wyszukiwanie zaawansowane

Strona Podmiotowa: BIP ARCHIWALNY: Gmina Jasieniec

Szczegóły informacji:

Nabór na stanowisko podinspektora ds. obsługi kancelarii Urzędu Gminy w Referacie Organizacyjno-Administracyjnym

Data: 2017-12-15
Autor: Tomasz Podhorecki
Treść informacji / streszczenie:

Wójt Gminy Jasieniec  

ogłasza nabór na stanowisko podinspektora

ds. obsługi kancelarii Urzędu Gminy w Referacie Organizacyjno-Administracyjnym

 

I. Wymagania od kandydata:

  1. posiadać obywatelstwo polskie,
  2. posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku podinspektora                        ds. obsługi sekretariatu,
  4. posiadać kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na tym stanowisku - wykształcenie wyższe  o kierunku administracyjnym ,
  5. kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. doświadczenie zawodowe  - staż zawodowy na stanowisku związanym z obsługą sekretariatu – minimum 1 rok. 

 

Dodatkowe umiejętności:

  1. wysoki poziom umiejętności obsługi komputera, programów w pakiecie Office

i Internetu oraz umiejętność redagowania tekstów,

  1. umiejętności budowania dobrych relacji z klientami zewnętrznymi Urzędu,
  2. umiejętności budowania dobrych relacji wewnątrz  Referatu i Urzędu,
  3. umiejętność organizowania pracy,
  4. umiejętność analitycznego myślenia,
  5. umiejętność biegłego posługiwania się aktami prawnymi.

 

Niezbędna wiedza w zakresie przepisów:

  1. Kodeks Postępowania Administracyjnego,
  2. Ustawy o samorządzie gminnym,
  3. Ustawa o pracownikach samorządowych,
  4. Ustawa o dostępie do informacji publicznej,
  5. Ustawa o ochronie informacji niejawnych,
  6. Ustawa o finansach publicznych,
  7. Ustawa o ochronie danych osobowych,

 

Ponadto od kandydatów oczekujemy:

  1. łatwości nawiązywania kontaktów,
  2. komunikatywności i wysokiej umiejętności współpracy w zespole,
  3. obowiązkowości i rzetelności,
  4. odporności na stres,
  5. umiejętności realizacji równoległej kilku procesów,
  6. asertywności,
  7. samodzielności, kreatywności,
  8. konsekwencji,
  9. odpowiedzialności,
  10. radzenia sobie w relacjach z trudnym klientem.

 

II. Zakres zadań na stanowisku:

  1. Obsługa kancelaryjna i organizacyjna Wójta:
  • pisanie pism, które Wójt pozostawia do własnego załatwienia,
  • pilnowanie terminów odpowiedzi,
  • prowadzenie kalendarza Wójta, w tym prowadzenie terminarza przyjęć interesantów, uzgadnianie i rezerwowanie spotkań,
  • obsługa posiedzeń i narad zwoływanych przez Wójta (przygotowanie miejsca spotkań dla gości łącznie z poczęstunkiem),
  1. Prowadzenie Dziennika Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją /EZD/:
  • rozdział korespondencji zgodnie z dyspozycjami,
  1. Obsługa poczty e-mailowej Urzędu:
  • w zależności od rodzaju i ważności, kierowanie na stanowiska pracy, w przypadkach pilnych przedkładanie do natychmiastowej dekretacji Sekretarzowi,
  1. Prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków, w tym :
  • ewidencjonowanie wpływających do Urzędu skarg i wniosków,
  • pilnowanie terminów odpowiedzi,
  • udzielanie odpowiedzi.
  1. Prowadzenie rejestru Zarządzeń Wójta.
  2. Prowadzenie rejestru upoważnień Wójta, rejestru pieczęci i pieczątek urzędowych,
  3. Prowadzenie rejestru kontroli jednostki i rejestracja protokołów kontrolnych.
  4. Prowadzenie rejestru delegacji służbowych pracowników Urzędu, w tym wystawianie delegacji .
  5. Archiwizacja dokumentów w ramach działania Referatu.
  6. Organizacja posiedzeń Komisji Rady Gminy i Sesji w zakresie przygotowania miejsca łącznie z poczęstunkiem.
  7. Obsługa posiedzeń Rady Społecznej GSPZOZ w Jasieńcu w tym:
  • Protokółowanie posiedzeń,
  • Prowadzenie rejestru podjętych uchwał.
  1. Wykonywanie innych poleceń przełożonych w zakresie kwalifikacji pracownika.

 

III. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi - mniej niż 6%.

Zapraszamy kandydatów z orzeczoną niepełnosprawnością.

 

IV. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

4.1 Wymiar czasu pracy – pełny etat
4.2 Praca - w pomieszczeniu biurowym (parter, piętro, brak windy) przy sztucznym oświetleniu

wymagająca:

  • wymuszonej pozycji ciała,
  • obsługi komputera i programów komputerowych,
  • obsługi urządzeń biurowych (skaner, kserokopiarka, fax),
  • częstego kontaktu z ludźmi,
  • przemieszczania się pomiędzy pomieszczeniami urzędu.

 

V. Kandydatów zapraszamy do składania aplikacji zawierających:

Dokumenty niezbędne:

  1. oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, – dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej www.jasieniec.pl
  2. pisemne oświadczenia:

- o stanie zdrowia,

- o korzystaniu z pełni praw publicznych,

- o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,

- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych  w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji – dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej www.jasieniec.pl,

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys (CV) z opisem dotychczasowej działalności zawodowej,
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe, wymagane do wykonywania pracy na oferowanym stanowisku,
  4. zaświadczenie potwierdzające staż w jednostkach samorządu terytorialnego lub odbytą służbę przygotowawczą,
  5. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – dotyczy kandydata niepełnosprawnego, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa                    w art. 13 a ustawy o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2016r., poz. 902 z późn. zm.).

VI. Termin i miejsce składania dokumentów:

Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesyłać na adres:  

Urząd Gminy Jasieniec, ul. Warecka 42, 05-604 Jasieniec, Sekretariat Urzędu, pok. 14 w terminie do dnia 27 grudnia 2017 roku z dopiskiem na kopercie:  „Podinspektor ds. obsługi kancelarii Urzędu Gminy w Referacie Organizacyjno-Administracyjnym Urzędu Gminy w Jasieńcu”

 

VII. Sposób powiadamiania kandydatów o terminie przeprowadzenia naboru:

O terminie przeprowadzenia naboru i rozmowy kwalifikacyjnej kandydatów spełniających wymagania formalne zawiadomimy telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

 

 


 Załączniki

Załącznik nr: 1
nabór informacja [24,34 KB] , data ogłoszenia pliku: 2017-12-15
Załącznik nr: 3
Kwestionariusz osobowy [38,5 KB] , data ogłoszenia pliku: 2017-12-15
Załącznik nr: 0
Oświadczenie [14,39 KB] , data ogłoszenia pliku: 2017-12-15

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Ida Mroczek-Lep
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Ida Mroczek-Lep
Data wytworzenia informacji 2017-12-15
Data udostępnienia informacji 2017-12-15