OGŁOSZENIE
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO
PODINSPEKTORA DS. Ochrony Środowiska, Gospodarki Komunalnej
i Mieszkaniowej
URZĄD GMINY W ZABRODZIU
ogłasza nabór na wolne stanowisko
Podinspektora ds. Ochrony Środowiska, Gospodarki Komunalnej
i Mieszkaniowej
1. Wymiar czasu pracy: 1 etat
2.Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe magisterskie,
2) obywatelstwo polskie,
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
5) nieposzlakowana opinia
6) co najmniej roczne doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej (urzędy jednostek samorządu terytorialnego, jednostki organizacyjne).
3.Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów prawa z zakresu administracji samorządowej ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień związanych z zakresem stanowiska,
2) dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows oraz programów komputerowych word, exel,
3) kreatywność, odpowiedzialność i zdolności organizatorskie
4) prawo jazdy kat. B
4. Zakres wykonywanych zadań:
- tworzenie warunków do zaspokajania potrzeb mieszkaniowych wspólnoty samorządowej.
- opracowywanie i aktualizowanie projektów wieloletnich i programów gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy;
- opracowywanie i aktualizowanie projektów zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy, w tym zasady i kryteria wynajmowania lokali;
- zawieranie umów najmu na lokale mieszkaniowe i użytkowe oraz ich wypowiadanie
- terminowe obciążanie lokatorów tytułem najmu mieszkań;
- prowadzenie egzekucji mieszkaniowej;
- prowadzenie spraw związanych z zarządzeniem budynkami mieszkalnymi stanowiącymi własność gminy
- administrowanie budynkami: Urzędu Gminy, Ośrodka Zdrowia, Stacji Uzdatniania Wody, Oczyszczalni ścieków;
- nadawanie numeracji porządkowej nieruchomości
- realizacja zadań związanych z przyjmowaniem wniosków, ustalaniem wysokości, finansowaniem dodatków mieszkaniowych.
- wprowadzanie projektu rozwiązań dotyczących sposobu, zasad i formy prowadzenia gospodarki komunalnej na terenie gminy;
- wprowadzanie projektu rozwiązań dotyczących wysokości cen i opłat albo ustalenia cen i opłat za usługi komunalne o charakterze użyteczności publicznej, w tym opracowywanie taryf za pobór wody i odprowadzanie ścieków;
- prowadzenie dokumentacji związanej z korzystaniem z wodociągu wydawania decyzji i ich realizacja;
- określanie warunków przyłączy wodno - kanalizacyjnych
- nadzór i opieka nad terenem, obiektami i urządzeniami oczyszczalni ścieków i kanalizacją.
- wydawanie decyzji środowiskowych;
- prowadzenie spraw związanych z wydawaniem koncesji na wydobywanie kruszyw;
- wydawanie zezwoleń na usunięcie drzew;
- udostępnienie każdemu informacji o środowisku i jego ochronie znajdujących się w posiadaniu Urzędu Gminy.
- wydawanie zezwoleń na odbiór nieczystości stałych i płynnych;
- ewidencja umów na odbiór nieczystości stałych i płynnych;
- koordynacja działań w zakresie zbiórki odpadów wielkogabarytowych i elektrośmieci;
- inwentaryzacja wyrobów zawierających azbest i realizacja programu usuwania azbestu;
- prowadzenie Gminnej Ewidencji Zabytków oraz działania na rzecz ich ochrony.
- prowadzenie ewidencji miejsc pamięci narodowej oraz sprawowanie nad nimi opieki.
- sprawy związane z zaopatrzeniem mieszkańców Gminy w energię elektryczną, ciepło i paliwo gazowe;
- prowadzenie spraw dotyczących utrzymania i rozbudowy sieci oświetlenia ulicznego;
- szczegółowe zadania wykonywane na stanowisku ds. ochrony środowiska, gospodarki komunalnej i mieszkaniowej zostaną określone w zakresie czynności.
5. Wymagane dokumenty:
- podpisany własnoręcznie życiorys – CV z opisem pracy zawodowej,
- podpisany własnoręcznie list motywacyjny – z wyszczególnieniem o jakie stanowisko kandydat się ubiega,
- wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,*
- kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie (dyplom),
- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie w pracy ( świadectwa pracy, zaświadczenia o odbyciu stażu )
- kserokopie dokumentów poświadczających odbyte kursy, szkolenia,
- kserokopia dowodu osobistego,
- podpisane oświadczenie*, że kandydat:
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych,
- korzysta z pełni praw publicznych,
- nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiada obywatelstwo polskie,
- wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014r. poz. 1182)
6. Warunki pracy:
- praca biurowa w pomieszczeniu o trzech stanowiskach pracy,
- stanowisko wyposażone w odpowiednie urządzenia i meble, w tym komputer, drukarka.
- prawidłowe warunki oświetlenia,
- niski poziom hałasu, zgodny z normami hałasu dla pracy umysłowej.
Wójt Zabrodzia informuje, że w miesiącu listopadzie 2014 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Zabrodziu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6 % i wynosił 6,66%.
Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko podinspektora ds. Ochrony Środowiska, Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej” w terminie do dnia 22 grudnia 2014 roku – Biuro Obsługi Klienta Urzędu Gminy w Zabrodziu, lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Zabrodziu ul. Wł. St. Reymonta 51 (decyduje data wpływu).
Dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internatowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Zabrodzie oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Zabrodziu
*Załączniki (pliki do pobrania)
Zabrodzie, 09 grudnia 2014r.