wyszukiwanie zaawansowane

MENU

Strona Podmiotowa: Gmina Zabrodzie - BIP ARCHIWALNY od 31.05.2019r.

Szczegóły informacji:

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PODINSPEKTORA DS. Ochrony Środowiska, Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

Data: 2014-12-09
Autor: Tadeusz Michalik
Treść informacji / streszczenie:

OGŁOSZENIE

O NABORZE  NA WOLNE STANOWISKO  

PODINSPEKTORA  DS. Ochrony Środowiska,  Gospodarki Komunalnej

i Mieszkaniowej

 


URZĄD GMINY W ZABRODZIU

ogłasza nabór na wolne stanowisko

Podinspektora ds. Ochrony Środowiska,  Gospodarki Komunalnej

i Mieszkaniowej

 

1. Wymiar czasu pracy: 1 etat

2.Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe magisterskie,
2) obywatelstwo polskie,

3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

5) nieposzlakowana  opinia

6) co najmniej roczne doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej (urzędy jednostek samorządu terytorialnego, jednostki organizacyjne).

3.Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów prawa z zakresu administracji samorządowej ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień związanych z zakresem stanowiska,
2) dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows oraz programów komputerowych word, exel,
3) kreatywność, odpowiedzialność i zdolności organizatorskie

4) prawo jazdy kat. B

4. Zakres wykonywanych zadań:

  1. tworzenie warunków do zaspokajania potrzeb mieszkaniowych wspólnoty samorządowej.
  2. opracowywanie i aktualizowanie projektów wieloletnich i programów gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy;
  3. opracowywanie i aktualizowanie projektów zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy, w tym zasady i kryteria wynajmowania lokali;
  4. zawieranie umów najmu na lokale mieszkaniowe i użytkowe oraz ich wypowiadanie
  5. terminowe obciążanie lokatorów tytułem najmu mieszkań;
  6. prowadzenie egzekucji mieszkaniowej;
  7. prowadzenie spraw związanych z zarządzeniem budynkami mieszkalnymi stanowiącymi własność gminy
  8. administrowanie budynkami: Urzędu Gminy,  Ośrodka Zdrowia, Stacji Uzdatniania Wody, Oczyszczalni ścieków;
  9. nadawanie numeracji porządkowej nieruchomości
  10. realizacja zadań związanych z przyjmowaniem wniosków, ustalaniem wysokości, finansowaniem dodatków mieszkaniowych.
  11. wprowadzanie projektu rozwiązań dotyczących sposobu, zasad i formy prowadzenia  gospodarki komunalnej na terenie gminy;
  12. wprowadzanie projektu rozwiązań dotyczących wysokości cen i opłat albo ustalenia cen i opłat za usługi komunalne o charakterze użyteczności publicznej, w tym opracowywanie taryf za pobór wody i odprowadzanie ścieków;
  13. prowadzenie dokumentacji związanej z korzystaniem z wodociągu wydawania decyzji i ich realizacja;
  14. określanie warunków przyłączy wodno - kanalizacyjnych
  15. nadzór i opieka nad terenem, obiektami i urządzeniami oczyszczalni ścieków i kanalizacją.
  16. wydawanie decyzji środowiskowych;
  17. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem koncesji na wydobywanie kruszyw;
  18. wydawanie zezwoleń na usunięcie drzew;
  19. udostępnienie każdemu informacji o środowisku i jego ochronie znajdujących się w posiadaniu Urzędu Gminy.
  20. wydawanie zezwoleń na odbiór nieczystości stałych i płynnych;
  21. ewidencja umów na odbiór nieczystości  stałych i płynnych;
  22. koordynacja działań w zakresie zbiórki odpadów wielkogabarytowych i elektrośmieci;
  23. inwentaryzacja wyrobów zawierających azbest  i realizacja programu usuwania azbestu;
  24. prowadzenie Gminnej Ewidencji Zabytków oraz działania na rzecz ich ochrony.
  25. prowadzenie ewidencji miejsc pamięci narodowej oraz sprawowanie nad nimi opieki.
  26. sprawy związane z zaopatrzeniem mieszkańców Gminy w energię elektryczną, ciepło i paliwo gazowe;
  27. prowadzenie spraw dotyczących utrzymania i rozbudowy sieci oświetlenia ulicznego;
  28. szczegółowe zadania wykonywane na stanowisku ds. ochrony środowiska,  gospodarki komunalnej i mieszkaniowej zostaną określone w zakresie czynności.

5. Wymagane dokumenty:

  1. podpisany własnoręcznie  życiorys – CV  z opisem pracy zawodowej,
  2. podpisany własnoręcznie list motywacyjny – z wyszczególnieniem o jakie stanowisko kandydat się ubiega,
  3. wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,*
  4. kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie (dyplom),
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających  wymagane doświadczenie w pracy                     ( świadectwa pracy, zaświadczenia o odbyciu stażu )
  6. kserokopie dokumentów poświadczających odbyte kursy, szkolenia,
  7. kserokopia dowodu osobistego,
  8. podpisane oświadczenie*, że kandydat:
  1. posiada pełną zdolność do czynności prawnych,
  2. korzysta z pełni praw publicznych,
  3. nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. posiada obywatelstwo polskie,
  5. wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie  pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014r. poz. 1182)

 

6. Warunki pracy:

- praca biurowa w pomieszczeniu o trzech stanowiskach pracy,

- stanowisko wyposażone w odpowiednie urządzenia i meble, w tym komputer, drukarka.

- prawidłowe warunki oświetlenia,

- niski poziom hałasu, zgodny z normami hałasu dla pracy umysłowej.

 

Wójt Zabrodzia informuje, że w miesiącu listopadzie 2014 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Zabrodziu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6 % i wynosił  6,66%.

 

Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko podinspektora ds. Ochrony Środowiska,  Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej” w terminie do dnia 22 grudnia 2014 roku – Biuro Obsługi Klienta Urzędu Gminy w Zabrodziu,  lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Zabrodziu  ul. Wł. St. Reymonta 51  (decyduje data wpływu).

Dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.


Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internatowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Zabrodzie oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Zabrodziu

 

*Załączniki (pliki do pobrania)

                                                                                                                       

Zabrodzie, 09 grudnia 2014r.                                                                     

 


 Załączniki

Załącznik nr: 1
Załącznik nr: 2
Załącznik nr: 3

    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Jacek Gomulski
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Tadeusz Michalik
Data wytworzenia informacji 2014-12-09
Data udostępnienia informacji 2014-12-09