wyszukiwanie zaawansowane

MENU

Strona Podmiotowa: Gmina Zabrodzie - BIP ARCHIWALNY od 31.05.2019r.

Szczegóły informacji:

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: Inspektor ds. wymiaru podatków i opłat

Data: 2019-01-15
Autor: Krzysztof Jezierski
Treść informacji / streszczenie:

 

Sk.2110.1.2019

 

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Wójt Gminy Zabrodzie

ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Zabrodziu ul. Wł. St. Reymonta 51, 07-230 Zabrodzie

 

Stanowisko: Inspektor ds. wymiaru podatków i opłat

 

 

1. Wymagania niezbędne:

 

  1. posiadanie obywatelstwa polskiego,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. wykształcenie wyższe,
  6. co najmniej 3 letni staż pracy, w tym minimum roczne doświadczenie w administracji samorządowej poparte świadectwami pracy lub zaświadczeniami o zatrudnieniu,
  7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
  8. znajomość przepisów:  ustawy o finansach publicznych, ustawy ordynacja podatkowa, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym oraz zasad funkcjonowania samorządu gminnego.

 

2. Dodatkowe wymagania od kandydatów:

 

  1. wykształcenie wyższe o kierunku prawo, administracja,
  2. doświadczenie w prowadzeniu spraw związanych z wymiarem podatków i opłat,
  3. umiejętność podejmowania decyzji;
  4. umiejętność opracowania projektów aktów prawnych;
  5. dyspozycyjność, komunikatywność;
  6. wysoka kultura osobista;
  7. odporność na stres.

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

  1. prowadzenie ewidencji podatkowej Urzędu Gminy Zabrodzie oraz jej bieżąca aktualizacja w szczególności w zakresie danych adresowych podatników oraz na podstawie zmian geodezyjnych w ewidencji gruntów i budynków prowadzonej przez Starostwo Powiatowe;
  2. dokonywanie rocznego wymiaru podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego i łącznego zobowiązania podatkowego osób fizycznych;
  3. prowadzenie postępowań podatkowych w trakcie roku podatkowego, w celu ustalania zobowiązań podatkowych w podatku od nieruchomości rolnego, leśnego i łącznego zobowiązania podatkowego osób fizycznych;
  4. przyjmowanie i weryfikowanie deklaracji od osób prawnych i jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej w zakresie podatku rolnego, leśnego i nieruchomości;
  5. przygotowanie dla Samorządowego Kolegium Odwoławczego dokumentacji w przypadku skarg i odwołań od decyzji w sprawach podatkowych Wójta Gminy Zabrodzie;
  6. prowadzenie spraw związanych z pomocą publiczną w podatku od nieruchomości, rolnym i leśnym osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, osób prawnych, jednostek organizacyjnych oraz spółek nie mających osobowości prawnej;
  7. prowadzenie postępowań zmierzających do ustalania spadkobierców prawnych oraz ustanowienia kuratora spadku podatników podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego;
  8. przygotowanie projektów odpowiedzi w sprawach skarg i wniosków w zakresie prowadzonych zadań;
  9. wydawanie zaświadczeń posiadanych gruntach;
  10. prowadzenie spraw w zakresie zwrotu podatku akcyzowego w cenie oleju napędowego dla producentów rolnych;
  11. przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy w sprawie: podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od nieruchomości;
  12. prowadzenie teczek spraw zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wykazem rzeczowym akt;
  13. przekazywanie do archiwum zakładowego akt zgodnie z obowiązującymi przepisami i instrukcją.

 

 

4. Warunki pracy:

  1. miejsce wykonywania pracy:  Urząd Gminy w Zabrodziu, ul. Wł. St. Reymonta 51, 07-230 Zabrodzie
  2. zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy – 40 godzin tygodniowo,

            w przypadku osób niepełnosprawnych w stopniu znacznym lub umiarkowanym    obowiązuje skrócony wymiar czasu pracy (7 godzin na dobę i 35 godzin tygodniowo),

  1. praca biurowa w pomieszczeniu o dwóch stanowiskach pracy,
  2. u pracodawcy jest utworzony Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
  3. prawidłowe warunki oświetlenia,
  4. niski poziom hałasu, zgodny z normami hałasu dla pracy umysłowej.

 

5. Wymagane dokumenty:

 

  1. CV z opisem pracy zawodowej (odręcznie podpisany)
  2. list motywacyjny (odręcznie podpisany)
  3. wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (odręcznie podpisany) – Załącznik nr 2 ,
  4. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych – Załącznik nr 3
  5. oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną RODO dotyczącą przetwarzania danych osobowych na potrzeby rekrutacji, zamieszczoną w ogłoszeniu o naborze (odręcznie podpisane) – Załącznik nr 4,
  6. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych- Załącznik nr 5
  7. kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplom),
  8. kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie w pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
  9. kserokopie dokumentów potwierdzających spełnienie dodatkowych wymagań od kandydatów,
  10. kserokopie dokumentów poświadczających odbyte kursy, szkolenia (..)
  11. podpisane oświadczenie -  załącznik nr 6 w tym:
  • Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych (odręcznie podpisane)
  • Oświadczenie kandydata o niekarności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (odręcznie podpisane)
  • Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego (odręcznie podpisane)
  • oświadczenie kandydata, o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku, o które się ubiega (odręcznie podpisane)
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii (odręcznie podpisane)

 

 

Wójt Gminy Zabrodzie informuje, że w miesiącu grudniu 2018 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Zabrodziu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

 

Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów w zaklejonych kopertach  w siedzibie Urzędu z dopiskiem „Nabór na stanowisko:  Inspektora ds. wymiaru podatków i opłat”  w terminie do dnia 25 stycznia 2019r.  do godz. 16:00 Biuro Obsługi Klienta Urzędu Gminy w Zabrodziu, lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Zabrodziu, ul. Wł. St. Reymonta 51 07-230 Zabrodzie  (decyduje data wpływu).

    Dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Zabrodzie oraz na tablicy informacyjnej  w Urzędzie Gminy Zabrodzie.

 

Informacje dodatkowe:

Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy  o pracę zobowiązany jest przedłożyć: oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających staż, oryginał świadectwa lub dyplomu potwierdzającego posiadane wykształcenie, zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie o stanie zdrowia od lekarza medycyny pracy, potwierdzającego brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku pracy.

Osoby, które spełniły niezbędne wymagania formalne i zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru zostaną o tym telefonicznie poinformowane.

Dokumenty aplikacyjne osób, które nie zakwalifikowały się do drugiego etapu naboru mogą być odebrane osobiście przez zainteresowanych w ciągu 30 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru. W przypadku nieodebrania dokumentów zostaną one komisyjnie zniszczone.

 

 

Administratorem Państwa danych osobowych zebranych w tym procesie rekrutacyjnym jest Wójt Gminy Zabrodzie. Pełna treść obowiązku informacyjnego dostępna jest na stronie internetowej www.zabrodzie.pl zakładka RODO oraz w siedzibie Urzędu Gminy przy ul. Reymonta 51, 07-230 Zabrodzie.

 

 

Zabrodzie, dnia 15 stycznia 2019r.

 


    Informacje systemowe

Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji w BIP Jacek Gomulski
Osoba odpowiedzialna za wytworzenie lub treść informacji Krzysztof Jezierski
Data wytworzenia informacji 2019-01-15
Data udostępnienia informacji 2019-01-15