wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: Urząd Gminy Stromiec

STANOWISKO PRACY - INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE

Komórka organizacyjna: Wójt Gminy
Symbol stanowiska: WG
Nazwa stanowiska: Wójt Gminy

Zadania realizowane na stanowisku pracy:

1. Wykonuje zadania wynikające z ustawy o samorządzie gminnym oraz innych przepisów określających status Wójta,
2. Jest kierownikiem Urzędu w rozumieniu Kodeksu Pracy oraz zwierzchnikiem służbowym w stosunku do kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
3. Kieruje bieżącymi sprawami gminy,
4. Reprezentuje gminę na zewnątrz i prowadzi negocjacje w sprawach dotyczących gminy,
5. Wydaje zarządzenia i decyzje administracyjne w sprawach indywidualnych i z zakresu administracji publicznej.
6. Udziela pełnomocnictwa i upoważnień w sprawach należących do jego wyłącznej kompetencji,
7. Jest terenowym szefem obrony cywilnej, realizuje zadania wynikające ustawy o powszechnym obowiązku obrony , kieruje i koordynuje przygotowania a także realizuje zadania obronne, nadzoruje pracowników zakresu obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego,
8. Mianuje pracowników samorządowych według obowiązujących przepisów i ustalonych zasad,
9. Realizuje politykę kadrową i wspólnie z sekretarzem odpowiada za przestrzeganie przepisów związanych ze stosunkiem pracy,
10.Wydaje zarządzenia wprowadzające w życie regulaminy dotyczące działalności urzędu,
11. Powołuje rzecznika dyscyplinarnego.
12. Nadzoruje realizację budżetu,
13. Podejmuje działania warunkujące sprawne działanie Urzędu w tym sprawne, terminowe załatwianie spraw mieszkańców.

Osoby zatrudnione na stanowisku:

Informacje o dniach i godzinach przyjmowania w sprawach skarg i wniosków:

W każdy poniedziałek od godziny 13.00 do godziny 16.00

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Agnieszka Jedlikowska
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Maria Brzezińska
Data wytworzenia informacji 2009-04-28
Data udostępnienia informacji 2009-04-28