wyszukiwanie zaawansowane

MENU

Strona Podmiotowa: Gmina Zabrodzie - BIP ARCHIWALNY od 31.05.2019r.

Szczegóły informacji:

Ogłoszenie o naborze na stanowisko: specjalista ds. świadczeń społecznych

Data: 2018-03-09
Autor: Irena Dziarska Kierownik GOPS
Treść informacji / streszczenie:

KIEROWNIK GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ

                  W ZABRODZIU, UL. WŁ. ST. REYMONTA 45, 07-230 ZABRODZIE

                                           OGŁASZA OTWARTY NABÓR

                                 NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

                    SPECJALISTA DS. ŚWIADCZEŃ SPOŁECZNYCH – 1 ETAT

 

  1. Niezbędne wymagania od kandydatów:
    1. wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
    2. posiadanie obywatelstwa polskiego art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 902           z późn. zm.),
    3. minimum 3 lata stażu pracy.
    4. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
    5. nie karalność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
    6. kandydat powinien posiadać wiedzę z zakresu : ustawy z dnia 11 lutego 2016 r o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci ( t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1851     z późn. zm.), rozporządzenia MRPiPS w sprawach świadczenia wychowawczego  z dnia 18 lutego 2016 r. ( Dz. U. z 2017 r. , poz.1465), ustawy z dnia   28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych ( t. j. Dz. U.    z 2017 r., poz. 1952  z późn. zm.), ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego ( t. j. Dz. U.  z 2017 r., poz 1257 z późn. zm.), ustawy z dnia   4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin       ( Dz. U z 2016 r. , poz. 1860).
    7. nieposzlakowana opinia,
    8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. posiadanie cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: wysoka kultura osobista, dyskrecja, dobra organizacja pracy, konsekwencja                  w działaniu, terminowość, punktualność, komunikatywność, odporność na stres, umiejętność korzystania z przepisów prawa,
    2. biegła znajomość obsługi sprzętu komputerowego w środowisku Windows        i Exel, w szczególności oprogramowania świadczeń rodzinnych, wychowawczych, Karty Dużej Rodziny, Funduszu Alimentacyjnego, wsparcia kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”.

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1. realizacja zadań wynikających z ustawy o świadczeniach rodzinnych,                 o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, o wsparciu kobiet w ciąży            i rodzin „Za życiem”, Karty Dużej Rodziny, pomocy osobom uprawniony do alimentów, ustalaniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów, w tym: przyjmowanie wniosków, kompletowanie dokumentacji, przygotowywanie projektów decyzji, sporządzanie projektów zaświadczeń, planowanie zapotrzebowania na środki finansowe,
    2. sporządzanie sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw,
    3. prowadzenie dokumentacji przewidzianej przepisami prawa,
    4. przyjmowanie i obsługa klientów w sprawach ww. świadczeń,
    5. inne zadania wynikające z cytowanych wyżej ustaw.

 

  1. Wymagane dokumenty:
    1. życiorys (CV),
    2. list motywacyjny,
    3. kserokopie dokumentów ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałami) potwierdzającymi wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
    4. inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednocześnie potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych oraz dodatkowych,
    5. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
    6. kserokopia świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie  i staż pracy,
    7. oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych  i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
    8. oświadczenie o stanie zdrowia,
    9. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność ( jeśli kandydat takowe posiada).

 

  1. Informacje o warunkach zatrudnienia:

Miejsce pracy : siedziba Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zabrodziu przy ul. Wł. St. Reymonta 45.

Stanowisko pracy: stanowisko związane z pracą przy komputerze   i z wykorzystaniem innych urządzeń biurowych, kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientami.

Wymiar czasu pracy: praca na pełny etat.

Wynagrodzenie: ustalone zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (t. j. Dz. U.  z 2014 r., poz. 1786 z późn. zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników GOPS   w Zabrodziu.

 

  1. Miejsce i termin złożenia dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie GOPS lub pocztą tradycyjna na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zabrodziu , 07-230 Zabrodzie ul. Wł. St. Reymonta 45 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty ds. świadczeń społecznych” w terminie do dnia   29 marca  2018 r. do godz.. 14,30.

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Osoby, których aplikacje przejdą pozytywnie proces weryfikacji formalnej, zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej  http://e-bip.pl/Start/42/ oraz na tablicy informacyjnej  w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Zabrodziu.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 29 7571262.

 

W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany jest do niezwłocznego przedłożenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( t. j. Dz. U. z 2016 r. , poz. 922 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t. j. Dz. U. z 2016 r. , poz. 902 z późn. zm.).

 

Zastrzega się możliwość unieważnienia konkursu.

 

• Kwestionariusz osobowy do celów rekrutacji ( do pobrania)

• Oświadczenie ( do pobrania).

                                          

                                                                                                   Kierownik GOPS

                                                                                                   (-) Irena Dziarska

 


 Załączniki

Załącznik nr: 1
Załącznik nr: 2
Załącznik nr: 3

    Informacje systemowe

Tożsamość osoby, która odpowiada za treść informacji Irena Dziarska
Tożsamość osoby, która wytworzyła informację Irena Dziarska
Tożsamość osoby, która udostępniła informację Jacek Gomulski
Data wytworzenia informacji 2018-03-09
Data udostępnienia informacji 2018-03-09