienia pomocy innym, • koleżeńskość, dochowanie tajemnicy, • umiejętność oceniania sytuacji umożliwiającej rozróżniania dobra i zła, w życiu codziennym dziecka, • tolerancyjność wobec inności wyglądu, zachowania kolegów, • prawdomówność w kontaktach koleżeńskich, szczerość wobec kolegów, • szacunek do własności osobistej i społecznej, • zgodność we wspólnym działaniu, • uczynność, • umiejętność rozwiązywania konfliktów i wyjaśniania nieporozumień bez stosowania przemocy i agresji, • budowanie pozytywnego obrazu siebie w kontaktach z rówieśnikami, Obszar społecznośMisja klas I - III SP w Puznówce.
Cele wychowania. 1. Kształcenie umiejętności komunikowania się z ludźmi w języku ojczy-stym, matematycznym i pozawerbalnym. 2. Kształcenie umiejętności współdziałania i współżycia z ludźmi. 3. Przyzwyczajanie do poznawania różnych metod poznawania rzeczywi-stości. 4. Poznawanie piękna, różnorodności i współzależności składników przy-rody bez jej degradacji i bezmyślnego niszczenia. 5. Przygotowanie do odbioru dzieła literackiego, plastycznego i muzycznego i zachęcanie do twórczej ekspresji z uwzględnieniem in-dywidualnych uzdolnień. 6. Rozwijanie pozytywnych cech użytkownika wytworów techniki i przyszłego wynalazcy.
Obszar komunikacji. Język ojczysty • kultura mówienia, dobieranie właściwych słów, • logiczne myślenie przy komponowaniu sposobu i sensu wypowiedzi, • kultura słuchania wypowiedzi innych osób, • radość z samodzielnego czytania różnych tekstów, • różnicowanie pozytywnych i negatywnych emocji oraz sposobu ich wy-rażania, panowanie nad emocjami negatywnymi, • dostrzeganie uczuć i przeżyć innych ludzi, zwierząt, właściwe reagowa-nie na ich smutek i radość, • wrażliwość na piękno przyrody, • dostrzeganie i rozwiązywanie problemów, Obszar społeczności szkolnej • rozwijanie ciekawości poznawczej "chcę się uczyć, chcę wiedzieć" • cierpliwość w dochodzeniu do wiedzy, • prawidłowa reakcja na sukces bez zarozumialstwa, • opiekuńczość wobec innych, chęć niesienia pomocy innym, • koleżeńskość, dochowanie tajemnicy, • umiejętność oceniania sytuacji umożliwiającej rozróżniania dobra i zła, w życiu codziennym dziecka, • tolerancyjność wobec inności wyglądu, zachowania kolegów, • prawdomówność w kontaktach koleżeńskich, szczerość wobec kolegów, • szacunek do własności osobistej i społecznej, • zgodność we wspólnym działaniu, • uczynność, • umiejętność rozwiązywania konfliktów i wyjaśniania nieporozumień bez stosowania przemocy i agresji, • budowanie pozytywnego obrazu siebie w kontaktach z rówieśnikami, Obszar społecznośMisja klas I - III SP w Puznówce.
Cele wychowania. 1. Kształcenie umiejętności komunikowania się z ludźmi w języku ojczy-stym, matematycznym i pozawerbalnym. 2. Kształcenie umiejętności współdziałania i współżycia z ludźmi. 3. Przyzwyczajanie do poznawania różnych metod poznawania rzeczywi-stości. 4. Poznawanie piękna, różnorodności i współzależności składników przy-rody bez jej degradacji i bezmyślnego niszczenia. 5. Przygotowanie do odbioru dzieła literackiego, plastycznego i muzycznego i zachęcanie do twórczej ekspresji z uwzględnieniem in-dywidualnych uzdolnień. 6. Rozwijanie pozytywnych cech użytkownika wytworów techniki i przyszłego wynalazcy.
Obszar komunikacji. Język ojczysty • kultura mówienia, dobieranie właściwych słów, • logiczne myślenie przy komponowaniu sposobu i sensu wypowiedzi, • kultura słuchania wypowiedzi innych osób, • radość z samodzielnego czytania różnych tekstów, • różnicowanie pozytywnych i negatywnych emocji oraz sposobu ich wy-rażania, panowanie nad emocjami negatywnymi, • dostrzeganie uczuć i przeżyć innych ludzi, zwierząt, właściwe reagowa-nie na ich smutek i radość, • wrażliwość na piękno przyrody, • dostrzeganie i rozwiązywanie problemów, Obszar społeczności szkolnej • rozwijanie ciekawości poznawczej "chcę się uczyć, chcę wiedzieć" • cierpliwość w dochodzeniu do wiedzy, • prawidłowa reakcja na sukces bez zarozumialstwa, • opiekuńczość wobec innych, chęć niesienia pomocy innym, • koleżeńskość, dochowanie tajemnicy, • umiejętność oceniania sytuacji umożliwiającej rozróżniania dobra i zła, w życiu codziennym dziecka, • tolerancyjność wobec inności wyglądu, zachowania kolegów, • prawdomówność w kontaktach koleżeńskich, szczerość wobec kolegów, • szacunek do własności osobistej i społecznej, • zgodność we wspólnym działaniu, • uczynność, • umiejętność rozwiązywania konfliktów i wyjaśniania nieporozumień bez stosowania przemocy i agresji, • budowanie pozytywnego obrazu siebie w kontaktach z rówieśnikami, Obszar społecznoś |